Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko naiset olla istumatta saunassa polvet koukussa rintojen edessä?

Vierailija
15.02.2014 |

Iljettävää miten jotkut ilmeisesti tajuamattaan esittelevät römpsäänsä näin. HYI

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä kenenkään römpsää siellä saunassa tuijota, tai muutenkaan muiden alastomuutta. Ei ole häirinnyt muiden oleminen siellä saunassa kun en ole siellä sen tähden että heitä tuijottaisin. Ja jos vahingossa vilkaisee niin ei sitä tarvi jäädä tuijottamaan, tuskin ehdit silloin paljoa nähdä.

Mielestäni "polvet suussa" on mukavin asento saunassa mutta julkisesti kyllä istun ihan normaalisti ettei vaan vaikuta esittelyltä kenenkään mielestä. Ei kyllä aina ole edes kyllä jalat ristissä mutta näillä reisillä ihan sama ;)

T: Sekasaunoja

Vierailija
62/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa kaikella ja myönnän, ettei ihan kaikki toimenpiteet alapään sheivaamisesta lähtien kuulu välttämättä yleisiin uimahalleihin... Mutta jos pitää jo kauhistella muiden ihmisten istuma-asentoa saunassa, on varmaan syytä saunoa sitten ihan yksin kotisaunassa. Ellei tosiaan joku vedä nilkkoja korviin ja morseta värkeillään (kiitti mielikuvasta! :D), mutta taitaapa sekin olla sitten jo Kiasman arvoinen nähtävyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:41"]

Mä istun jalat koukussa rintojen edessä muta pidän ne myös ristissä. Mulle pn kyllä aivan sama miten muut siellä istuu, en katsele.

[/quote]

Samoin, istun polvet tiiviisti yhdessä niin räpyskä ei pilkota. Niin silloin harvoin kun käyn missään muualla kuin kotona.Edellisestä kerrasta taitaa olla jo toista vuotta....ja seuraavaa saa odottaa. 

Vierailija
64/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

römpsä. hyi hitto mikä sana

Vierailija
65/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun aina noin. Polvet koukussa, jalkapohjat samalla lauteella. Se on vaan mun mielestä mukavin asento ja saunassa haluan olla rennosti. Julkisissa saunoissa pyrin kyllä pitämään jalat yhdessä, ei kai silloin kaikille aukene näkymät? Ne nilkat ja pohkeethan on edessä.

Vierailija
66/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:55"]

Mä istun aina noin. Polvet koukussa, jalkapohjat samalla lauteella. Se on vaan mun mielestä mukavin asento ja saunassa haluan olla rennosti. Julkisissa saunoissa pyrin kyllä pitämään jalat yhdessä, ei kai silloin kaikille aukene näkymät? Ne nilkat ja pohkeethan on edessä.

[/quote]

Ei ainakaan sillain levällään näy kun häppärit ovat nätisti nipussa.

Vierailija
67/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka pimppi näkyisi? Kaikilla naisillahan se on. Ei mua ainakaan haittaa toisen naisen pilden näkeminen. En pidä sukupuolielimiä ilejttävinä.

Vierailija
68/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä jotka tuijotatte toisten alapäätä saunassa. Hävetkää!

Vierailija
69/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:35"]

Mulla on ihan kamalan näköiset rinnat, etenkin lämpimässä menevät ihan ketunnoksiksi! :(

[/quote]

Kuulostaa Tubulaarisilta rinnoilta. Saatat joutua leikkaukseen mikäli haaveilet saavasi joskus lapsia.
[/quote]Jestas taas... Miten muka rintojen muoto vaikuttaa lasten saantiin??!! KYLLÄ minulla on sellaiset, KYLLÄ minulla on lapsi, KYLLÄ ne sopivat erinomaisesti imetykseen, lapsi kasvoi hyvin ja reilun vuoden imetin. Lisäänkö vielä että KYLLÄ mies tykkää mun rinnoista. Että hohhoi taas kun ei mistään mitään tiedetä ja huudellaan...

Vierailija
70/85 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sä ap voi
a) tunnustaa tykkääväsi naisista ja elää sen asian kanssa 
b) lopettaa muiden toosin tiirailun saunassa tai
c) olla käymättä yleisissä saunoissa.

Vierailija
71/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi esitellä,sehän on aivan luonnollista.ei tarvi katsella jos ei halua,mutta varmaankin saa katsella jos haluaa......

Vierailija
72/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jalat koukussa rintojen edessä, mutta sen verran tiiviisti, ettei sieltä kyllä mitään kenellekään näy. Käyn säännöllisesti uimahallissa ja jokusen kerran vuodessa kylpylöissä enkä muista ikinä katsoneeni kenenkään intiimialueita. Ei vaan kiinnosta. Ja mulle on myös ihan sama missä asennossa kukakin saunassa istuu. 

Vierailija
73/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en voi.

Mu hallissa, jossa käyn on pari hyvää sermikohtaa, joiden takaa ei kukaan mun rämemajavaa nää.

Vierailija
74/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tubulaarinen rintafriikki on yksi palstan vakiopervoista, älkää menkö mukaan. Tekee jatkuvasti aloitukaia, katsokaa vaikka Googlella.

Vierailija
75/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
76/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuiset traumat jäänyt, kun lapsena avasin saunan oven ja 75v. mummoni istui lauteilla tuolla tavalla.

t. mies

Vierailija
77/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:35"]

Mulla on ihan kamalan näköiset rinnat, etenkin lämpimässä menevät ihan ketunnoksiksi! :(

[/quote]

Kuulostaa Tubulaarisilta rinnoilta. Saatat joutua leikkaukseen mikäli haaveilet saavasi joskus lapsia.

[/quote]

Tisseistäkö ne syntyy ja sinne ne siitetään??? En tiennytkään.

Vierailija
78/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:10"]

Oletko koskaan kuullut imettämisestä?

[/quote]

Lapsen voi saada ja ruokkia myös ilman tissejä tai imetystä. Voi elämän kevät sentään..

[/quote]

Tubulaariset rinnat korjataan ainoastaan kosmeettisesta syystä. Erittäin tubulaarisilla rinnoilla ei voi imettää, ja leikkauksen jälkeen ei varsinkaan. Mutta hyvinpä nuo lapset pärjää ilman tissiäkin.

t. kokemus puhuu

Vierailija
79/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun jalat rintojen/mahan edessä, nilkat yhdessä. Jos joku on joskus revani nähnyt, otan syvästi osaa ja olen valmis rahalliseen kompensaatioon henkisestä kivusta ja särystä. Tai ootapas, sori, en olekaan pahoillani. Itse en katso muita.

Vierailija
80/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on uimahallin sauna niin pimeä, ettei siellä kai mitään näy. Ainakin toivon näin. Itse istun aina jalat kuokussa. Ja sitäpaitsi ,suurin osa jättää lasit pois ja on puoli sokeita. Ikinä en ole tillistellyt toisten vehkeitä.Katelkaa saunassa kiuasta ja jätetään toisten istuma-asennot rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme