Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko naiset olla istumatta saunassa polvet koukussa rintojen edessä?

Vierailija
15.02.2014 |

Iljettävää miten jotkut ilmeisesti tajuamattaan esittelevät römpsäänsä näin. HYI

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:09"]

Tänne kyllä kerääntyy kakkein sosiaalisesti avuttomimmat tapaukset. Suu aukiko te toljotatte toisten intiimialueita?

[/quote]

On pikkasen vaikeeta olla huomaamatta, kun kiskaisee löylyhuoneen oven auki ja vasten naamaa rävähtää jonkun/joidenkin karvatoosa kuin seitkytä luvun Jallusta. Tai sitten kanannahalle nypitty paljas broileri siletä lauteilta tervehtii löylyyn tulijaa.

Eihän tää  mitään muuta ole, kuin omien "ihanien" paikkojen esittelyä. OMALLA PERVOLLA TAVALLAAN.

[/quote]

Vai että karvatoosa tai paljas broileri... Miksi ihmisiä kiinnostaa niin saatanan paljon muiden karvoitus? Mikään ei ikinä kelpaa, karvat on kauheita ja karvattomuus on kauheeta, kaikesta keksitään pilkattavaa. :) Ei ehkä ole siveellistä esitellä itseään, mutta ei ole kovin kypsää toisten haukkuminenkaan.

Vierailija
42/85 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuka pervo jää kattoon alapäätä, kun menee saunaan. Itse ainakin oon aina kotioloissakin pitänyt katseen enimmäkseen maassa ja sitten katsotaan ihmisiä silmiin. Jokaisella on oma tapansa rentoutua saunassa ja vaikka suomalaiset näkee alastomia ihmisiä pikkulapsesta lähtien, niin totta kai sitä vähän jännittää olla alasti vieraiden ihmisten kanssa. Keskittykää siellä saunassa ihan itseenne ja antakaa ihmisten pitää jalkojaan ja käsiään niin kuin itse haluavat, vaikka haarat leväällään!!! Jos joku tykkää esitellä paikkojaan, niin sitä tuskin tarvitsee katsella siellä lauteilla istuessa, jollei satu oleen helkkarin iso sauna :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!Vihdoinkin joku kuka katselee lempeni simpukkaa! Tätä olenkin aina odottanut. Joskus vedän spagaattejakin saunassa, mutta sauna täynnä niin aneemista porukkaa, että katselevat vain toisiaan silmiin, lattialle tai laskevat seinän lautoja!Hmph.

Vierailija
44/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun römpsä on sen verran nätti, että sitä kelpaa ihan esitelläkkin. Että kaikki vaan katsomaan, kun menen yleisiin saunatiloihin!

Vierailija
45/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus.

M47

Vierailija
46/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:35"]

Mulla on ihan kamalan näköiset rinnat, etenkin lämpimässä menevät ihan ketunnoksiksi! :(

[/quote]

Kuulostaa Tubulaarisilta rinnoilta. Saatat joutua leikkaukseen mikäli haaveilet saavasi joskus lapsia.
[/quote]
Miten rinnat vaikutta lasten saantiin?

Vierailija
47/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sokea kuin lepakko ilman laseja. Ei tarvitse nähdä vaivaa toisten saunakäyttäytymisestä uimahallissa tai kylpylässä. 

Vierailija
48/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään muiden tissit kiinnosta, mutta pilluja ei varmaan vapaaehtoisesti nähdä...

Vierailija
49/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kiinnittänyt omaan tai muiden asentoon saunassa huomioo :D tai en ainakaan muista kenenkään römpsää siel.ikinä nähneeni.

Vierailija
50/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä jo asennolla on itsevarmuuden kanssa? Selkä suorassa peseydyn ja kävelen siellä muuten kyllä.. Tuo asento nyt sattuu vain olemaan mukava! :) ei mitään vikaa itsetunnossa.

Vierailija
51/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketunnokat on ihan eri asia kuin tubulaariset.

t. söpöjen ketunnokkien ylpeä omistaja :)

Vierailija
52/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun jalat ristissä, kämmenet yhdessä jalkojen välissä, tissit vedettynä kainaloon käsivarsien piiloon.

Vierailija
53/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän saunassa aina nilkat korvien taakse ja istun oikein niin että römpsä säteilee kauneuttaan sisälle tulijan silmiin. Jos tuntuu ettei tulija nää kunnolla ni sormilla vielä levittelen helttoja erilleen.

Vierailija
54/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leveästi saa jalat taivuttaa ylälauteelle eteensä, että loviisa oikein huutaa levällään oloa. Ainoan kerran olen moisen kokenut hyppäävän silmille 8-vuotiaana, kun ala-asteen uimakoulussa luokkakaveri ei hoksannut asentonsa tosiasiallista rempseyttä. Siinä oli jo notkeutta. Monet naiset nostavat jalat eteensä ihan sievästi. Kyllähän se räpsä näkyy, jos sitä yrittää kunnolla tiirata, mutta jos sinne päin ei erityisesti katso (paheksuakseen, vertaillakseen?) välttyy näyltä aivan varmasti. Monesti rämemajava vielä varjostaa.

Saunassa nyt vaan on niitä genitaaleja. Siinähän ne vilkkuu lauteille kiivetessä ja sieltä laskeutuessakin.

Vierailija
55/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:09"]

Tänne kyllä kerääntyy kakkein sosiaalisesti avuttomimmat tapaukset. Suu aukiko te toljotatte toisten intiimialueita?

[/quote]

No, ei niitä voi olla huomaamatta, vaikka ei tuijotteliskaan.

Oli sitten suu kiinni tai suu auki. Jos on silmät auki.

Vierailija
56/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaaa... :D

Vierailija
57/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla, paitsi silloin jos saan jalkani pitkin lauteita suoriksi. Minulla on laskimo-ongelmia, enkä voi pitää jalkoja sen takia alempana lauteella. En siis peittele rintojani.

Minulla ei myöskään ole mikään tursuva "römpsä", joten ei sieltä mitään näy.

Vierailija
58/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:26"]

Minä vedän saunassa aina nilkat korvien taakse ja istun oikein niin että römpsä säteilee kauneuttaan sisälle tulijan silmiin. Jos tuntuu ettei tulija nää kunnolla ni sormilla vielä levittelen helttoja erilleen.

[/quote]

Sama, ja lähetän morsekoodilla viestejä vilkkuttamalla persereikääni.

Tällä tavalla on meidän uimahallin saunassa käyty antoisat keskustelut Irman ja Annelin kanssa.

Vierailija
59/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi vittu nyt muijat! Ei siellä saunassa ole kuin NAISIA! Miettikää miten ukot röhnöttää vehkeet vapautuneesti levällään :D

Mikä meitä vaivaa? Missä ja milloin nää estot opitaan? Joskus luin tältä palstalta että on SOPIMATONTA PASKANTAA yleisessä vessassa. Se molskahdus voi olla NOLOA!?! Huhheijaa...

Vierailija
60/85 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä käyt mun kanssa samassa uimahallissa. Että ärsyttää toi sun tapa. Voitko lopettaa.[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:54"]

:D

Hei entäs mikä pervo minä sitten mielestänne olen, kun istun saunassa(kin) jalat ristissä? Siinä intiaani-tai jooga-asennossa siis, ei siveästi koipi toisen päällä. Sen verran otan kanssasaunojat huomioon että pidän kädet puuskassa "mestan" päällä. Mutta kyllä tarkimmat kyylääjät ja mielensä pahoittajat varmasti näkee siipaleen römbsykkää jos oikein antaumuksella tuijottaa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi