Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetkutti naimisiinmenoa, nyt suuttui, kun minä en enää halua

Vierailija
02.01.2014 |

Me ollaan oltu yhdessä kohta 14 vuotta. Ehdotin naimisiinmenoa 4.vuoden kohdalla, tuntui silloin itselleni tärkeältä ja ajankohtaiselta. Mies vetkutti ja kieltäytyi vedoten siihen, että hänellä oli edellinen suhde vaikea, eikä vielä tunne tarvetta moiseen (ei ole "toipunut", eikä ollut valmis). Noh, annoin asian olla ja tässä vuosien saatossa olen sitten ajautunut siihen ajatukseen, ettei koskaan mennäkään naimisiin. Mies alkoi sitten joulukuussa vihjailemaan, että haluaa mennä maistraattiin kanssani... En tunne minkäänlaista tarvetta enää... enkä edes halua mennä naimisiin, koska en "saa" juhlistaa asiaa mitenkään (mies ei halua mitään juhlia)... mutta lähinnä se, etten tunne tarvetta, elämä ei muutu siitä mihinkään -enää (vaikka tiedän, että se kyllä muuttuu lainopillisesti)...

Mies suuttui nyt sitten siitä ja huusi eilisen päivän minulle tästä ja muutamasta muustakin asiasta.... ja muisti myös mainita, että parempi olisi erota...

Tällä logiikalla minun olisi pitänyt tehdä samoin jo 10v sitten? En jaksa ymmärtää miestä nyt yhtään -anteeksi vaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa pikimmiten!

Vierailija
2/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on tuota mieltä että parempi erota niin laittaisin lusikat jakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuostakin voi ongelman tehdä...

Vierailija
4/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikkaa.

Vierailija
5/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halusit naimisiin vain ja ainoastaan siksi, että saat pitää hienot juhlat ja olla prinsessana yhden päivän. Siinähän onkin todella hyvä syy mennä naimisiin.

Vierailija
6/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. 20 vuotta yhdessä eikä vieläkään naimisissa. Mitä sitä enää menemäänkään.

Vierailija
7/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:33"]

Eli halusit naimisiin vain ja ainoastaan siksi, että saat pitää hienot juhlat ja olla prinsessana yhden päivän. Siinähän onkin todella hyvä syy mennä naimisiin.

[/quote]

Tuon takiahan ne naiset naimisiin haluavat, vai oletko vähän naiivi? 

Vierailija
8/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:33"]

[/quote]

Tuon takiahan ne naiset naimisiin haluavat, vai oletko vähän naiivi? 

Vierailija
9/9 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua pitää hienoja juhlia ja olla päivän prinsessana....! 10v sitten asialla (naimisiinmeno) oli tärkeä merkitys parisuhteen etenemisestä ja sitoutumisesta. Nyt olen jo niin "alistunut" ajatukseen, ettei edes kiinnosta. Tahtoisin kuitenkin juhlistaa tilannetta lähimpien, tärkeiden ihmisten kanssa, en ajatellut mennä montaa kertaa naimisiin elämäni aikana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi