Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille kanssa pahaolo, kun lukee tätä palstaa?

Vierailija
13.02.2014 |

Oon ollu täällä sellaiset 2-3 viikkoa ja alkuun nämä mieltä kuohuttavat kirjoitukset olivat syy tulla tänne, mutta samaan aikaan aloin masentua ja nykyään mielessä käy vähän väliä ajatus, että myös vaimoni on samanlainen sika kuin tyypillinen av-mamma. Ette taida edes tajuta miten kuvottavia ja yksipuolisia olette, siis keskimäärin, mutta samaan aikaan vielä ilkeitä, julmia ja kylmiä ihmisiä? Tekisi mieli kirjoittaa, että raamattu oli oikeassa verratessaan naista käärmeeseen, mutta kun en ole uskovainen ja täälläkin muutamat poikkeukset eivät ansaitse sitä lokaa niskaansa mitä te ansaitsisitte, niin jätetään se pois. Totuutta se ei kuitenkaan muuta, jokainen mieleltään terve näkee miten sairaita te olette, vaikka te ette sitä näkisikään. Enkä nyt sano, että miehet, siis keskimäärin, olisivat sen parempia, mutta olen lukenut täältä liikaa sellaisia juttuja, että mikäli maassa olisi vähääkään miesten puolta pitävä oikeusjärjestelmä, niin moni mamma kuuluisi vuosiksi vankeuteen elämää suuremmasta petoksesta ja kaikenlaisesta hyväksikäytöstä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:30"]

Ensinnäkään aloittaja ei ole mies, yrittää tätä samaa viikottaista jeesustelualoitusta taas "parempana ihmisenä" mutta tällä kertaa miehenä jotta porukka uskoisi hänen sanomaansa :D Pysyisi poissa täältä jos tämä on niin kauhea paikka!!!

[/quote]

joo miehet eivät koskaan käyttäisi otsikossa sanamuotoa PAHA OLO ;-DDD

parempaa tuuria yritykseen ensi kerralla ;-)

[/quote]

Huomasin tuon yhdyssanavirheen samantien, kun olin jo avauksen lähettänyt. Ja syy johtui siitä, että kirjoitan palstalle kännykällä ja joka ei näytä pitkästä otsikosta tekstinsyöttökentässä kuin osan. En vaan huomanut, että välilyönti oli jäänyt pois. Tästäkin varmaan huomaat, etten ole yhdys sana vammainen? Olen myös satavarmasti mies, ainakin vielä hetki sitten aamulla herätessäni "SE" tuntui hyvinkin selvästi olevan olemassa. Ja kyllä tästä palstasta tulee oikeasti paha olo/fiilis. Joku muu saa keksiä paremman termin, mutta mielestäni sana "vitutus" ei ole ainakaan sellainen.

[/quote]

Miespuolinen aloittaja tai kommentoija ei koskaan selittelisi kirjoitusvirhettään :DDD

Vierailija
42/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:32"]

Sulle jäi ilmeisesti jonkinasteinen päähänpinttymä tuosta yhdestä ketjusta ja ylidramaattisuus iskee pintaan...sun oman äitisi antama esimerkki ja koko maailman naiset...tsiisus Ap, tuo menee yli. Miehet ja naiset ovat ihmisiä, yksilöitä, yksilöllisiä ihmisiä!!! Et voi mitenkään niputtaa kaikkia naisia samaan lokeroon, se on sinulta itseltäsi puolestaan jo aika törkeää. Kaikki naiset eivät käy AV:lla, kaikki AV:n naiset eivät ole peukuttaneet tuota mainitsemaasi aloitusta ja kaikki AV:n naiset eivät ole koko ketjua edes lukeneet!

[/quote]

Ei tuo ole tosiaankaan "yhden"-ketjun tulos. Parissa - kolmessa viikossa ehtii lukemaan paljon, liian paljon, näitä ketjuja ja pitää olla sokea ja oikeamielisyys sekä myötäelämisentaito täysin hukassa, jos pitää tätä normaalina. Taustalta paistaa jokin sellainen julmuus, ilkeys, kovuus ja itsekkyys, että noita lukiessa menee usko ihmiseen. Liika on liikaa, väärin tietty yleistää niitä fiksuja ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät tästä yhtä paljon.

[/quote]

Ihmetellä sopii, että miksi sä täällä roikut viikkotolkulla kun kerran tulee paha olo ja kaikki on niin kauheaa? Onko sullakin kenties joku vamma päässä kun kaikesta huolimatta tämä kauheus ja pahuus niin kiinnostaa? Ehkä sinäkin pohjimmiltaan olet yhtä kauhea ja paha, et vaan halua sitä myöntää edes itsellesi. Haluat osallistua siihen kauheuteen edes lukemisella, kun kirjoittamaan et pysty, vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:35"]

Palstalta tiedän kolme ihmistä, he ovat tälläisiä:

1. Nelikymppinen lesbo

2. Narsistin tytär joka on ollut jo mielisairaalassa

3. Epätoivoinen parikymppinen nainen joka deittailee vain ulkomaalaisia miehiä, haukkuu suomalaisia tylsiksi

[/quote]

Hyvä huomio :)

Sitten on vielä se yksi naispuolinen outo tuuliviiri-tapaus, about kolmessa...neljässä kympissä ehkäpä? Aivan selvästi mielenvikainen tyyppi joka kuvittelee aina itse olevansa se "ajankohtaisen aiheen väärin kohdeltu ihminen" eli selvä marttyyri joka saa sairaalloista nautintoa siitä että häntä ja "pahaa oloaan" huomioidaan ja totellaan, mutta sekoaa jos hänelle sanotaan vastaan tai suoraan, tai hänen sanomisia argumentoidaan hyvin perustein.

Esimerkkejä:

Välilllä kuvittelee itse olevansa joku tietty suosittu bloggaaja ja huutelee takavasemmalta ketjuihin että aikoo ilmiantaa niitä (lukematta niitä), vaikka ne olisi jonkun tietyn bloggaajan itse aloittamia "lukijakalastusblogeja" niin tämä seko huutaa nähtävästi niiden poistot omiin nimiinsä ja on ylpeä saavutuksistaan kun sai "blogivihaajansa" ketjun pois pelistä.

Jos kyseessä suomenruotsin kielen arvosteluketju, niin tämä hyökkää sinne puolustamaan suomenruotsia ja suomenruotsalaisia vaikkei itse ole suomenruotsalaisille sukuakaan edes avioliiton tms kautta (paljasti itse joskus) tai osaa kieltä paria sanaa enempää, mutta kun perustelevia argumentteja ei hänellä ole eikä tule niin sen sijaan alkaa riehumaan ja ahdistelemaan muita kirjoittajia jatkuvalla syötöllä tyyliin; "olet kouluttamaton, wt-äiti, tiedän kuka olet, sinulta pitäisi ottaa lapset pois!", sama miten joku yrittää häntä, huonolla menestyksellä, rauhoitella. Hyökkää jokaisen kirjoittajan kimppuun luullen tätä yhdeksi ja samaksi ihmiseksi. Lopulta ei auta muu kuin jättää ketju ja toivoa ettei seuraa perässä muualle!

Vierailija
44/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:30"]

Ensinnäkään aloittaja ei ole mies, yrittää tätä samaa viikottaista jeesustelualoitusta taas "parempana ihmisenä" mutta tällä kertaa miehenä jotta porukka uskoisi hänen sanomaansa :D Pysyisi poissa täältä jos tämä on niin kauhea paikka!!!

[/quote]

joo miehet eivät koskaan käyttäisi otsikossa sanamuotoa PAHA OLO ;-DDD

parempaa tuuria yritykseen ensi kerralla ;-)

[/quote]

Huomasin tuon yhdyssanavirheen samantien, kun olin jo avauksen lähettänyt. Ja syy johtui siitä, että kirjoitan palstalle kännykällä ja joka ei näytä pitkästä otsikosta tekstinsyöttökentässä kuin osan. En vaan huomanut, että välilyönti oli jäänyt pois. Tästäkin varmaan huomaat, etten ole yhdys sana vammainen? Olen myös satavarmasti mies, ainakin vielä hetki sitten aamulla herätessäni "SE" tuntui hyvinkin selvästi olevan olemassa. Ja kyllä tästä palstasta tulee oikeasti paha olo/fiilis. Joku muu saa keksiä paremman termin, mutta mielestäni sana "vitutus" ei ole ainakaan sellainen.

[/quote]

Miespuolinen aloittaja tai kommentoija ei koskaan selittelisikirjoitusvirhettään :DDD

[/quote]

Tuleeko sulle hyvä fiilis tästä? Jokainen täällä tietää, ettei 100%sta tunnistusta voi tehdä ja miten raivostuttavaa voi olla, kun epäillään syyttä suotta jostain sellaisesta, joka ei ole totta. Samalla todistat juuri siitä miksi tämän avauksen tänne laitoin. Ei tuo käytöksesi ja siitä saamasi "mielihyvä" ole tervettä eikä se jalosta mitään. Tapasi sabotoida on ärsyttävä ja yksi syy siihen miksi kaikki terveet, sekä sellaisena aikovat, jättävät tämän laarin taakseen. Mitä veikkaat, tuleeko palstasta terveempi vai sairaampi sen jälkeen? Ja, jos tämä levittää tätä pahuutta edelleen, millainen ihminen sinusta ennenpitkää tulee? Mietihän sitä.

Vierailija
45/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  jaahas, tuo taisi ITSE sitten lopulta aloittaa tuon vaahtoamisen ja toisten sabotoijaksi haukkumisen..... ;) miten me arvattiin tämä ?

Vierailija
46/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja haki aloituksella pelkkää riidan haastamista taas

Vierailija
47/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:09"]Oon ollu täällä sellaiset 2-3 viikkoa ja alkuun nämä mieltä kuohuttavat kirjoitukset olivat syy tulla tänne, mutta samaan aikaan aloin masentua ja nykyään mielessä käy vähän väliä ajatus, että myös vaimoni on samanlainen sika kuin tyypillinen av-mamma. Ette taida edes tajuta miten kuvottavia ja yksipuolisia olette, siis keskimäärin, mutta samaan aikaan vielä ilkeitä, julmia ja kylmiä ihmisiä? Tekisi mieli kirjoittaa, että raamattu oli oikeassa verratessaan naista käärmeeseen, mutta kun en ole uskovainen ja täälläkin muutamat poikkeukset eivät ansaitse sitä lokaa niskaansa mitä te ansaitsisitte, niin jätetään se pois. Totuutta se ei kuitenkaan muuta, jokainen mieleltään terve näkee miten sairaita te olette, vaikka te ette sitä näkisikään. Enkä nyt sano, että miehet, siis keskimäärin, olisivat sen parempia, mutta olen lukenut täältä liikaa sellaisia juttuja, että mikäli maassa olisi vähääkään miesten puolta pitävä oikeusjärjestelmä, niin moni mamma kuuluisi vuosiksi vankeuteen elämää suuremmasta petoksesta ja kaikenlaisesta hyväksikäytöstä.

[/quote]

Voit painua niille raamattusivuillesi itkemään, hintti, kun ei aikuisten naisten peittelemätön keskustelu sinulle kelpaa. Mikä ihme vässykkä olet ylipäätään? Toivottavasti vaimosi jättää moisen looserin. Vieraita se varmasti käy jo nussimassa, kun kaipaa oikeaa miestä vierelleen eikä tuollaista pikkupoikaa.

Vierailija
48/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:01"]

Tuleeko sulle hyvä fiilis tästä? Jokainen täällä tietää, ettei 100%sta tunnistusta voi tehdä ja miten raivostuttavaa voi olla, kun epäillään syyttä suotta jostain sellaisesta, joka ei ole totta. Samalla todistat juuri siitä miksi tämän avauksen tänne laitoin. Ei tuo käytöksesi ja siitä saamasi "mielihyvä" ole tervettä eikä se jalosta mitään. Tapasi sabotoida on ärsyttävä ja yksi syy siihen miksi kaikki terveet, sekä sellaisena aikovat, jättävät tämän laarin taakseen. Mitä veikkaat, tuleeko palstasta terveempi vai sairaampi sen jälkeen? Ja, jos tämä levittää tätä pahuutta edelleen, millainen ihminen sinusta ennenpitkää tulee? Mietihän sitä.[/quote]

Olen kaunis ja aika rikaskin, sillä ei ole mitään väliä mitä sinä minusta ajattelet. Minä pärjään erittäin hyvin elämässäni, otan vastuun elämästäni enkä jauha muiden hyvyyksistä tai pahuuksista eikä minun tarvitse yrittää esittää miestä eikä lasta täällä, sen varjolla. Olen yksinkertaisesti vain allerginen feikeille ja teeskenteleville huomionhaku-ihmisille jotka tekevät kaikkensa saadakseen lukijaa ja kuvittelevat olevansa parempia kuin muut kommentoijat kun saavat motkottaa muille anonyymeille käyttäytymisistä ja palstalla olemisista. Selvästi te samat ihmiset avaatte pahaolo-jeesusteluketjuja ja yritätte pahaolo-syyllistää kanssakirjoittajia vähän väliä. Jos te ruikuttajat keskittyisitte välillä omiin asioihinne niin voisitte menestyä jossain, teidän ei tarvitsisi VALITTAA joka asiasta täällä ja takertua pikkuseikkoihin. Peiliin kannattaisi myös katsoa välillä.

Vierailija
49/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aloittaja joku vellihousu isi (äiti?) jonka lasta on sanottu rumaksi jossain? siksi avautuu täällä tosi neitimäisesti??

Vierailija
50/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle tulee tosi pahaolo tästä ketjusta, olen oksentanut jo kaksi tuntia! Kiitos kun kysyit.

Vierailija
51/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen siis "mies" ja av-mammakeskustelijat ovat ihan sikoja ja blaa blaa"

...*krooh* tuossa vaiheessa aloitusta tylsistyin niin että nukahdin pystyyn.

Vierailija
52/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ennen. Nyt osaan olla avaamatta tiettyjä ketjuja, ja yleensä mulle tulee täällä hyvä ja rentoutunut olo.

Vierailija
53/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa internettiin.

Vierailija
54/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu vai Jarna? Tuo Pahaolo on kyllä niin omaperäinen sana, kuin allekirjoitus.

Vierailija
55/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitää hankkia paskasuodatin ja huoltaa se joka päivä

Vierailija
56/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tulee. Jostain syystä kaikista eniten tulee paha olo kun lukee imetysaiheisia keskusteluja. Millaista ruoskimista. Itselläni ei edes ole lasta.

Vierailija
57/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:09"]

Oon ollu täällä sellaiset 2-3 viikkoa ja alkuun nämä mieltä kuohuttavat kirjoitukset olivat syy tulla tänne, mutta samaan aikaan aloin masentua ja nykyään mielessä käy vähän väliä ajatus, että myös vaimoni on samanlainen sika kuin tyypillinen av-mamma. Ette taida edes tajuta miten kuvottavia ja yksipuolisia olette, siis keskimäärin, mutta samaan aikaan vielä ilkeitä, julmia ja kylmiä ihmisiä? Tekisi mieli kirjoittaa, että raamattu oli oikeassa verratessaan naista käärmeeseen, mutta kun en ole uskovainen ja täälläkin muutamat poikkeukset eivät ansaitse sitä lokaa niskaansa mitä te ansaitsisitte, niin jätetään se pois. Totuutta se ei kuitenkaan muuta, jokainen mieleltään terve näkee miten sairaita te olette, vaikka te ette sitä näkisikään. Enkä nyt sano, että miehet, siis keskimäärin, olisivat sen parempia, mutta olen lukenut täältä liikaa sellaisia juttuja, että mikäli maassa olisi vähääkään miesten puolta pitävä oikeusjärjestelmä, niin moni mamma kuuluisi vuosiksi vankeuteen elämää suuremmasta petoksesta ja kaikenlaisesta hyväksikäytöstä.

[/quote]

Allekirjoitan melkein joka sanan. Niin totta. 

Vierailija
58/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja ei tule. Käy lueskelemassa Suomi24.fi:n keskusteluja, siellä on ihan sairaita KAIKKI kommentointi, täällä vain noin viidesosa. Vertailua kannattaa tehdä etenkin S24:n Sinkut palstan ja AV:n välillä.

Olen oppinut ohittamaan tämän palstan provot, haistattelut, asiattomuudet ja miesasiamiehet. Sen jälkeen täällä on ollut vähän samanlaista kuin keskustelisi baarissa kamalasta ja äänekkäästä taustamusiikista välittämättä.

Vierailija
59/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas rankasti sanottu, mut yhtä mieltä siitä, ett välillä tulee jopa paha olo joidenkin jutuista. Eivätkä valitettavasti kaikki ole mitään teiniprovoja.

Vierailija
60/92 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan tää palsta aivan sekasin. Tää vaikuttaa olevan vähän henkisesti keskenkasvuisten äitien purkautumispaikka ja täällä on lähes kaikki vittumaisia kaikille.