Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille kanssa pahaolo, kun lukee tätä palstaa?

Vierailija
13.02.2014 |

Oon ollu täällä sellaiset 2-3 viikkoa ja alkuun nämä mieltä kuohuttavat kirjoitukset olivat syy tulla tänne, mutta samaan aikaan aloin masentua ja nykyään mielessä käy vähän väliä ajatus, että myös vaimoni on samanlainen sika kuin tyypillinen av-mamma. Ette taida edes tajuta miten kuvottavia ja yksipuolisia olette, siis keskimäärin, mutta samaan aikaan vielä ilkeitä, julmia ja kylmiä ihmisiä? Tekisi mieli kirjoittaa, että raamattu oli oikeassa verratessaan naista käärmeeseen, mutta kun en ole uskovainen ja täälläkin muutamat poikkeukset eivät ansaitse sitä lokaa niskaansa mitä te ansaitsisitte, niin jätetään se pois. Totuutta se ei kuitenkaan muuta, jokainen mieleltään terve näkee miten sairaita te olette, vaikka te ette sitä näkisikään. Enkä nyt sano, että miehet, siis keskimäärin, olisivat sen parempia, mutta olen lukenut täältä liikaa sellaisia juttuja, että mikäli maassa olisi vähääkään miesten puolta pitävä oikeusjärjestelmä, niin moni mamma kuuluisi vuosiksi vankeuteen elämää suuremmasta petoksesta ja kaikenlaisesta hyväksikäytöstä.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 01:59"]

"Melko vastenmielistä Jeesuksen leikkimistä, tule jo alas sieltä itsellesi rakentamaltasi jalustalta. Huh huh!"

Jaahas, siellä joku low-life Rapa-Ritva huutelee anonyyminä. Et ilmeisesti ymmärtänyt: HANKI ELÄMÄ! Mene vaikka SPR:n Ystävä-palveluun kysymään, löytyisikö sieltä sulle joku vapaaehtoistyöntekijä lenkkikaveriksi. Saisit nettikeskustelun sumentamille aivoillesi happea ja harjoitusta oikean ihmisen kanssa keskustelusta naamakkain.

[/quote]

Siis sähän olet aivan sekaisin...ja pidät itseäsi loistotyyppinä...vielä karmivampaa.

Vierailija
22/92 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:09"]

Oon ollu täällä sellaiset 2-3 viikkoa ja alkuun nämä mieltä kuohuttavat kirjoitukset olivat syy tulla tänne, mutta samaan aikaan aloin masentua ja nykyään mielessä käy vähän väliä ajatus, että myös vaimoni on samanlainen sika kuin tyypillinen av-mamma. Ette taida edes tajuta miten kuvottavia ja yksipuolisia olette, siis keskimäärin, mutta samaan aikaan vielä ilkeitä, julmia ja kylmiä ihmisiä? Tekisi mieli kirjoittaa, että raamattu oli oikeassa verratessaan naista käärmeeseen, mutta kun en ole uskovainen ja täälläkin muutamat poikkeukset eivät ansaitse sitä lokaa niskaansa mitä te ansaitsisitte, niin jätetään se pois. Totuutta se ei kuitenkaan muuta, jokainen mieleltään terve näkee miten sairaita te olette, vaikka te ette sitä näkisikään. Enkä nyt sano, että miehet, siis keskimäärin, olisivat sen parempia, mutta olen lukenut täältä liikaa sellaisia juttuja, että mikäli maassa olisi vähääkään miesten puolta pitävä oikeusjärjestelmä, niin moni mamma kuuluisi vuosiksi vankeuteen elämää suuremmasta petoksesta ja kaikenlaisesta hyväksikäytöstä.

[/quote]

Mistä päättelet, että täällä olevat ihmiset ovat vain naisia? Kyllä täällä miehiäkin piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä suurmiehistä ja neroista on tuntunut kun muu kansa, massa, on pyöritellyt silmiään heidän ideoille ja ajatuksille ja jättäneet yksin. Sen tunteen tämä palsta minulle tekee. Yksinäisen suden, mutta myös syvällisen ajattelijan tunteen. Ihmisen, jolla on enemmän kuin teillä muilla. Ihmisen, jolla on silti suopeutta enemmän kuin teillä muilla, olla välittämättä, ymmärtää jopa jollain tavalla. Ette kykene enempään, teille ei ole annettu enempää. Olette vajaita.

Vierailija
24/92 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pahaolo eikä paha olo. Ei kannata olla liian herkkä, tää on internet eikä me voida tietää, kuka minkäkin jutun on kirjoittanut ja onko edes tosissaan.

Joskus kyllä alkaa ärsyttää kun joku jankkaa tai esittää totuutena naurettavia mielipiteitään, jotka eivät perustu mihinkään faktaan. Ärsyttää myös, kun yrittää fiksusti jotain perustella ja vastapuoli ei ymmärrä tai vain esittää tyhmää. Joskus heitän tosi kärjistäviä kommentteja ihan vain siksi, että joku tai jotkut käyttäytyvät typerästi ja perseilevät itsekin.

Aika paljon täällä on ihan vaan provoilua. Itsekin voisin helposti vastata johonkin vakavaan juttuun kevyesti, koska se ei ole mulle konkreettista ja käsinkosketeltavaa. Tuntuu erittäin etäiseltä ajatella naista, joka salaa mieheltään sen, ettei heidän yhteinen lapsensa todellisuudessa olekaan kuin vain toisen heistä, koska en tunne ketään noin löyhämoraalista ihmistä. Omat vastaukseni riippuvat paljon muiden kommenteista: olen ehkä ajatellut sanoa asiallisen mielipiteeni, mutta häröilyksi lopulta menee, jos muut eivät ole asiallisia.

Muistan erään ketjun, jossa nainen selitti löytäneensä uuden miehen oman miehensä selän takana. Siihen kyllä tuli vastaukseksi lähinnä lutkitteluja ja moraalisaarnoja eikä mitään päänsilityksiä.

Vierailija
25/92 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:13"]

Voit painua niille raamattusivuillesi itkemään, hintti, kun ei aikuisten naisten peittelemätön keskustelu sinulle kelpaa. Mikä ihme vässykkä olet ylipäätään? Toivottavasti vaimosi jättää moisen looserin. Vieraita se varmasti käy jo nussimassa, kun kaipaa oikeaa miestä vierelleen eikä tuollaista pikkupoikaa.

[/quote]

Mitenkä musta tuntuu, ettet ikipäivänä uskaltaisi tulla sanomaan tätä mulle päin naamaa? Satun nimittäin olemaan sellainen 195 senttinen ja 95 kiloinen kalju paketti pelkkää lihasta, jolle ruiskutetaan testosteronia kankkuun 8-viikon välein. Eikä mun vaimoni ole lähdössä mihinkään, meni just äsken nukkumaan ja mikäli haluaisi vierasta miestä, niin ei mun itsetuntoni siitä romahtaisi. Joskus jopa kysynyt, että haluaisiko, mutta ainakin toistaiseksi touhuttu kahdestaan.

Veikkauksesi meni siis "hieman" pieleen, mutta mulla ei mennyt. Vahvistit nimittäin juuri tällä oksennuksellasi sitä mitä tuossa aloituksessani alleviivasin. Mieleltään sairaat ihmiset lietsovat täällä pahaa oloaan ja levittävät sairauttaan hyökkäämällä sellaisten ihmisten päälle, jotka eivät pysty tilansa takia ehkä ikinä puolustautumaan samalla tapaa kuin tein tässä just äsken sulle. Tiedät nimittäin sisimmässäsi, etten kirjoittanut sanaakaan paskaa ja, että olen justiinsa sellainen kuin tuohon äsken kirjoitin. Susta ei ole mulle vastusta millään tavalla, ei sitten niin mitään toivoa, ja kaikkein vähiten taidat ymmärtää, etten nauti millään lailla siitä, että voisin halutessani ruoskia vervaaliruoskallani perseesi sellaiseksi, jotta ryömit takaisin sinne koloosi, josta tänne alunperin tulitkin. Ennemminkin mietin, että mikä saa ihmisen käyttäytymään kuin kapisen rakin, joka räksyttää kaikille ohikulkijoille, mutta luikkii pakoon jopa auttajaansa? Aivan täysin mielenvikaista touhua ja sairas tapa viihtyä keskustelupalstoilla.

[/quote]

Sinä nostst vain 20x80kg penkistä. Minä,vanha SM-tason top5 painija 30x100kg. Tämä nyt oli kevennys uhollesi, mutta kakkoseksi jäisit ja pahasti fyysisessä kamppailussa.

[/quote]

Noup, kirjoitin tekeväni 3x20x80kg sarjoja stopilla ja arvelin pystyväni nostamaan 100kg. Mutta sen jälkeen tuli erään kommentin jälkimainigeissa kokeiltua ja 100kg onnistui heti ekalla yrittämällä. Sen jälkeen kokeilin myös 110 kilolla joka sekin nousi, vaikkei nyt enää ihan helpolla. Tekniikka kun on mitä on ja koskaan ole hakenut maksimeja.

Tiesitkö muuten, että oletinkin sun olevan mies joka hakee todennäköisesti vittuilemalla jonkinlaista naisten hyväksyntää tai yrittää purkaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin. Siinä menet kuitenkin jo täysin hakoteille, jotta ikipäivänä pärjäisit mulle, vaikka olisit paininut kuinka. Et kestäisi kehässä puolta minuuttia kauempaa, vaikka miten uskottelet olevasi vielä kovassa kunnossa. Entisenä painijana suunnilleen tiedätkin miten kropan meneminen hapoille vaikuttaa ja turpa veressä ne sykkeet vasta ampuvatkin katosta läpi. Äläkä edes kuvittele, että puhun paskaa, teen joka arkipäivä viitenä päivänä viikossa 100 vatsa- ja 100 selkälihasliikettä, vedän helposti yli 20 leukaa ja juoksen tältä istumalta kolme tonnia cooperissa. Sä et siihen pysty, et muuten olisi noin vittumaisella tuulella ja repisi päätä syytä suotta.

[/quote]

Hauska. Ensinnäkin olen yli 100kg aika tiukkaa lihasta, toisekseen et taida ymmärtää, kuinka kovia fyysisesti hyvät painijat ovat. Otteluita on yli 150, jopa em-kisoista. Lisäksi olen suorittanut painoharjoittelua 12-vuotiaasta ja painiuran jälkeen painotreenaus ollut aika kovaakin. Osaan myös nyrkkeillä kohtuullisesti, kilpanyrkkeilin muutaman ottelun painin jälkeen. Vapaaottelijoillekin olen painia opettanut. Miten siis voittaisit minut? Kestävyyskin 6v aloitetun painin ansiosta hyvä.

[/quote]

En ole millään lailla "hauska". Olen aivan varma, ettei sulla ole mitään saumoja pärjätä ja kaikkein vähiten halua sanoa päin naamaa sitä mitä tuossa kirjoitit. Olet yksiselitteisesti raukka paska, joka saa jotain sairasta tyydytystä hyökkäämällä sanallisesti sellaisten kimppuun joiden ei usko kykenevän puolustautumaan. Mutta mun kohdallani haukkasit hatullisen sitä itetään, ja vaikka mitenkä yrität vakuutella siellä, että pärjäisit, niin munaa ei ole edes sitä vertaa, että ottaisit sokkona haasteen vastaan? Äläkä sä runkkari ja ja toisia hinttariksi haukkuva selitä enää yhtään mitään meriiteistäsi vaan sano kyllä tai ei? Näkevät sitten muutkin minkälainen rotta siellä lymyää. Tiedän jo nyt, ettet uskalla. Alkaa helvetillinen paatos ja aikatauluista sopiminen, mutta jos et nyt kamalan kaukana asu niiin voidaan tavata jo huomenna? Käykö?

Vierailija
26/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:01"]

Tuleeko sulle hyvä fiilis tästä? Jokainen täällä tietää, ettei 100%sta tunnistusta voi tehdä ja miten raivostuttavaa voi olla, kun epäillään syyttä suotta jostain sellaisesta, joka ei ole totta. Samalla todistat juuri siitä miksi tämän avauksen tänne laitoin. Ei tuo käytöksesi ja siitä saamasi "mielihyvä" ole tervettä eikä se jalosta mitään. Tapasi sabotoida on ärsyttävä ja yksi syy siihen miksi kaikki terveet, sekä sellaisena aikovat, jättävät tämän laarin taakseen. Mitä veikkaat, tuleeko palstasta terveempi vai sairaampi sen jälkeen? Ja, jos tämä levittää tätä pahuutta edelleen, millainen ihminen sinusta ennenpitkää tulee? Mietihän sitä.[/quote]

Olen kaunis ja aika rikaskin, sillä ei ole mitään väliä mitä sinä minusta ajattelet. Minä pärjään erittäin hyvin elämässäni, otan vastuun elämästäni enkä jauha muiden hyvyyksistä tai pahuuksista eikä minun tarvitse yrittää esittää miestä eikä lasta täällä, sen varjolla. Olen yksinkertaisesti vain allerginen feikeille ja teeskenteleville huomionhaku-ihmisille jotka tekevät kaikkensa saadakseen lukijaa ja kuvittelevat olevansa parempia kuin muut kommentoijat kun saavat motkottaa muille anonyymeille käyttäytymisistä ja palstalla olemisista. Selvästi te samat ihmiset avaatte pahaolo-jeesusteluketjuja ja yritätte pahaolo-syyllistää kanssakirjoittajia vähän väliä. Jos te ruikuttajat keskittyisitte välillä omiin asioihinne niin voisitte menestyä jossain, teidän ei tarvitsisi VALITTAA joka asiasta täällä ja takertua pikkuseikkoihin. Peiliin kannattaisi myös katsoa välillä.

[/quote]

Mä en ole kaunis enkä kamalan rikaskaan, mutten myöskään millään tavalla sulle kateellinen. Halutessani voisin olla rikas, sitä sun on turha epäillä, mutta en koe sitä niin tavoittelemisen arvoisena asiana, jotta uhrasin aikaani sellaiseen. Ja sitten tuo "kauneus", noh, en oikein osaa kaivata sitäkään, kun olen ennemmin ruma ja vahva mies, joka siten kelpaa jollekin tai ei. Siitä tässä ei ole kyse, vaan osin juuri siitä sellaisesta "julmasta kovuudesta" joka tästä sunkin kirjoituksesta huokuu ja joka ei ole mielestäni (huom mielestäni) tervettä.

Vierailija
27/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen nainen ja samoin minulle tulee joistakin kirjoittajista todella kuvottava olo. Ole mies, täällä kirjoittaa myös muita miehiä. Aina ei tiedä minkälainen ihminen kirjoittaa.

Vierailija
28/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:36"]

No tulee!

[/quote]

Sitten nenäliina näppikselle nopeasti!!!!

Vierailija
29/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:13"]

Voit painua niille raamattusivuillesi itkemään, hintti, kun ei aikuisten naisten peittelemätön keskustelu sinulle kelpaa. Mikä ihme vässykkä olet ylipäätään? Toivottavasti vaimosi jättää moisen looserin. Vieraita se varmasti käy jo nussimassa, kun kaipaa oikeaa miestä vierelleen eikä tuollaista pikkupoikaa.

[/quote]

Mitenkä musta tuntuu, ettet ikipäivänä uskaltaisi tulla sanomaan tätä mulle päin naamaa? Satun nimittäin olemaan sellainen 195 senttinen ja 95 kiloinen kalju paketti pelkkää lihasta, jolle ruiskutetaan testosteronia kankkuun 8-viikon välein. Eikä mun vaimoni ole lähdössä mihinkään, meni just äsken nukkumaan ja mikäli haluaisi vierasta miestä, niin ei mun itsetuntoni siitä romahtaisi. Joskus jopa kysynyt, että haluaisiko, mutta ainakin toistaiseksi touhuttu kahdestaan.

Veikkauksesi meni siis "hieman" pieleen, mutta mulla ei mennyt. Vahvistit nimittäin juuri tällä oksennuksellasi sitä mitä tuossa aloituksessani alleviivasin. Mieleltään sairaat ihmiset lietsovat täällä pahaa oloaan ja levittävät sairauttaan hyökkäämällä sellaisten ihmisten päälle, jotka eivät pysty tilansa takia ehkä ikinä puolustautumaan samalla tapaa kuin tein tässä just äsken sulle. Tiedät nimittäin sisimmässäsi, etten kirjoittanut sanaakaan paskaa ja, että olen justiinsa sellainen kuin tuohon äsken kirjoitin. Susta ei ole mulle vastusta millään tavalla, ei sitten niin mitään toivoa, ja kaikkein vähiten taidat ymmärtää, etten nauti millään lailla siitä, että voisin halutessani ruoskia vervaaliruoskallani perseesi sellaiseksi, jotta ryömit takaisin sinne koloosi, josta tänne alunperin tulitkin. Ennemminkin mietin, että mikä saa ihmisen käyttäytymään kuin kapisen rakin, joka räksyttää kaikille ohikulkijoille, mutta luikkii pakoon jopa auttajaansa? Aivan täysin mielenvikaista touhua ja sairas tapa viihtyä keskustelupalstoilla.

Vierailija
30/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, niin vaan paljastui että Ap itse on raskaan sarjan mielenterveysongelmainen :D

Vierailija
31/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen tosissaan ihmiset ottaa nää jutut täällä, ja loukkaukset henkilökohtaisesti. Olisiko kuitenkin loukkaantujilla syytä joko katsoa peiliin tai sitten yksinkertaisesti poistua palstalta?

Vierailija
32/92 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:34"]

En ole millään lailla "hauska". Olen aivan varma, ettei sulla ole mitään saumoja pärjätä ja kaikkein vähiten halua sanoa päin naamaa sitä mitä tuossa kirjoitit. Olet yksiselitteisesti raukka paska, joka saa jotain sairasta tyydytystä hyökkäämällä sanallisesti sellaisten kimppuun joiden ei usko kykenevän puolustautumaan. Mutta mun kohdallani haukkasit hatullisen sitä itetään, ja vaikka mitenkä yrität vakuutella siellä, että pärjäisit, niin munaa ei ole edes sitä vertaa, että ottaisit sokkona haasteen vastaan? Äläkä sä runkkari ja ja toisia hinttariksi haukkuva selitä enää yhtään mitään meriiteistäsi vaan sano kyllä tai ei? Näkevät sitten muutkin minkälainen rotta siellä lymyää. Tiedän jo nyt, ettet uskalla. Alkaa helvetillinen paatos ja aikatauluista sopiminen, mutta jos et nyt kamalan kaukana asu niiin voidaan tavata jo huomenna? Käykö?

[/quote]

Yksi isoimmista turn offeista on tällainen päätään aukova ja uhoava mies. Näitä näkee baareissa viikonloppuisin aina toisinaan..

Mitä tulee AP:n aloitukseen, niin tottahan tuo on että ihmeellisiä asioita tälläkin palstalla, kuten muillakin nettipalstoilla kirjoitellaan. Itse tosin koen nuo pedofiliaa uhkuvat kirjoittelut suunnattoman paljon ahdistavampina kuin ajatuksen että minä tai mieheni kasvattaisi jonkun toisen lasta pitäen sitä omanaan (ja puoliso salaisi totuuden).

Paha olo palstalta: ei oikeastaan. Otan yleensä osaa vain järkeviin keskusteluihin tai kevyempiin juttuihin tyyliin “viimeisin katsomasi elokuva”. Ja vaikka täälläkin löytyy miestenkin esittämiä ällömielipiteitä niin en todellakaan kuvittele oman mieheni ajattelevan niin. Kyllä hänen irl sanansa ja tekonsa kertovat minulle aivan riittävästi tietääkseni millainen mies hän on. En siis voi ymmärtää että tämä palsta saisi AP sinut kuvittelemaan vaimosi samanlaiseksi kuin jotkut täällä kirjoittelevat provoilijat.

Lopuksi AP: oma aloituksesi ei mielestäni ollut myöskään mikään hyvää henkeä luova keskustelunaloitus. Vertasit naisia käärmeiksi ja yleistit paljon. Jos kaipaat asiallista pohdintaa palstan kirjoittelun tasosta, niin mitä ystävällisimmin suosittelen sinua ensi kerralla valitsemaan paremmin sanasi miten tämän asian ilmaiset.

Vierailija
33/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:32"]

Sulle jäi ilmeisesti jonkinasteinen päähänpinttymä tuosta yhdestä ketjusta ja ylidramaattisuus iskee pintaan...sun oman äitisi antama esimerkki ja koko maailman naiset...tsiisus Ap, tuo menee yli. Miehet ja naiset ovat ihmisiä, yksilöitä, yksilöllisiä ihmisiä!!! Et voi mitenkään niputtaa kaikkia naisia samaan lokeroon, se on sinulta itseltäsi puolestaan jo aika törkeää. Kaikki naiset eivät käy AV:lla, kaikki AV:n naiset eivät ole peukuttaneet tuota mainitsemaasi aloitusta ja kaikki AV:n naiset eivät ole koko ketjua edes lukeneet!

[/quote]

Ei tuo ole tosiaankaan "yhden"-ketjun tulos. Parissa - kolmessa viikossa ehtii lukemaan paljon, liian paljon, näitä ketjuja ja pitää olla sokea ja oikeamielisyys sekä myötäelämisentaito täysin hukassa, jos pitää tätä normaalina. Taustalta paistaa jokin sellainen julmuus, ilkeys, kovuus ja itsekkyys, että noita lukiessa menee usko ihmiseen. Liika on liikaa, väärin tietty yleistää niitä fiksuja ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät tästä yhtä paljon.

Vierailija
34/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään aloittaja ei ole mies, yrittää tätä samaa viikottaista jeesustelualoitusta taas "parempana ihmisenä" mutta tällä kertaa miehenä jotta porukka uskoisi hänen sanomaansa :D Pysyisi poissa täältä jos tämä on niin kauhea paikka!!!

Vierailija
35/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:30"]

Ensinnäkään aloittaja ei ole mies, yrittää tätä samaa viikottaista jeesustelualoitusta taas "parempana ihmisenä" mutta tällä kertaa miehenä jotta porukka uskoisi hänen sanomaansa :D Pysyisi poissa täältä jos tämä on niin kauhea paikka!!!

[/quote]

joo miehet eivät koskaan käyttäisi otsikossa sanamuotoa PAHA OLO ;-DDD

parempaa tuuria yritykseen ensi kerralla ;-)

Vierailija
36/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paha olo ainoastaan siitä kun kotimammat priorisoi ajankäyttönsä eli roikkuu mieluummin täällä tappelemassa ja vittuilemassa muille naisille, kun voisivat viettää sen ajan lapsiaan kasvattaen, kouluttaen tai viettää heidän kanssa yhteistä leikkiaikaa. Yrittäisivät edes olla tekemättä lapsista samanlaisia koulukiusaajia kuin itse ovat olleet. Silti kiusaavat täällä, ja antavat huonoa roolimallia kotona.

Vierailija
37/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään!

Täällä kirjoittelevat masentuneet, sairastuneet, pelokkaat, yksinäiset, vihaiset, petetyt, moniongelmaiset, unohdetut, arat, työttömät ja kateelliset. Lisäksi täällä kirjoittelevat apua ja vinkkejä tarvitsevat kuten myös ihmiset, joilla näennäisesti kaikki hyvin!

Kannattaa pitää mielessä, että kun lyhyesti vastaat hätäisesti lukemaasi viestiin saattaa vastauksesi kuullostaa tylyltä. Äänensävy ei välttämättä välity kirjoitetuissa sanoissa. Näin on käynyt minullekin!

Mikä siis todellisuudessa mättää??

Vierailija
38/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
39/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:30"]

[/quote]

joo miehet eivät koskaan käyttäisi otsikossa sanamuotoa PAHA OLO ;-DDD

parempaa tuuria yritykseen ensi kerralla ;-)

[/quote]

Huomasin tuon yhdyssanavirheen samantien, kun olin jo avauksen lähettänyt. Ja syy johtui siitä, että kirjoitan palstalle kännykällä ja joka ei näytä pitkästä otsikosta tekstinsyöttökentässä kuin osan. En vaan huomanut, että välilyönti oli jäänyt pois. Tästäkin varmaan huomaat, etten ole yhdys sana vammainen? Olen myös satavarmasti mies, ainakin vielä hetki sitten aamulla herätessäni "SE" tuntui hyvinkin selvästi olevan olemassa. Ja kyllä tästä palstasta tulee oikeasti paha olo/fiilis. Joku muu saa keksiä paremman termin, mutta mielestäni sana "vitutus" ei ole ainakaan sellainen.

Vierailija
40/92 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se palstan vastainen kampanja oli? Ketju on poistettu. Sehän liittyi just tähän