mistä asioista olet vahingoniloinen?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:17"]
Myönnän, että olin erittäin vahingoniloinen kun kuulin erään luotaantyöntävän paskiaisen jäävän työttömäksi.Hän nimittäin korosti aina sitä, kuinka minä olen työtön luuseri, kun hän sentään käy töissä!
[/quote]Jaa onkohan kukaan oikeasti korostanut, että olet työtön luuseri. Taitaa olla imien korviesi välissä.
[/quote]
Aina kun sai viinaa päähän, niin alkoi vittuilemaan ja mielellään minulle koska olin työtön, joten kyllä. Huusi joskus muiden ihmisten kuullen, että menisit sinäkin laiskapaska töihin siitä! Tai sitten meillä kaikilla oli joku joukkohypnoosi....
[/quote]On ilman muuta olemassa tuollainen kollektiivinen hypnoosi. Ei ole olemassakaan tässä maassa sellaista työssä käyvää ihmistä joka halveksisi työttömiä. Se on suuri vale. Missään ei lue mitään siihen viittaavaakaan. Ei edes suomi24:lla
[/quote]
No nyt kun oikein muistelen, niin en ollut hänen listallaan tietenkään ainoa.Oikeastaan tää tuttava haukkui kaikki selän takana, siis kirjaimellisesti.Sitten valehteli ihan pokka naamalla, että hänellä oli syöpä , joka muka oli niin paha ja kertoili kuinka kuolisi 6kk päästä.Ja tästä on aikaa jo muutama vuosi, ja tossa se kylällä painelee fillarillaan kaljakauppaan.
Ihan oikein sille paskiaiselle että jäi työttömäksi.
Ruotsalaisille kun etukäteen lehdissään uhoavat että Suomi häviää lätkässä.
No en välttämättä haluaisi, mutta tunsin vahingoniloa kuullessani tuttavan lapsen allergioista ym oireista. Itse en kyennyt imettämään lastani niin pitkään kuin olisin halunnut, ja sain jatkuvasti kuulla kaveriltani siitä, mitä kaikkea kamalaa lapseni joutuukaan kokemaan alkergioista aina oppimisvaikeuksiin jne. No, kävikin just toisinpäin ja kyllä mä valitettavasti tunnen vahingoniloa vaikken kaverin lapselle mitään ongelmia haluakaan. Kaverin lapsi alati sairas, allerginen, vaikeuksia oppia asioita... Kaikkea sitä, miltä imetyksen piti tätä suojata.
En ole kauhean vahingoniloinen tyyppi mutta pakko myöntää että tunsin vahingoniloa kun katsoin näiden mimmien naamoja.
En tosiaankaan halua olla vahingoniloinen yhtään mistään. Kaikki ikävät ajatukset ja teot kääntyvät jossain vaiheessa itseä vastaan.
Tunnen vahongoniloa, koska serkullani on pullukka lapsi. Koko lapsuuteni sain serkultani ja myös tämän vanhemmilta kuulla, että olen ylipainoinen. En oikeasti koskaan ollut ylipainoinen, en vain ollut yhtä laiha kuin serkkuni ja hänen siskonsa tai oma siskoni. No, nyt serkullani on lapsi, joka on selkeästi pullukka toisin kuin vanhempansa eikä muutenkaan mitenkään suloinen (tiedän hyvin, että on kauheaa sanoa näin). Minulla taas on hoikka lapsi, jota vähän väliä joku - usein myös tuntemattomat ihmiset - sanovat kauniiksi tai suloiseksi.
Jaa, no nyt kun nuo liikenteenvaarantajat mainitsitte, niin kyllä minuakin naurattaa jos kaahaavat tutkaan.
t. 2