mistä asioista olet vahingoniloinen?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:36"]Niin no onhan se tietty väärin koittaa tutustua ihastukseen ystävän kustannuksella, mutta itse ymmärtäisin, että ihastus menee tuollaisessa tilanteessa edelleni, jos ystävyytemme nimenomaan on monivuotista. Silloin ei ole uhkana, että se tuollaiseen kaatuu. Ymmärtäisin hyvinkin, ellei kyse sitten ollut ihan pilipali-ihastuksesta, mutta mistäpä sen ulkopuolinen taas tietäisi.
[/quote]
Hylkäisitte ystävänne huhhuh
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:36"]Niin no onhan se tietty väärin koittaa tutustua ihastukseen ystävän kustannuksella, mutta itse ymmärtäisin, että ihastus menee tuollaisessa tilanteessa edelleni, jos ystävyytemme nimenomaan on monivuotista. Silloin ei ole uhkana, että se tuollaiseen kaatuu. Ymmärtäisin hyvinkin, ellei kyse sitten ollut ihan pilipali-ihastuksesta, mutta mistäpä sen ulkopuolinen taas tietäisi. [/quote] Hylkäisitte ystävänne huhhuh
[/quote]
Miten niin hylkäisin?
Vahinhoniloa vai mitä... mua naurattaa fb ssä hehkuttajat. Löydetään uusi heila niin heti ollaan parisuhteessa ja sydämmiä lentelee... viikon päästä parhaimmillaan vähin äänin erotaan jo... tai äkäsiä viestejä. Ne on hassuja. Tänään viimeks huomasin tämmösen, ja syön sukkani jos ne jouluun asti jaksaa. Eikä ees mitään teinejä vaan 30+ ns toisella kierroksella olevia
Onko ihmisillä joku sisäänrakennettu tarve estää ystäviään saamasta ihastustaan, vai mikä siinä on, kun ei tajuta tilannetta, jossa kaveri pääsisi ihastuksen kyytiin, että siittä voisi versoa jotain, eikä sitä voida suoda ystävälle?
Elämä on piessyt minua sen verran rankalla kädellä, etten jaksa iloita muiden epäonnistumisista.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:11"]Onko ihmisillä joku sisäänrakennettu tarve estää ystäviään saamasta ihastustaan, vai mikä siinä on, kun ei tajuta tilannetta, jossa kaveri pääsisi ihastuksen kyytiin, että siittä voisi versoa jotain, eikä sitä voida suoda ystävälle?
[/quote]
Kyse olikin siitä, että samassa autossa olisi ollut tilaa myös ystävälle, mutta päätettiin silti feidata ja mennä yksin ihastuksen perässä.
Yläpeukutin silti viestiäsi, omissa ystävyyssuhteissa tuollaista ja pahempaakin on annettu anteeksi puolin ja toisin vuosien saatossa.
Jos joku huonosti käyttäytyvä ihminen saa ns ansionsa mukaan. Esim mummot jotka menevät kyttäämään ostoksiensa kanssa tyhjälle kassalle koko muun jonon ohi ripotellen tavaransa siihen jo valmiiksi, mutta kassahenkilö meneekin avaamaan jonkun toisen kassan. MUAHHAHAHAAAAA kannattiko yrittää kiilata??
Olen silloin kun joku saa ansionsa mukaan totta kai. En tietenkään silloin jos viattomalle sattuu jotain pahaa.
Myönnän, että olin erittäin vahingoniloinen kun kuulin erään luotaantyöntävän paskiaisen jäävän työttömäksi.Hän nimittäin korosti aina sitä, kuinka minä olen työtön luuseri, kun hän sentään käy töissä!
Olen jossakin määrin vahingoniloinen. Eniten vahingoniloa minussa aiheuttavat lapsiperheiden ongelmat.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:17"]
Myönnän, että olin erittäin vahingoniloinen kun kuulin erään luotaantyöntävän paskiaisen jäävän työttömäksi.Hän nimittäin korosti aina sitä, kuinka minä olen työtön luuseri, kun hän sentään käy töissä!
[/quote]Jaa onkohan kukaan oikeasti korostanut, että olet työtön luuseri. Taitaa olla imien korviesi välissä.
Joidenkin ihmisten parisuhteiden kaatuminen ja vastaavat suhteisin ja seksiin liittyvät ongelmat, kun ne on omalla harkitsemattomuudella aiheutettuja.
Sama kuin vastaajalla 3. Kerran nauratti ihan sikana, kun Hauskat kotivideot- ohjelmassa oli pätkä, jossa joku äijä oli koiran kanssa laiturilla ja yritti koko ajan polvellaan töniä, että olisi saanut koiran putoamaan järveen, mutta se koira väisteli koko ajan. Sitten se laituri alkoi vajota sieltä päästä, koira juoksi rantaan mutta äijä lensikin itse sinne järveen, ihan selälleen ja huusi kun mielipuoli. BUAHHAHHAHHAA!
Kyllä olen. Varsinkin kun joku joka on omalla käytöksellään aiheuttanut hankaluuksia saa maistaa omaa lääkettään.
Kyllä sitä joskus saa kokea. Henkilö, joka on kaikkein eniten aiheuttanut perheelleni hankaluuksia (niiden aiheuttaminen tuntui yhteen aikaan olevan hänelle oikein elämäntehtävä ja intohimo), on sittemmin mokannut elämänsä aika perusteellisesti. Hän on melkoisen varmasti onneton ja pettynyt ihminen. Se on oikeudenmukaista.
Kun idiootti autoilija vaarantaa kaahailullaan muiden liikkujien turvallisuuden ja saa sakot. Kyllä tuntuu makialta! :-D
Tätä en ole koskaan voinut kenellekään tunnustaa, mutta tunsin vahingoniloa kun kuulin koulukiusaajani kuolleen autokolarissa. Tiedän, olen hirveä ihminen, mutta päällimmäinen tunne oli että oikeus on tapahtunut.
Exä kohteli mua joskus aikoinaan kuin paskaa ja nyt se sika on saanut ansionsa mukaan, joten olen vahingoniloinen. Tältä tyypiltä meni ensin jalka poikki, kohelsi kotonaan kännissä. Tuli pitkä saikku ja työpaikalla yt-neuvottelut. No se sai monon kuvan perseeseen, hah haa! Eli ei käy yhtään sääliksi.