Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäisillä tai vanhemmilla naisilla on lyhyet hiukset?

Vierailija
13.02.2014 |

Minä en ainakaan aio leikata hiuksiani.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa heidän mielestään tämä helppohoitoinen hiustyyli sopii heidän persoonallisuuteensa?

Näin pitkätukkaiseba taas koen, että tämä on tosi helppo. Sen kun laittaa nutturalle, ei tarvitse muotoiluja, ja lyhyttä tukkaa varmaan myös joutuu melko usein leikkaamaan jos varsinkin kasvaa nopeasti. Ainakin äitini kävi melko usein kampaajalla.

Mutta tämä voi olla ihan väärä kuva , itselläni kun on yli 40 vuotta ollut pitkä tukka.

Vierailija
82/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku näyttää kuvaesimerkin pitkistä liian ohuista hiuksista?

Itse miehenä luulen että pitkät hiukset on aina paremmat vaikka olisivatkin vähän ohuet ja ehkä naiset pelkäävät liikaa tuota oheutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai jaa, tukkakin on naisella päässä ihan vaan miehiä miellyttääkseen.

voi jumalauta, mulla on pitkä tukka ja meikkaan ja pukeudun ihan omaksi ilokseni, miellyttääkseni itseäni.

t. 51 v

Kukaan nainen ikinä, missään ei meikkaa ja pukeudu "omaksi ilokseen". Tätä vanhaa valhetta ei olekaan kukaan pitkään aikaan viljellyt....

Vierailija
84/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on vanhempi? Naapurin kahdella 72 ja 75 vuotiailla pitkät. Että milloin odotettavissa lyheneminen?

Vierailija
85/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai jaa, tukkakin on naisella päässä ihan vaan miehiä miellyttääkseen.

voi jumalauta, mulla on pitkä tukka ja meikkaan ja pukeudun ihan omaksi ilokseni, miellyttääkseni itseäni.

t. 51 v

Kukaan nainen ikinä, missään ei meikkaa ja pukeudu "omaksi ilokseen". Tätä vanhaa valhetta ei olekaan kukaan pitkään aikaan viljellyt....

Olet väärässä. Olen tehnyt etätöitä puolitoista vuotta ja joka ikinen aamu meikkaan, vaikka useimpina päivinä olen ihan yksikseni kotona. Ei ole palavereja enkä käy kaupassa. Eli ihan omaksi ilokseni meikkaan.

Vierailija
86/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut elämäni aikana monenlaista hiustyyliä. Nyt olen todennut, että lyhyt polkka oli se minulle sopivin. Leikkautin elämäni ensimmäistä kertaa todella lyhyet "koronahiukset", ettei tarvitsisi mennä kampaajalle tiheästi. Ei se pahakaan ollut, ja ihmiset kehuivat kohteliaasti sen nuorentavan. Minulle ne olivat vain koronahiukset. Seuraava malli on se lyhyt polkka, kunhan tämä venähtänyt lyhyt malli sen sallii. Lyhyt polkka on siitä minulle hauska, että siinä hiukseni näyttävät kihartuvan. Kiharat ne eivät ole, vaan hiuslaatu on pehmeä, ja siksi siinä mallissa tulee luonnostaan, laittamatta  pöyheä kampaus. Helppous on kyllä tässä vaiheessa se juttu. Olkapäille ulottuvanakin se tosiaan vanhentaa, näyttää jotenkin väsyneeltä. 60+

Vierailija
87/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse kyllästyin pitkien hiusten hitaaseen kuivumiseen ja jatkuvaan laittamiseen. Vähän lyhyempi hiusmalli on arjessa kätevämpi ja sen saa halutessaan laitettua ihan näyttäväksi.

Vierailija
88/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Kaveriporukkaa kun katselee niin meillä kaikilla oli 18v lyhyet hiukset. Nyt päälle nelikymppisenä kaikilla pitkät. Pidän meitä keski-ikäisinä.

Vierailija
89/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei kuitenkaan kaikilla. Pitkähiuksiset todella erottuvat edukseen tuossa ikäryhmässä. 

Kyllä. Ohut rotan häntä on todella kaunis.

Vierailija
90/91 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaikki pituuksia. En tykkää pitkistä hiuksista, ne ei sovi mulle. Puolipitkä polkka paras, saa pienelle ponnarille ja laineita. Söpö ja naisellinen, sopii siroille kasvoille hyvin. Riippuu enemmän kokonaisuudesta mikä sopii...

Vierailija
91/91 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla nuorilla naisilla on pitkät hiukset?

Monilla on Pidennykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi