Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei mitään tietoa olenko raskaana... :(

Vierailija
23.02.2014 |

Menkat on ainakin 2vko myöhässä. (olen kyllä myös nukkunut huonosti+stressannut) lapsi ei olisi muuten ongelma, mutta sitten en voisi hakea syksyksi kouluun. En ole sanonut epäilyksistäni avomiehelleni. Olemme puhuneet aiemmin, että lapsi tulee joskus jos on tullakseen. Olen siis 20,enkä mikään keskenkasvuinen teiniäiti. Avomieheni on osa-aika töissä, minä en ole varsinaisesti "töissä" mutta toimin sukulaisille lapsenvahtina pientä korvausta vastaan. (eli en kuitenkaan istu perse homeessa kotona) mulla ei kuitenkaan ole ollut mitään pahoinvointia yms. Voisiko tämä nyt johtua siitä että olen stressaantunut ja nukkunut huonosti? Toisaalta olisin iloinen lapsesta, toisaalta pelkään, koska en voi salata raskautta vanhemmilta. (eivät pitäisi siitä koska en ole naimisissa, luulevat varmaan etten harrasta esiaviollista seksiäkään) asia ei ole heidän, tiedän

mutta, en tykkää tästä epävarmuudesta.. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun me ei voida tässä sinulle raskaustestiksi muuttua.

Vierailija
2/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinua estää raskaustestiä tekemästä mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Olen siis 20,enkä mikään keskenkasvuinen teiniäiti''

Yeah right:D

Vierailija
4/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee testi. Sillä se selviää.

Vierailija
5/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa tulla jos on tullakseen ja silti ollaan lievässä paniikissa mahdollisesta raskaudesta. Varsinaista teinimeininkiä sanoisin.

Vierailija
6/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tykkää epävarmuudesta niin kannattaisi varmaan tehdä se testi!

Vierailija
7/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testiin. Kai on sitten kiva juttu jos olet raskaana. Tiedät myös mitä tehdä jos on käynyt nk vahinko. Ei se maailmaa kaada.

Vierailija
8/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensimmäisenä kerrot avomiehellesi, että kuukautiset pari viikkoa myöhässä, eli raskaus on mahdollinen. Sitten käytte ostamassa apteekista raskaustestin. Jos olet raskaana, asennoidutte siihen, että teille tulee lapsi ja teistä tulee perhe. Voit opiskella parin vuoden kuluttua, äitiyden tuomasta kokemuksesta voi olla apuakin opiskelussa. Nuorena lasten kanssa jaksaa paremmin. Tsemppiä.

Vierailija
9/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinne kouluun vaan. Jos pääset niin anot lykkäystä koulun aloittamisessa.

Vierailija
10/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä meinaat tehdä Ap ?

Vierailija
11/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat kyllä voi olla myöhässä stressin takia, tee testi niin ei tarvi sitä stressata. Eikä se vauva opiskelua haittaa, itse keskeytin opinnot reiluksi vuodeksi ja paluu syksyllä koulun penkille. Kyllä se opiskelu onnistuu lapsenkin kanssa.

Vierailija
12/12 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut ap vastailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi