Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää yhtä varakas nuori kuin minä?

Vierailija
13.02.2014 |

Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta. 

Ongelma on se, että suurin osa ikäisistäni miehistä ei ole välttämättä saanut säästettyä edes pesämunaa jotta asuntolainaakaan saisi, puhumattakaan, että olisi velatonta asuntoa ja itselleni on erittäin suuri kynnys ottaa tasavertaiseen parisuhteeseen mies, jolla ei ole käytännössä mitään. Hän tulisi siis vain minun asuntooni asumaan, kun taas jos löydän taloudellisesti tasavertaisen miehen, niin saamme ostettua jo yli 350t euron asunnon - velattomasti. 

Eli mistä näitä asunnonomistajia löytäisi? Ei ainakaan yliopistolta...

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , minä olen 25 vuotias mies, työskentelen insinöörinä yhdessä maailman arvokkaimmista yrityksistä, vuositulot on n. 60 tuhatta, en omista asuntoa mutta minulla on 30 tonnin velaton auto, kaksi mönkijää ja purjevene. Jos olet hyvännäköinen, sporttinen ja huumorintajuinen niin mennään naimisiin?

Vierailija
2/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse eliittikumppaniksi ellei korkeakoulutusta tai ainakin yritystä. Ap:llä ei kumpaakaan luultavasti. Totta puhuttiin ylempänä, ei KTM tai DI ottaisi "duunarinaista". Velaton alle 200 000 asunto ei kenestäkään niin varakasta tee, että olisi varaa tuon suuntaiseen käytökseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun vuokralla 28-vuotiaan omistamassa asunnossa. Mutta sorry, hän on varattu. Ostivat isomman ja tyttis on akateeminen vakitöissä käyvä. 

Vierailija
4/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni 380t asunnon, maksoin tililtä tuon summan ja jäikin vielä. Sinun kaksiosi hieman liian kapoinen tähän kyytiin. Btw otan mieluimmin naisen joka rakastaa aidosti ja on köyhä, kuin sinut ap. T, m35v

Vierailija
5/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aplle käy että se asunto on saatu perintönä yms vaan se pitää olla omalla työllä tienattu, nyt tarkkuutta hei.

Vierailija
6/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla samanikäinen? Mulla on 270000 euron nettovarallisuus. M39

Vierailija
7/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon provo tai ei. Tässä tilanteessa tai vastaavassa paljon. Tää pelottaa miehiä sinkkumarkkinoilla. Koulutus, hyvä työpaikka pankissa, korkeammat tulot 23vuotiaana riittää jo osalle syyksi luikkia takavasemmalle. Ilman että näitä tuodaan esille kun vasta kysytään. Pröystäiljöitä kyllä työelämässäkin näkee, ei tunnu niitä normaaleita missään pyörivän.

Vierailija
8/77 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, mutta sitä et saa. :D Aidosti innovatiivinen ja todella ahkera yrittäjä, niillä puolisoni on varansa kartuttanut. Itse olin melko matalapalkkainen, arvostetussa korkean koulutuksen vaativassa ammatissa kylläkin. En kyllä ymmärrä, miksi miehellä pitäisi olla sama varallisuus. Eivätköhän muut asiat kuitenkin ole suhteessa tärkeämpiä. Avioehto vaan kehiin heti naima-aikeita harkittaessa, niin meilläkin on (ja se oli minun, ei mieheni idea).

Vierailija
9/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen pamppujen poikia, perijöitä. Verotustietoja tarkkailemaan.

Vierailija
10/77 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkki:

"Ökyrikkaiden deittipalvelu yhdistää rikkaita - jäsenmaksu jopa 73 000 euroa"

http://www.talouselama.fi/uutiset/okyrikkaiden+deittipalvelu+yhdistaa+rikkaita++jasenmaksu+jopa+73+000+euroa/a2232830

Vierailija
11/77 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:35"]

En mä tutkintoa etsikkään vaan työmiestä jolla on asunnon muodossa varallisuutta. Ei sunkaan koulutus taida kovin korkea olla jos et tätä vielä tajunnut?

ap

[/quote]

Miksi juuri työmies, pelkäätkö koulutettua miestä? Miksei sinulle käy koulutettu mies, jolla on sijoitusvarallisuutta? Tarviiko niiden rahojen olla välttämättä seinissä kiinni?

Vierailija
12/77 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:35"]

En mä tutkintoa etsikkään vaan työmiestä jolla on asunnon muodossa varallisuutta. Ei sunkaan koulutus taida kovin korkea olla jos et tätä vielä tajunnut?

ap

[/quote]

Miksi juuri työmies, pelkäätkö koulutettua miestä? Miksei sinulle käy koulutettu mies, jolla on sijoitusvarallisuutta? Tarviiko niiden rahojen olla välttämättä seinissä kiinni?

[/quote]

Tämä on koulutusvastainen provo koko ketju. Siksi.

Vierailija
13/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kultalusikkaa, en osaisi arvostaa häntäkään. Eikö muka missään ole vanhan ajan kovia työmiehiä, joille velaton asunto aikaisin omalla työllä maksettuna oli kunnia-asia?

Vierailija
14/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis kolmonen

Vierailija
15/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan laskelmoivaa.

Vierailija
16/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jostain raksalta sitten varmaan. duunarithan tunnetusti tekevät paljon rahaa jo nuorena. tai joku putkimies jolla on oma firma.

Vierailija
17/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan joku taviskin, vaatimattomista oloista. Perinyt vaan kaiken kun yksi ja toinen sukulainen kupsahtanut. Vaatii vähintään sen toisen vanhemman menettäneen. Ehkä voit kysellä onko sun vanhemmat elossa???

Vierailija
18/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:48"]

Ihanan laskelmoivaa.

[/quote]

Miehesi taitaa olla saamaton köyhä?

ap

Vierailija
19/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä löytyy kovapalkkaisia nuoria duunareita, kuten muurareita yms.

Vierailija
20/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on  tosi harvinaista. En tiedä ketään joka olisi jo 26 vuotiaana saanut maksettua itselleen oman kaksion vaikka tiedän sentään jokusen hyvätuloisenkin ihmisen. Sun pitää madaltaa tasoa, ei tuollaisia nuori miehiä juurikaan ole kun monet vielä tuossa iässä opiskelevat.