Mistä löytää yhtä varakas nuori kuin minä?
Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta.
Ongelma on se, että suurin osa ikäisistäni miehistä ei ole välttämättä saanut säästettyä edes pesämunaa jotta asuntolainaakaan saisi, puhumattakaan, että olisi velatonta asuntoa ja itselleni on erittäin suuri kynnys ottaa tasavertaiseen parisuhteeseen mies, jolla ei ole käytännössä mitään. Hän tulisi siis vain minun asuntooni asumaan, kun taas jos löydän taloudellisesti tasavertaisen miehen, niin saamme ostettua jo yli 350t euron asunnon - velattomasti.
Eli mistä näitä asunnonomistajia löytäisi? Ei ainakaan yliopistolta...
Kommentit (77)
Niin meinaatko ettei ole miehiä jotka ovat 18-vuotiaasta saakka käyneet töissä?
Provoltahan tämä silti kuulostaa. Miten helvetissä kukaan osaisi kertoa sinulle MISTÄ sellaisen löydät?
Et sä ketään löydä. Jos joku haluaa noin kylmäkiskoisen laskelmoivan naisen niin lycka till...
Ei noita varakkaampia nuoria duunareita tunnu mistään löytyvän, ainakaan siis omasta työelämästäni, harrastuksista, viikonloppuisin yöelämästä jne. Niitä astetta huolettomampia kyllä niidenkin edestä.
Kiitos kuitenkin ideoista!
ap
Mikäs siinä jos raha on jollekkin noin tärkeetä..:) Kyllä mä ymmärrän et sä et haluu alkaa miestä elättämään, mutta ei sen rahan pitäis olla pääasia suhteessa. kysytkö aina ekalla tapaamisella paljonko on sästössä ja onko varmaa laittaa vaikka 150t asuntoon ilman velkaa. Siinä karttuu mies jos toinenkin vaikka varaa olisikin Tuskin kukaan haluu nuin tiukkapipoista rahan laskijaa..
Kunniansa kullakin. jos sun kunniasi on tuossa, mä neuvon, että otat asian ihan avoimesti esiin ensimmäisillä treffeillä. Et tule tuhlanneeksi aikaa ihmisiin, joiden tavoitteet ei sovi yksiin sun kanssa. Paikkoina minäkin suosittelisin niitä, missä ammattikoulutetut duunarit käyvät. Pitemmällä koulutuksella sun vaatimuksia ei oikein ehdi täyttää. Sen tyyppisiä ravintoloita ja kahviloita. Jalkapallo- ja jääkiekko-otteluita. Kesällä kaupunkifestareita ja vastaavia. Työmaaruokalat on hyviä, siellä voi lyöttäytyä sopivan haalarihemmon seuraan kun päältä näkee, millaista työtä toinen tekee.
Kyllä mä siitä otan selvää ensimäisellä kerralla, että mitä töitä tekee (pystyy päättelemään onko vieläkin opiskelemassa vai monen vuoden työura jo takana) ja miten asuu. Silleen sivulauseessa tuo asuminen aina, ei mitenkään tökerösti suoraan. Haluan vain, että elintaso on molemmilla lähes sama ennen kuin miettii mitään yhteistä elämää. En usko tasavertaisuuteen jos varallisuuserot on suuret jo heti alusta.
ap
Minun mieheni. On iso palkka ja rahat taloonkin jo säästetty, joten pidä kiirettä, syksyllä ostamme talon miehen rahoilla, vielä kerkeet viemään :) Ja hän on siis 28-vuotias.
Itse olen 23-vuotias myyjä, :D Joten meillä palkkaero on huikea, sopisiti miehelleni paremmin kuin minä :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:04"]
Minun mieheni. On iso palkka ja rahat taloonkin jo säästetty, joten pidä kiirettä, syksyllä ostamme talon miehen rahoilla, vielä kerkeet viemään :) Ja hän on siis 28-vuotias.
Olisiko hänellä yhtä tunnollisia tuttavia?:D
ap
Itse olen 23-vuotias myyjä, :D Joten meillä palkkaero on huikea, sopisiti miehelleni paremmin kuin minä :D
[/quote]
Voi olla että ap etsii miestä otelleen vielä piiitkään.
Lekurit ja DIpit yleensä hyvä palkkaisia mutta tuskin sulla heihin on mitään mahiksia eli kato vaan oma koulutus ja sitä rataa.
Minun vanhempani ostivat viimeksi sijoitusasunnon nuorelta pitkätukkarahtarilta. Kai hänetkin voi jossain huoltoasemalla tavata.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:22"]
Lekurit ja DIpit yleensä hyvä palkkaisia mutta tuskin sulla heihin on mitään mahiksia eli kato vaan oma koulutus ja sitä rataa.
[/quote]DIppejä on nykyään paljon työttöminä...
Voi muuten pelkästään tolla kriteerillä mennä mies-valinta ihan metsään...
Mutta kummasti se on aina vakka kantensa löytänyt ja sitä saa mitä tilaa. Nämä siis tiesi jo vanha kansa.
Voisitko kuvitella kappakorkeasta valmistunutta miestä itsellesi? Ensimmäinen poikaystäväni opiskeli muinoin siellä ja teknisessä korkeakoulussa yhtäaikaa ja painoi vielä töitäkin sivussa. Oli silloin 20v. ja varmasti tienasi jo kuudessa vuodessa kivasti. Hän kyllä oli sit jo toisen kanssa naimisissa 26-vuotiaana eli vaikea arvailla, missä tollaset "uraohjukset" liikkuu 26-vuotiaana.
Eikös tää ois just sulle:
Moi, olen 30-vuotias hyvätuloinen nuorimies. Jos sulla on joku kälynen kaksio Forssassa ja olet "mielettömällä" varallisuudella syönyt itsesi valasta muistuttavaksi jätemyllyksi niin eiköhän sun vaihtoehtona olisi päivystää sossun edessä nuortamiestä joka sua viitsisi asunnonpuutteessaan katsella.
JP
Eikä taida apnkaan koulutus kovin kummoinen olla, amispohjalta jos 18 vstä ollut Töissä....
Forssaa en suurena kaupunkina pidä ja siellä ne eivät maksa lähellekkään 180tuhatta. Olen vartaloltani hoikka ja liikun paljon (miten sekään tähän liittyy, kateellisten panettelua...?)
Niin ja ne lekurit ja dipit ovat juuri niitä yliopiston kavereita, ketkä ovat vielä opiskelemassa ja ottavat varmaan opintolainaakin, eli sellaisia en todellakaan halua.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:40"]
Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta.
Ongelma on se, että suurin osa ikäisistäni miehistä ei ole välttämättä saanut säästettyä edes pesämunaa jotta asuntolainaakaan saisi, puhumattakaan, että olisi velatonta asuntoa ja itselleni on erittäin suuri kynnys ottaa tasavertaiseen parisuhteeseen mies, jolla ei ole käytännössä mitään. Hän tulisi siis vain minun asuntooni asumaan, kun taas jos löydän taloudellisesti tasavertaisen miehen, niin saamme ostettua jo yli 350t euron asunnon - velattomasti.
Eli mistä näitä asunnonomistajia löytäisi? Ei ainakaan yliopistolta...
[/quote]
Ne ovat olleet kouluttautumassa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:29"]
Eikä taida apnkaan koulutus kovin kummoinen olla, amispohjalta jos 18 vstä ollut Töissä....
[/quote]
En mä tutkintoa etsikkään vaan työmiestä jolla on asunnon muodossa varallisuutta. Ei sunkaan koulutus taida kovin korkea olla jos et tätä vielä tajunnut?
ap
http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/top-200-nuoret.shtml
Tuolta voit valita. Osa toki vanhaa rahaa, mutta osa tehnyt tilinsä itse. Esim. nro. 164.