Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää yhtä varakas nuori kuin minä?

Vierailija
13.02.2014 |

Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta. 

Ongelma on se, että suurin osa ikäisistäni miehistä ei ole välttämättä saanut säästettyä edes pesämunaa jotta asuntolainaakaan saisi, puhumattakaan, että olisi velatonta asuntoa ja itselleni on erittäin suuri kynnys ottaa tasavertaiseen parisuhteeseen mies, jolla ei ole käytännössä mitään. Hän tulisi siis vain minun asuntooni asumaan, kun taas jos löydän taloudellisesti tasavertaisen miehen, niin saamme ostettua jo yli 350t euron asunnon - velattomasti. 

Eli mistä näitä asunnonomistajia löytäisi? Ei ainakaan yliopistolta...

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne DIt ym. haluaisikaan mitään kouluttautumatonta duunarimuijaa, ihan sama onko hänellä kaksio  vai ei..

Vierailija
42/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:36"]

Tuskin ne DIt ym. haluaisikaan mitään kouluttautumatonta duunarimuijaa, ihan sama onko hänellä kaksio  vai ei..

[/quote]

Sittenhän tilanne on hyvä molempien kannalta kun ei 'etsitä' toisiamme?

ap

Vierailija
44/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lööppejä selaamaan: http://tinyurl.com/tahdet Laatu on sitten toinen asia...

Vierailija
45/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:59"]

Kyllä mä siitä otan selvää ensimäisellä kerralla, että mitä töitä tekee (pystyy päättelemään onko vieläkin opiskelemassa vai monen vuoden työura jo takana) ja miten asuu. Silleen sivulauseessa tuo asuminen aina, ei mitenkään tökerösti suoraan. Haluan vain, että elintaso on molemmilla lähes sama ennen kuin miettii mitään yhteistä elämää. En usko tasavertaisuuteen jos varallisuuserot on suuret jo heti alusta.

ap

[/quote]

Kyllä minä katsoisin asioita hiukan pidemmällä tähtäimellä. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin palkkakehityksen huipulla 40-vuotiaana. Eli voisitko kertoa, mitä työtä sinä teet? Mikä on koulutuksesi? Millainen palkkakehitys sinulla on odotettavissa vaikkapa tulevaan lääkäriin tai liikejuristiin verrattuna? Tämä merkitsee minusta enemmän kuin se, millaiset lähtökohdat teillä on suhteeseen.

Ja sitä paitsi, en ajattelisi tuota asuntojuttuakaan noin lineaarisesti kuin sinä, että kummallakin pitää olla oma asunto, josta sitten muutetaan yhteiseen isompaan. Jos minulla olisi ollut noin ihana tilanne kuin sinulla iässäsi, niin olisin kyllä  pistänyt jo tuon omistaminani kämpän tuottamaan, eli vuokrannut eteenpäin, olisin sitten aloittanut suhteen tai en. Itse varmaan olisin etsinyt jo seuraavaa asuntoa, yksin tai jonkun toisen kanssa.

Vierailija
46/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiinnittää katse hieman vanhempiin miehiin kuin ikäisiisi.

Vierailija
47/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:40"]Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta. 

Ongelma on se, että suurin osa ikäisistäni miehistä ei ole välttämättä saanut säästettyä edes pesämunaa jotta asuntolainaakaan saisi, puhumattakaan, että olisi velatonta asuntoa ja itselleni on erittäin suuri kynnys ottaa tasavertaiseen parisuhteeseen mies, jolla ei ole käytännössä mitään. Hän tulisi siis vain minun asuntooni asumaan, kun taas jos löydän taloudellisesti tasavertaisen miehen, niin saamme ostettua jo yli 350t euron asunnon - velattomasti. 

[/quote]

Mikä idea tässä viestissä on.. löytää nyt rikas mies, kaikkea sitä kuuleekin. Etkö sinä rakkautta halua? Pelkkä mies koristeeksi vierelle ja asunto - siinä se? Mene nyt itseesi ja lue tuo viestisi ajatuksella. Kukaan ei tuommoista naista edes huolisi. Olen onnellinen. Minä maksan kaikki kulut noin asumisen, ruuat, vaatteet ja matkustamisenkin. Meillä on 3 lasta. Mies joka rakastaa minua. En minä vaadi mitään rahaa kunhan on onni talossa. Sitä kun ei rahallakaan saa. Muut eivät tiedä tästä meidän välisestä jutusta.

Vierailija
48/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pyhä yksinkertaisuus, lähde jonkun nelikymppisen kerran eronneen kelkkaan, varmaan löytyy massit ja asunnot.

Vierailija
49/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä rakkautta etsin, mutta sen verran olen töitä tehnyt, että en voisi rakastua ihmiseen, joka ei ole lähellekään samantyylinen luonteeltaan ja asenteeltaan. Siihen kuuluu tiukka taloudenpito ja oma asunto minun tapauksessani. Oli se pinnallista tai ei.

Vähän sama, kuin juuri jotkut kommentoivatkin, etteivät enemmän kouluttautuneet minua huolisi, koska arvomme ovat erilaiset ja itse olen siinä suhteessa heikomassa asemassa.

Niin ja joku kyseli minusta. Olen siis kauppiksen käynyt, menin tilitoimistoon päivätöihin ja kauppaan ilta- ja vkltöihin, sitten olen myöhemmin perustanut oman tilitoimiston ja jättänyt kauppahommat. Nyt työllistän kaksi ihmistä omassa tilitoimistossani. Palkkakehityksessä ei ole tietenkään mitään 8000e/kk tuloja tiedossa, mutta yli keskipalkan pääsen vuositasolla.

Osittain siksi myös miehen varallisuus jo tässä vaiheessa olisi tärkeää, ettei tulisi taas asuntolainaa maksettavaksi. 

ap

Vierailija
50/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:40"]

Eli olen siis 26-vuotias nuori nainen ja olen ollut yhtäjaksoisesti töissä 18 ikäisestä saakka ja sitä ennen kolme kesää kesätöissä. Olen nyt maksanut omalla työllä velattomaksi kaksion suuren kaupungin keskustasta. Välittäjä arvioi sen arvoksi juuri 180tuhatta. 

[/quote]

Yleensähän teillä miljonääreillä on varaa ostaa Hesariin suunnuntaiksi etusivun ilmoitus, jossa esittelevät varansa ja pyynnön vastakkaisen sukupuolen edustajille lähettää hakemus kolmena kappaleena nakuvideon kera sihteerille, joka esiläjittelee anomukset. Kriteerilista vaan riittävän kattavaksi, niin tulee kerralla paljon itsesi kaltaisia miehiä ja sihteerilläsi on vähemmän kiirettä kun valmiiksi on karsittu kelvottomimmat seasta.

Vierailija
51/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:59"]

Kyllähän minä rakkautta etsin, mutta sen verran olen töitä tehnyt, että en voisi rakastua ihmiseen, joka ei ole lähellekään samantyylinen luonteeltaan ja asenteeltaan. Siihen kuuluu tiukka taloudenpito ja oma asunto minun tapauksessani. Oli se pinnallista tai ei.

Vähän sama, kuin juuri jotkut kommentoivatkin, etteivät enemmän kouluttautuneet minua huolisi, koska arvomme ovat erilaiset ja itse olen siinä suhteessa heikomassa asemassa.

Niin ja joku kyseli minusta. Olen siis kauppiksen käynyt, menin tilitoimistoon päivätöihin ja kauppaan ilta- ja vkltöihin, sitten olen myöhemmin perustanut oman tilitoimiston ja jättänyt kauppahommat. Nyt työllistän kaksi ihmistä omassa tilitoimistossani. Palkkakehityksessä ei ole tietenkään mitään 8000e/kk tuloja tiedossa, mutta yli keskipalkan pääsen vuositasolla.

Osittain siksi myös miehen varallisuus jo tässä vaiheessa olisi tärkeää, ettei tulisi taas asuntolainaa maksettavaksi. 

ap

[/quote]

No helpointa on, että etsit mieheksi vain toisen tilien laskijan tai KHT:n, kummassakin porukassa tunnen juuri samalla tavalla laskeskelevia miehiä. Juuri siksi perheemme ei ole heidän kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
52/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

No jos sulla on reilusti rahaa pistettävissä asuntoon, niin jätä se lainanmaksu miehelle sitten. Ja hetikö sinä olet yhteen muuttamassa?

Vierailija
53/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, luuletko ap olevasti oikeasti varakas?

rofl

Vierailija
54/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen pappabetalar-rikas teini PORVOOSTA!

Vierailija
55/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvin toimii parisuhde, jos miehen varallisuus on yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Vierailija
56/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:40"]

[/quote]

Aika hyvät vuositulot olleet nuorella kouluttamattomalla, jos muutamassa vuodessa voinut ostaa velattoman kaksion 180 tonnilla :-DDD Kerrotko vielä ammatin....? ;-)

Vierailija
57/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olen myöhemmin perustanut oman tilitoimiston ja jättänyt kauppahommat. Nyt työllistän kaksi ihmistä omassa tilitoimistossani. Palkkakehityksessä ei ole tietenkään mitään 8000e/kk tuloja tiedossa, mutta yli keskipalkan pääsen vuositasolla.[/quote]

Öööö, kuka antaisi oman firmansa tilitiedot ja muut nuoren kauppislaisen käsiin ja hoidettavaksi? En minä ainakaan. Firman omistajan pitää nyt vähintään olla KTM jos aikoo saada uskottavuutta!

Vierailija
58/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:51"]

Toi on  tosi harvinaista. En tiedä ketään joka olisi jo 26 vuotiaana saanut maksettua itselleen oman kaksion vaikka tiedän sentään jokusen hyvätuloisenkin ihmisen. Sun pitää madaltaa tasoa, ei tuollaisia nuori miehiä juurikaan ole kun monet vielä tuossa iässä opiskelevat.

[/quote]

Varmaan siksi harvinaista koska kyseessä on provo. Ei tuollaisia asioita tapahdukaan kuin mielikuvituksessa.

Vierailija
59/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti yllätä, että AP on tehnyt tilihommia...

Vierailija
60/77 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten "rikas" ap heräsi eikä ollut asuntoa, omaa yritystä eikä edelleenkään sitä miestä......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi