Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asuntolaina ollut vuoden ja nyt pankista soitettiin

Vierailija
12.02.2014 |

Otettiin asuntolaina viime vuoden alussa N-pankilta. Nyt sieltä soitettiin ja pyydettiin käymään vuosipalaverissa. Mua alkoi heti ahdistaa, mitä siellä tapahtuu, sillä olemme maksaneet tietenkin kaikki lyhennykset ja muut aina etuajassa ja säästöjäkin ollaan saatu säännöllisesti joka kuukausi siirrettyä säästötilille. Mistä ne haluaa puhua? Olemme olleet pankin asiakkaita koko ikämme, meillä ei ole koskaan ollut mitään luottohäiriöitä tai laskuja myöhässä. Mitä ne siis haluaa? Onko joku ollut tuollaisessa tapaamisessa N-pankissa tai jossain muussa pankissa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa sun rahat rahastoihin, kauppaavat sijoituksia ja vakuutuksia. Täysin tuottamatonta sinulle, mutta hyvä diili pankille.

Vierailija
2/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-pankki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluavat tehdä teille esim. sijoitussuunnitelmia tms. Minulle soitettiin ja ehdotettiin tapaamista vaikka ei ollut lainaakaan. Aiheena olisi ollut nimenomaan säästäminen yms. Mutta lähin toimipiste olisi silloin ollut 150km päässä joten emme saaneet sovittua aikaa. Nämä jutut laitettiin kuntoon juurikin vuosi sitte kun haimme mieheni kanssa asuntolainaa.

Vierailija
4/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:22"]N-pankki?

[/quote]

Vähän kuin Amerikan n-word.

Vierailija
5/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mulla ollut mitään vuosipaltsuja vielä tässä kolmeen vuoteen.

Vierailija
6/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan menkö, ne yrittävät tosiaan kaupata teille kaikkea turhaa, ja ette kehtaa kieltäytyä kun olette paikalle kuitenkin tulleet.

Vierailija
7/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko jossain pankissa lainanlyhennykset laskulla? Meillä ne ainakin on aina mennyt kaikissa pankeissa tililtä automatic, ei siis ole voinut maksaa etuajassakaan.

Ne haluaa pankissa tyrkyttää sulle jotain oheistuotteitaan, vakuutuksia ja säästörahastoja yms.

Vierailija
8/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:22"]

Ne haluaa sun rahat rahastoihin, kauppaavat sijoituksia ja vakuutuksia. Täysin tuottamatonta sinulle, mutta hyvä diili pankille.

[/quote]

No en nyt nuista rahastoista ihan niinkään sanoisi. Minulla on ns. näkymätöntä säästöä tullut noin vuodessa tonni. Ja sen voisi ottaa milloin haluaa käyttöön. En siis säästä millään riskillä. Ihan kiva tietää että jossain siellä näkymättömissä on sitä rahaa pahan päivän varalle. Lisäksi on sitä näkyvää säästöä ihan suoraan käytettävillä tileillä. Kyllä minun raha-asiat ainakin saatiin kuntoon pankkivisiitillä. Ja yhtä äkkiä rahoista alkoi kertymään säästöjä.

Vierailija
9/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun pankkineuvoja saa provikkaa kaikesta teidän asioinnista. Se haluaa teidän ottavan lisää lainaa ja sijoittavan rahat. Ja myydä jotain muutakin tuotteita, lainakattoja ym. Pysy lujana, älä suosty mihinkään. Itse voitte pyytää marginaalin alentamista, jos se on turhan korkea.

Vierailija
10/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kauppaavat jotain sijoituksia ja rahastoja. Älä sitoudu semmoisiin, sinä et niillä rikastu mutta pankki kylläkin.

Vierailija
11/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se nimenomaan sanoi tätä asuntolainan vuositapaamiseksi. Mä en halua mitään rahastohommia tms. eli rahat ovat its pysyvät säästötilillämme. Mulle on joskus samasta pankista tyrkytetty noita tuottamattomia ja turhia rahastojuttuja, joille jo sanoin ei. Tuo konttorikin on ihan toisessa kaupungissa ja virkailija maailman epäpätevin, sosetti monta juttua asuntolainaprosessissakin, joita jälkikäteen jouduttiin moneen kertaa setvimään puhelimessa. Saako sitä lainahenkilöä edes vaihtaa?

Ja N-pankki on se entinen Merita.

Vierailija
12/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:26"]

Maksetaanko jossain pankissa lainanlyhennykset laskulla? Meillä ne ainakin on aina mennyt kaikissa pankeissa tililtä automatic, ei siis ole voinut maksaa etuajassakaan.

Ne haluaa pankissa tyrkyttää sulle jotain oheistuotteitaan, vakuutuksia ja säästörahastoja yms.

[/quote]

Voi maksaa halutessaan milloin vain, laittaa vain rahaa sinne lainatilille ilman mitään kummempia laskuja.

Vierailija
13/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne siellä kyselee,onko nykyinen maksutapa vielä hyvä,vai tarviiko tehdä muutoksia.

Vierailija
14/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:26"]Maksetaanko jossain pankissa lainanlyhennykset laskulla? Meillä ne ainakin on aina mennyt kaikissa pankeissa tililtä automatic, ei siis ole voinut maksaa etuajassakaan.

[/quote]

Vierailija
15/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 'henkilökohtaiset pankkineuvojat' yrittävät kaupata ainakin eläkevakuutuksia (tai mikä sen tämän päivän vastine onkaan), rahastoja ja luottokortteja. Tällainen kokemus minulla N-pankista. Ja ne eivät todellakaan markkinoi asiakkaalle edullisinta systeemiä vaan sitä, mikä heillä nyt sattuu olemaan markkinoinnin alla. 

Vierailija
16/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että ollaan aina hoidettu kaikki mahdolliset laskut ja maksut ajoissa ja tunnollisesti ts. olemme kelpo asiakkaita pankillekin.

Montaa tonnia ei ole säästössä, joten en tiedä, onko virkailija niiden perään.

AP

Vierailija
17/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:29"]

No kun se nimenomaan sanoi tätä asuntolainan vuositapaamiseksi. Mä en halua mitään rahastohommia tms. eli rahat ovat its pysyvät säästötilillämme. Mulle on joskus samasta pankista tyrkytetty noita tuottamattomia ja turhia rahastojuttuja, joille jo sanoin ei. Tuo konttorikin on ihan toisessa kaupungissa ja virkailija maailman epäpätevin, sosetti monta juttua asuntolainaprosessissakin, joita jälkikäteen jouduttiin moneen kertaa setvimään puhelimessa. Saako sitä lainahenkilöä edes vaihtaa?

Ja N-pankki on se entinen Merita.

[/quote]

Siis Nordea?

Vierailija
18/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kultaiset Masterit, lainaturvat ja korkokatot, jotka se pakotti ottamaan lainan saamiseksi. Varsinkin kaksi ekaa ovat aivan v-tun kalliita mutta ei saatu lainaa ilman niitä.

AP

Vierailija
19/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kiva kun kirjoitit pankin nimet, niin pääsevät sieltä googlaamalla lukemaan tätä...

AP

Vierailija
20/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:41"]no kiva kun kirjoitit pankin nimet, niin pääsevät sieltä googlaamalla lukemaan tätä...

AP

[/quote]

Kaikkihan googlaa omaa työpaikkaansa päivittäin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi