Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida

Vierailija
30.10.2020 |

Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois

Kommentit (2580)

Vierailija
1521/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

...ja edelleenkin, biologisen isyyden testaaminen pitäisi tehdä rutiininomaisesti, eikä siitä pitäisi olla edes mahdollisuutta kieltäytyä.

—> Näin voitaisiin taata miehen oikeusturva.

Ja kun vieraalle siemenelle raskautumisesta jäisi automaattisesti kiinni, alkaisivat naisetkin ihan oikeasti vaatia sitä kumin käyttöä random-miehiltä vieraissa pedeissä piehtaroidessaan

Millä keinoin saisit pakotettua testiin miehen, joka ei sitä ehdottomasti halua? Näitäkin on, minunkaan miestäni ei olisi 100 % varmuudella synnärillä näkynyt, jos olisi ollut isyystesti odottamassa siellä.

Lähes kaikista saadaan dna-näyte otettua etukäteen.

Lisäksi kuinka toimitaan jos mies kiistää lapsen olevan hänen? Ei siinä viranomaiset kohauta olkapäitään todeten "no ei sitten"

Vierailija
1522/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27412 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan pitää sitä kortsua päällä niin ei tarvitse miettiä käyttääkö se nainen pillereitä varmasti vai ei. 

Ja mistä tiedät onko pillerit jäänyt pois vai onko vaan jäänyt toimimatta? Ei pillerit mikään 100% ehkäisy ole.

Yhdistelmäehkäisypillerit ovat melkoisen varmoja, mikäli ne on otettu päivittäin ajallaan. Luokkaa 1/1000 000 todennäköisyys tulla raskaaksi, jos pillerit on asianmukaisesti otettu. Liki aina "pillereiden pettäminen" on todellisuudessa sitä että on unohdettu ne ottaa ajallaan vaikkapa viinanhuuruisen bileviikonlopun keskellä.

Pillereitä on erilaisia eikä kaikki käy kaikille. Unohdus voi sattua ilman viinaakin, mutta ei tietenkään koskaan sinulle. Sinä muistat aina kaiken.

Kyllä unohdus voi sattua myös ilman alkohoalia, mutta se on yleisimpiä syitä. Unohtaminen ei ole pillereiden vika, vaikkei se naisenkaan vika varsinaisesti ole. Sillä vain kommentoin, että pillereiden piikkiin raskauden laittaminen on yleensä aiheetonta.

Itse unohtelin aamuisin tuon tuosta pillereitä, koska lasten kanssa aamut ovat niin hektisiä. Onneksi sillä ei ole väliä miehelleni, koska hän on käynyt vasektomiassa.

Tämän ketjun palstaulisija sen sijaan varmaan tuossa vaiheessa alkaisi nopeasti järjestää rikostutkintaa minusta.

Olettaen että minä olen se "ulisìja"

Miksi ihmeessä?

Tässä ollaan toivomassa tahallisen teon kriminalisointia. Ei unohtelu liity siihen mitenkään.

Miten todistat eron tahallisuuden ja unohtelun välillä?

Samalla tavalla kun todistatte eron "otti kumin pois ilman suostumusta" ja "otti kumin pois luvan kanssa tai ei laittanut sitä ollenkaan"

Yritän tässä selvittää koko ajan miten tuo miehen tekemä rikos on saatu kriminalisoitua jos tuo teidän tekemä on niin vaikeaa.

Sinulla lienee siihen siis vastaus?

Miksi pitäisi olla? En ole poliisi tai oikeustieteiden maisteri.

Ajattelin kun alat kyselemään kuinka todistan asian.

Jos nykyisiä lakeja pitäisi mielestäsi muuttaa tuohon suuntaan, niin olet kai myös miettinyt yksityiskohtia?

Nykyinen laki takaa naisille oikeuden olla yhdynnässä tietoisena onko siellä käytössä ehkäisyä vai ei. Ihan samalla konseptilla ajattelin mennä.

Liikaa vaadittu sinusta? Ilmeisesti kun vänkäät vastaan. Onkohan vänkäämiseen jokin syy? Jotain omallatunnolla 

Ei tarvitse kertoa, kaikki ymmärtävät kyllä.

Miksi oletat toisen ehkäisevän, jos et itsekään sitä tee?

No vaikkapa asiasta on sovittu? Monet tekevät näin. Sopivat asioista.

Et tosiaan ole mikään Jeesus. "Hei ihmiset, tehkää niin kuin minä sanon eikä kuten minä teen!" 🙄

Se on pariskunnan välinen sopiminen. 

Itse olen sopinut tuplaehkäisystä vaimoni kanssa. Vaimoni jätettyä ehkäisyn pois ryhdyin pidättäytymään seksistä koska se on ainoa 100% varma keino.

Onko ongelmaa?

Ei minulla. Minun seksielämäni on oikein hyvää.

Samoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse sanoin miehelle heti alussa, että minulla on niin huono muisti, että varmasti unohdan ottaa pillerin joskus. Miehelle ei ollut epäselvää, että raskaus oli mahdollista milloin tahansa.

Mitenpä todistat sanoneesi, jos vahinko käy? Mies voi väittää sinun hankkiutumeen raskaaksi viekkaudella ja vääryydellä.

Vierailija
1524/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jankuttava mies ihan pimpelipompeli kukkuu? Miksi se repostaa samoja viestejä satoja kertoja samaan ketjuun?

Ohis

Vierailija
1525/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse sanoin miehelle heti alussa, että minulla on niin huono muisti, että varmasti unohdan ottaa pillerin joskus. Miehelle ei ollut epäselvää, että raskaus oli mahdollista milloin tahansa.

Mitenpä todistat sanoneesi, jos vahinko käy? Mies voi väittää sinun hankkiutumeen raskaaksi viekkaudella ja vääryydellä.

Mies tietää tilanteen, joten hänellä on vapaus ehkäistä itse omalta osaltaan. Oma moka, jos ei tee niin. Lasten hankkiminen on sitten yhteinen päätös.

Vierailija
1526/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait te edes ymmärrätte ettei syyttömyyttä tarvitse todistaa? Se syyllisyys pitää.

Ette näköjään.

Se tekee tuosta "mies otti kumin pois = rikos jota ei tarvitse todistaa koska naisen sana riittää" mielenkiintoisen.

Vierailija
1527/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jankuttava mies ihan pimpelipompeli kukkuu? Miksi se repostaa samoja viestejä satoja kertoja samaan ketjuun?

Ohis

Koska jotku idiootit postaa samoja "käytä kumia" viestejä.

Siitä ei edelleen ole kyse mutta eipä mene jakeluun.

Jatka vain runkkaamistasi.

Vierailija
1528/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää tilanteen, joten hänellä on vapaus ehkäistä itse omalta osaltaan. Oma moka, jos ei tee niin. Lasten hankkiminen on sitten yhteinen päätös.

Mutta jos käytät pillereitä, niin sitä voidaan käyttää todisteena sinua vastaan. Tahallasi jätit ottamatta ja teit miehestä vastentahtoisen isän. Ei toki mieheltä voi odottaa kumin käyttöä, miehellä on oikeus huidella paljaalla ja sitten syyttää naista petoksesta.

Vierailija
1529/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varsin tyhmä, jos et erota näitä:

Kondomi otetaan pois vs. kondomi pettää, esim. rikkoutuu. ERO TODISTETTAVISSA.

Pilleri jätetään tarkoituksella ottamatta vs. pilleri unohtuu. ERO EI TODISTETTAVISSA.

Pillerin osalta kaikki naisen ehkäisystä huolimatta alkaneet raskaudet olisivat petoksia, kun taas kondomin osalta vain jälkimmäiset. VAI onko kondomin rikkoutuminenkin muka kriminalisoitu? Pitäisikö olla?

Miten ero on todistettavissa kondomin pois ottamissa? Selitä niin jankkaus loppuu.

Minä olen nyt syytetty mies:

mutta herra Tuomari, emme sopineet kumin käytöstä

ja nainen todistaa...... miten

Haloo?? Tuleeko vastausta?

Vierailija
1530/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait te edes ymmärrätte ettei syyttömyyttä tarvitse todistaa? Se syyllisyys pitää.

Ette näköjään.

Se tekee tuosta "mies otti kumin pois = rikos jota ei tarvitse todistaa koska naisen sana riittää" mielenkiintoisen.

Ei riitä, ellei ole TODISTEITA. Miehen dna:lla mutta ei spermalla varustettu kortsu satunnaisen hoidon kämpässä on TODISTE. Samanlainen kortsu aviovaimon vuoteessa EI ole TODISTE.

Ääliö olet noine jankutuksinesi.

Vierailija
1531/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos käytät pillereitä, niin sitä voidaan käyttää todisteena sinua vastaan. Tahallasi jätit ottamatta ja teit miehestä vastentahtoisen isän. Ei toki mieheltä voi odottaa kumin käyttöä, miehellä on oikeus huidella paljaalla ja sitten syyttää naista petoksesta.

Väärin, sitä voidaan käyttää todisteena että kuulusteluissa myönnät ettet ole puhunut miehen kanssa ehkäisyn lopettamisesta ja olet lakannut hakemasta pillereitä apteekista.

Mikä tietysti herättää kysymyksen mikä siinä keskustelussa on teille niin v**un vaikeaa että tästä asiasta pitää alkaa vänkäämään?

Vierailija
1532/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilleri jätetään tarkoituksella ottamatta vs. pilleri unohtuu. ERO EI TODISTETTAVISSA.

Pillerin osalta kaikki naisen ehkäisystä huolimatta alkaneet raskaudet olisivat petoksia, kun taas kondomin osalta vain jälkimmäiset. VAI onko kondomin rikkoutuminenkin muka kriminalisoitu? Pitäisikö olla?

Miten ero on todistettavissa kondomin pois ottamissa? Selitä niin jankkaus loppuu.

Uskottavampi kertomus tilanteesta, oletan, kuten aina kunnon kyse sana sanaa vastaan -keisseistä. Lisäksi se kortsu spermalla tai ilman. Irtopanotilanne vai parisuhde?

Tämä kaikki on jo sinulle moneen kertaan kerrottu, mutta jotenkin et vain tajua. Mikä siinä on? Jokin palikka päästäsi puuttuu?

Vierailija
1533/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette näköjään.

Ei riitä, ellei ole TODISTEITA. Miehen dna:lla mutta ei spermalla varustettu kortsu satunnaisen hoidon kämpässä on TODISTE. Samanlainen kortsu aviovaimon vuoteessa EI ole TODISTE.

Ääliö olet noine jankutuksinesi.

Todiste siitä että mies oli paikalla, ei siitä että hän teki jotain puhumatta hoidon kanssa.

Meneekö jo jakeluun?

Ei näköjään mene pieneen päähäsi

Vierailija
1534/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tuntuu siltä kuin osa miehistä ajattelisi naisen olevan suhteessa ollessaan heidän henkilökohtaista omaisuuttaan. Naisen on kiltisti tehtävä mitä mies määrää, mutta mies saa tehdä mitä huvittaa. Naiselta vastaavaa leväperäisyyttä suhteen aikana ei kuitenkaan suvaita. Pelottavaa.

Vierailija
1535/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, sitä voidaan käyttää todisteena että kuulusteluissa myönnät ettet ole puhunut miehen kanssa ehkäisyn lopettamisesta ja olet lakannut hakemasta pillereitä apteekista.

Mikä tietysti herättää kysymyksen mikä siinä keskustelussa on teille niin v**un vaikeaa että tästä asiasta pitää alkaa vänkäämään?

Miten todennäköisenä pidät tuollaista kuulustelutilannetta? Oikeesti?

Vierailija
1536/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen miehelle jo kertonut, että oma ehkäisy ei ole satavarma. En ole yhdessä niin tyhmän miehen kanssa, joka hämmästyy, jos ehkäisy pettää. Raskaus voi sattua vaikkei sitä siihen ajankohtaan haluttaisi. Mies tietää senkin, että se lapsi saa syntyä.

Vierailija
1537/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottavampi kertomus tilanteesta, oletan, kuten aina kunnon kyse sana sanaa vastaan -keisseistä. Lisäksi se kortsu spermalla tai ilman. Irtopanotilanne vai parisuhde?

Tämä kaikki on jo sinulle moneen kertaan kerrottu, mutta jotenkin et vain tajua. Mikä siinä on? Jokin palikka päästäsi puuttuu?

Uskottavampi tarina kun ei ole todiste

Kortsu paikalla ei ole todiste siitä että se otettiin pois keskustelematta,, se ainoastaan todistaa että mies on ollut siellä MIKÄLI mies on edes niin tyhmä että jättää kumin sinne.

Vastatkaa saatana kuinka todistatte miehen tehneen sen niin siinä teillä on vastaus siihen kuinka todistetaan naisen ehkäisyyn lopettaminen ilmoittamatta.

Meneekö sulla jakeluun?

Kiertelette ja kaartelette kun ette voi myöntää sitä ettei asiaa voi todistaa

Noi millä v**un oikeudella VAADITTE aukottoman todisteen naisen sikailusta jotta se teko voidaan KRIMINALISOIDA, mutta miehen tekoon riittä sana sanaa vastaan?

Keneltähän ne v**un palikat puuttuu?

Vierailija
1538/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten todennäköisenä pidät tuollaista kuulustelutilannetta? Oikeesti?

0 koska se ei ole edes rikos tällä hetkellä. Toisin kuin miehen vastaava "kusetin ehkäisystä" teko.

Siitähän tämä ketju on, ei elareista, ei kumista.

Vierailija
1539/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia plus kortsu. Ettekä hyppää kenen tahansa matkaan.

Vasektomia? Jospa ei halua lasta juuri tähän hetkeen, tähän elämäntilanteeseen tai tämän naisen kanssa mutta varmasti joskus myöhemmin?

Ihan järkyttävää miten täällä on naisten mielestä ihan ok hankkiutua raskaaksi silloin kun itse haluaa ja siitä voi sitten vielä syyllistää miestä kun ei käyttänyt kumia

Kuinka moni teistä kanssasiskoista tyytyisi miehen kommenttiin ”ollaanhan me asuttu yhdessä jo vuosia mut laitan mä silti tän kumin ihan kaiken varalle”. Olisiko eka ajatus ”aww, se haluaa tuplasuojata” vai ”se on pettänyt” tai ” mitä ihmettä, eikö se luota ton vertaa”

Miksi ollaan yhdessä väärän naisen kanssa? Escort nainen on parempi vaihtoehto limbotilassa oleville tai sitten se nukke. Kortsua pitää kuitenkin käyttää.

Jospa mies ei vielä tiedä onko nainen se jonka kanssa haluaa lapset tehdä ja haluaa odottaa vielä? Kas kun se rakkaus ei ihan aina iske salaman lailla

Kyllä täällä vahvasti käy ilmi että suuri osa naisista on hyvinkin itsekeskeisiä ja itsekkäitä kuspäitä, ketjun kommenteista päätellen huolestuttavan suuri osa.

Nainen olen itsekin mutta ei tullut aikanaan mieleenkään hankkiutua raskaaksi vain siksi että minä haluan. Kyllä sitä kummankin piti haluta

Yhtä itsekeskeistä on roikottaa sitä naista suhteessa viisi kymmenen vuotta ihan vain siksi, kun ei ole ihan varma haluaako lasta naisen kanssa. Naiset kuitenkin joutuvat tiedostamaan laskevan hedelmällisyytensä aivan eri tavalla kuin miehet, ei heillä ole loputtomasti aikaa jahkailla ja ihmetellä, että onko tuo mies nyt varmasti se oikea. Kaikille ei sitä "oikean" tunnetta varmasti koskaan synnykkään kenenkään kanssa. Jos toiselle antaa ymmärtää, että ehkä tulevaisuudessa voisi hankkia lapsia mahdollisesti jos semmoinen fiilis sattuu iskemään, niin onhan sekin eräänlaista toisen ihmisten luottamuksen hyväksikäyttöä. Sellaisessa suhteessa nainen voi jopa ajatella, että parempi ottaa riski ja pettää puolison luottamus, kuin jäädä lapsettomaksi. Naisten hormonaalinen ehkäisy on ehkä osin vieraannuttanut miehetkin elämän perusasioista esim. siitä, että yli nelikymppisenä et todennäköisesti löydä enää hedelmällisessä iässä olevaa kumppania, vaikka kuinka olisi se oikea. 

Kun täällä kovin huudellaan että jos mies ei käytä kumia niin täytyy ottaa se riski että nainen tulee raskaaksi.. toisaalta ajatellen jos nainen hankkiutuu raskaaksi vastoin miehen tahtoa, täytyy ottaa se riski että on lapsi muttei miestä ja kasvattaa ja elättää lapsensa yksin

Jokaisen täytyy kantaa päätöstensä seuraukset

Niin? Itse ymmärsin tämän jo ala- asteella. Se on myös yleisempää että siitä lapsesta nainen jää yksin huolehtimaan.

Ei kenenkään ole pakko huolehtia lapsestaan. Kyllä siitä varmasti joku huolehtii, jos kumpikaan vanhemmista ei siihen ryhdy. Näin ainakin Suomessa, vaikka tämä ei enää hyvinvointivaltio olekaan.

Vierailija
1540/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tuntuu siltä kuin osa miehistä ajattelisi naisen olevan suhteessa ollessaan heidän henkilökohtaista omaisuuttaan. Naisen on kiltisti tehtävä mitä mies määrää, mutta mies saa tehdä mitä huvittaa. Naiselta vastaavaa leväperäisyyttä suhteen aikana ei kuitenkaan suvaita. Pelottavaa.

Niin. Nuo viestit ovat lähinnä hulujen vainoharhaisten naisten kirjoittamia.

Pelottaa niiden miesten puolesta jotka ovat noiden skitsojen kanssa missään tekemisissä.

Tai saakeli jos joku noista on äiti.... hyi helvetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän