Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida

Vierailija
30.10.2020 |

Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois

Kommentit (2580)

Vierailija
1201/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys: Onko ok valehdella rakkaalleen?

Naisten vastaukset:

-        voi käyttää kortsua

-        taidat olla joku ylilautajonne

-        noh meneppä kotiin kasvamaan

Ihmettelen mihin nämä ovat työllistyneet. Jos asiakas kysyy jotain niin palveluhenkilö vastaa siihen jotain ihan muuta:

-        Mistä täältä löytää pesuaineet?

-        No voisit vaikka pystyttää teltan.

Olen sivusta ketjua seuraillut. Aihehan on sellainen, että herättänee tunteita suuntaan jos toiseen.

Ihan jo lähtien siitä, että jos nainen tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin näetkö tilanteen heti valehteluna?

Itse olen tullut raskaaksi täysin oikein käytetyn ehkäisyn läpi. Eli kuuluin siihen parin prosentin vähemmistöön.

Oli todella järkytys itselleni ja koko testipäivä meni kuin sumussa. Jos siihen päälle olisi alettu vihjailla jollain ehkäisyn tahallisella torpedoinnilla, niin olisi kyllä käynyt jo ero mielessä.

Keskustelu on ehkäisyn salaa poisjättämisestä.

Ohis.

Pointtini olikin siinä, että kuinka se todistetaan. Eli jos homma olisi kriminalisoitua (kuten otsikossa toivotaan), niin olisiko minutkin tuossa tapauksessani viety kuulusteluihin? Mikä olisi ollut riittävä todiste, etten ollut asiaa tahallani aiheuttanut?

Lue taaksepäin. Ei oikein ketjun pointtia palvele se että jokainen myöntää vain sinunlaisesi tapauksen eikä yhtään mitään muuta. Ainoastaan puolustelevat valehtelua.

En nyt saa kiinni tuosta ajatuksesta "puolustelevat valehtelua".

Minä kerron kokemuksen, jossa ehkäisy on pettänyt, kuten toisinaan voi käydä.

Tässä ketjussa puolustellaan valehtelua. Se jatkuu loputtomiin näin:

Miehet: "Ei saa valehdella!"

Naiset: "Kyllä saa valehdella!"

Ei vaan tässä ketjussa:

Miehet eivät ymmärrä että se ehkäisee joka ei lasta ITSE halua

Jokunen nainen voi käyttää tätä miehen typeryyttä hyväkseen ja hommata lapsen siihen haluttoman kanssa.

Ymmärrän tietenkin ettei vajaita miehiä saa missään nimessä hyväksikäyttää, mutta ehkä näillä vähän tollommilla pitäisi olla joku edunvalvoja, joka katsoisi päältä että mies oppisi eden kondomia käyttämään, jos ei ole sitä muuten oppinut?

Just tämä käyttäkää kumia ja asian lakaisu maton alle on se syy miksi asiasta pitäisi viestiä selvästi:

EI SE EI OLE OK. SE ON RIKOS

Vaikka siitä ei koskaan saataisi ketään tuomiiolle todisteiden puutteen takia, teidän tulee tajuta että se on rikos.

Kondomin poisjättäminen toisen tietämättä tai ilman lupaa muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksiin pakottamiseksi.

Kuinka tuo ei koske muuta ehkäisyä? Pillerin poisjättäminen toisen tietämättä muuttaa vapaaehtoisen seksin seksiin pakottamiseksi.

Tuomari: "Teillä oli siis sopimus siitä, että vaimo hoitaa ehkäisyn?"

Mies: "Joo, näin oli sovittu. Sitten muija hankkiutui omin luvin raskaaksi. Vaadin rangaistusta!"

Tuomari: "Voinko nähdä sopimuksen? Haluaisin tarkistaa sen ehdot. Miten ehkäisyn kulut naiselle korvattiin? Miten sopimuksen noudattamista seurattiin?"

Nainen: "Arvoisa tuomari. Ei ole mitään tällaista sopimusta. Samoin keväällä 2005, että olen hakenut ehkäisypillerit aknen hoitoon ja kokeilen niitä jonkin aikaa. Mies jätti niihin aikoihin samantien kondomin pois kysymättä minulta mielipidettä asiaan. Ehkäisypillerit eivät toimineet kuten toivoin aknen hoidossa ja puolen vuoden jälkeen jätin ne pois. Mies ei kuitenkaan enää palannut kondomin käyttöön, kun sanoi että ilman sitä tuntuu paljon mukavammalta. Ajattelin, että ilmeisesti siis lapsi saa tulla jos on tullakseen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletta se että toistuvasti hoetaan ”nainen raskautui ilman miehen suostumusta”. Ensinnäkin, naisen keho ja sen funktio ei ole teidän päätäntävallan alla, vaikka selvästi näin halutaan. Toiseksi, nainen ei voi itse tietoisesti hallita miten sperma tai oma munasolu liikkuu kropassa ja tarvittaessa ohjata spermat muualle, ettei hän tulisi raskaaksi. Toki jos hän käyttää e-pillereitä, niin se on toinen juttu, mutta ei sekään ole 100% suoja.

Yhtä lailla voidaan huutaa; mies laukesi ilman naisen suostumusta, nainen raskautui.

tiesitkö muuten että nainen voi tulla raskaaksi ilman miehen laukeamista? Ehkä se tulee koulussa vielä eteen.

Voi kuinka söpöä, joku yrittää päteä.

Pysy vain por no videoiden parissa, ei sinua kukaan kuitenkaan halua.

Voi kuinka herttaista, joku luulee tietävänsä minusta yhtään mitään.

Hyvää koulupäivää tytölle!

Vierailija
1205/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kannatan, mutta en usko että tämä käytännössä toimisi. Miten voi todistaa että ehkäisy ei ole pettänyt tai unohtunut? Tai että pillerien lopettaminen on ollutkin yhteinen päätös, mutta mies tulee katumapäälle kun nainen tulee raskaaksi?

Edelleen: kuinka voi todistaa ettei mies ottanut kumia pois, tai jättänyt sitä käyttämättä yhteisellä päätöksellä?

Silti se on kriminalisoitu.

Mikä tuossa naisten sikailun tuomitsemisessa sitten on niin helvetin vaikeaa?

Täällä on taajaan räyhätty siitä, että kondomi ei liity tähän keskusteluun. Älä siis jauha siitä tässä ketjussa vaan avaa aiheelle oma topic.

Vierailija
1206/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomin käyttäminen on ihan yhtä järkevää kuin turvavyön käyttäminen auton kyydissä ollessa. Kun mies käyttää kondomia ja nainen jotain muuta, niin siinä ehkäisyn taakka jaetaan kummankin kesken. Se on joskus ihan hirveä stressi muistaa ottaa pilleri ajallaan. Haluan nähdä sen miehen, joka ei koskaan unohda mitään, kun elämässä on kuormittava vaihe. Kondomi suojaa myös miestä naisen unohtaessa pillerin tai tämän mennessä sekaisin. Kyllähän ihmisiä menee psykoosiin asti ihan hetkessä. Siitä ei seuraa mitään hyvää, jos siinä samalla tulee raskaaksi.

Kiva.

Tämä ketju ei ole kortsusta eikä pillereiden unohtamisesta.

Kyllä on. Kondomia käyttämällä mies suojaa myös itsensä ja mies voi syyttää naista valehtelemisesta vaikka nainen on vain unohtanut ottaa yhden pillerin ajallaan.

Aha. 

Tahtoisin vain yhteen kysymykseen vastauksen: Miksi valehteleminen on ok?

(olen nainen jos sillä tosiaan on jotain väliä tässä)

Miksi jankkaat tuota järjetöntä kysymystä? Kuinka moni tässä ketjussa on sanonut, että valehteleminen on ok? Näytä ne viestit, kiitos.

Tässä on sanottu, että yksittäisten tapausten perusteella leimataan ja kriminalisoidaan kaikki ehkäisystä huolimatta raskautuneet. Siksi asiassa on ongelma. Ongelmalta voi suojautua käyttämällä kondomia, siksi myös se liittyy olennaisesti aiheeseen.

Mikä tässä nyt on epäselvää? Miksi pitää vain jankata, että ”valehtelu on väärin, valehtelu on väärin”, mitä tai ketä se hyödyttää, että tuota toistellaan eikä mistään muusta aiheeseen liittyvästä saa puhua?

Miksi ainoa asia tässä ketjussa josta ei saa puhua on se että nainen oikeasti on jättänyt salaa ehkäisyn pois? Sitä tapahtuu aivan v*tusti. 

Höpsistä tapahtuu ;) :D

Ole hyvä ja aloita aihe jos tuo sinua noin harmittaa. Tämä aihe kuitenkin koskee asian kriminalisointia, ei sinun henkilökohtaista harmitustasi. Avaa sille oma aihe, ja saat keskustella sielusi kyllyydestä!

Vierailija
1207/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kannatan, mutta en usko että tämä käytännössä toimisi. Miten voi todistaa että ehkäisy ei ole pettänyt tai unohtunut? Tai että pillerien lopettaminen on ollutkin yhteinen päätös, mutta mies tulee katumapäälle kun nainen tulee raskaaksi?

Edelleen: kuinka voi todistaa ettei mies ottanut kumia pois, tai jättänyt sitä käyttämättä yhteisellä päätöksellä?

Jos mies ottaa kortsun pois kesken yhdynnän, on se helpompi todistaa ja toteen näyttää, mutta miten voit todistaa, että nainen on viikon ajan laittanut  pillerit wc pönttöön? Eri asia jos nainen on ottanut jonkun sisäisen ehkäisyn pois(kierukka ja mitä niitä nyt on)

Ja sen lisäksi, että nainen jää yksinhuoltajksi, koska mies lähtee, koska kuvittelee, että nainen on valehdellut ehkäisystä(vaikka raskaus olisi pelkkä vahinko) istuis tämä tuore äiti vankilassa. Kuka siitäkin hyötyisi?

No ehkä se koston himoinen isukki, joka luulee, että hänet on huijattu isäksi.

Tämä isäksi huijaaminen on niin minimaalista, koska ei ne naisetkaan yleisesti kovin hanakasti ole äidiksi alkamassa. Suurinta osaa naisia pelottaa ja ammoksuttaa koko rulianssi. Varsinkin , kun nainen se on, jonka elämä mullistuu ja muuttuu täysin lapsen myötä. Plus vielä raskaus ja synnytys, mika ei sekään ole mikään läpihuutojuttu.

Ymmärrän oikein hyvin, ettei naiset nykypäivänä enää ala lapsen tekoon.

Luultavasti juurikin vahinkoja suurin osa esikoisista.

Vierailija
1208/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ihmettelen mihin nämä ovat työllistyneet. Jos asiakas kysyy jotain niin palveluhenkilö vastaa siihen jotain ihan muuta:

Olen sivusta ketjua seuraillut. Aihehan on sellainen, että herättänee tunteita suuntaan jos toiseen.

Ihan jo lähtien siitä, että jos nainen tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin näetkö tilanteen heti valehteluna?

Itse olen tullut raskaaksi täysin oikein käytetyn ehkäisyn läpi. Eli kuuluin siihen parin prosentin vähemmistöön.

Oli todella järkytys itselleni ja koko testipäivä meni kuin sumussa. Jos siihen päälle olisi alettu vihjailla jollain ehkäisyn tahallisella torpedoinnilla, niin olisi kyllä käynyt jo ero mielessä.

Ohis.

Pointtini olikin siinä, että kuinka se todistetaan. Eli jos homma olisi kriminalisoitua (kuten otsikossa toivotaan), niin olisiko minutkin tuossa tapauksessani viety kuulusteluihin? Mikä olisi ollut riittävä todiste, etten ollut asiaa tahallani aiheuttanut?

Lue taaksepäin. Ei oikein ketjun pointtia palvele se että jokainen myöntää vain sinunlaisesi tapauksen eikä yhtään mitään muuta. Ainoastaan puolustelevat valehtelua.

Ei vaan tässä ketjussa:

Jokunen nainen voi käyttää tätä miehen typeryyttä hyväkseen ja hommata lapsen siihen haluttoman kanssa.

Ymmärrän tietenkin ettei vajaita miehiä saa missään nimessä hyväksikäyttää, mutta ehkä näillä vähän tollommilla pitäisi olla joku edunvalvoja, joka katsoisi päältä että mies oppisi eden kondomia käyttämään, jos ei ole sitä muuten oppinut?

No olen kylläkin nainen enkä tajua miksi valehteleminen on ok..

Ei vaan sinä olet yksinkertainen jankkaaja.

Sinä olet yksinkertainen jankkaaja. Lopeta jankutus.

Vierailija
1209/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletta se että toistuvasti hoetaan ”nainen raskautui ilman miehen suostumusta”. Ensinnäkin, naisen keho ja sen funktio ei ole teidän päätäntävallan alla, vaikka selvästi näin halutaan. Toiseksi, nainen ei voi itse tietoisesti hallita miten sperma tai oma munasolu liikkuu kropassa ja tarvittaessa ohjata spermat muualle, ettei hän tulisi raskaaksi. Toki jos hän käyttää e-pillereitä, niin se on toinen juttu, mutta ei sekään ole 100% suoja.

Yhtä lailla voidaan huutaa; mies laukesi ilman naisen suostumusta, nainen raskautui.

Parisuhteessa lapsen hankinta ei tulisi olla yksin naisen päätös. Naisella on täysi hallintaoikeus omaan kehoonsa, mutta miehen eritteiden käyttö ko. tarkoitukseen ilman suostumusta ei ole naisen oikeus.

Miksi mies ei huolehdi eritteistään paremmin? Miksi mies ei käytä kondomia? Raskauden riski lienee miehellä tiedossa, miksi siis tuudittautua ainoastaan sen varaan että nainen on mahdollisesti hoitanut ehkäisyn omalta osaltaan?

Jos nainen sanoo että asia on hoidettu niin eikö se silloin tulisi olla?

Vähän sama kuin mies sanoo laittavansa kumin mutta eipä laittanutkaan.

No mutta voi hyvät naiset, huolehtikaa itse ehkäisystä niin ei tuollaiset pikkujutut häiritse, eikö näin?

Heti kun kerrot miten minä ehkäisen pillereilläni sinulta tulevaa kuppatautia?

Vierailija
1210/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ohis.

Ei vaan tässä ketjussa:

Just tämä käyttäkää kumia ja asian lakaisu maton alle on se syy miksi asiasta pitäisi viestiä selvästi:

Vaikka siitä ei koskaan saataisi ketään tuomiiolle todisteiden puutteen takia, teidän tulee tajuta että se on rikos.

Kondomin poisjättäminen toisen tietämättä tai ilman lupaa muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksiin pakottamiseksi.

Kuinka tuo ei koske muuta ehkäisyä? Pillerin poisjättäminen toisen tietämättä muuttaa vapaaehtoisen seksin seksiin pakottamiseksi.

Tuomari: "Teillä oli siis sopimus siitä, että vaimo hoitaa ehkäisyn?"

Mies: "Joo, näin oli sovittu. Sitten muija hankkiutui omin luvin raskaaksi. Vaadin rangaistusta!"

Tuomari: "Voinko nähdä sopimuksen? Haluaisin tarkistaa sen ehdot. Miten ehkäisyn kulut naiselle korvattiin? Miten sopimuksen noudattamista seurattiin?"

Nainen: "Arvoisa tuomari. Ei ole mitään tällaista sopimusta. Samoin keväällä 2005, että olen hakenut ehkäisypillerit aknen hoitoon ja kokeilen niitä jonkin aikaa. Mies jätti niihin aikoihin samantien kondomin pois kysymättä minulta mielipidettä asiaan. Ehkäisypillerit eivät toimineet kuten toivoin aknen hoidossa ja puolen vuoden jälkeen jätin ne pois. Mies ei kuitenkaan enää palannut kondomin käyttöön, kun sanoi että ilman sitä tuntuu paljon mukavammalta. Ajattelin, että ilmeisesti siis lapsi saa tulla jos on tullakseen."

fantasiasi liittyy asiaan miten?

Tuossa sadussasi on miehelle annettu tiedoksi että ehkäisy ei ole kunnossa. Se ei siis liity ketjun aiheeseen mitenkään.

Vai onko skenaariosi että nainen valehtelee myös tuomarille ummet lammet ilman seurauksia?

ps. etkö huomannut että mies jätti kumin pois, puhumatta kanssasi? Tiedätkö mitä siinä vaiheessa voi tehdä? Se teko kun on kriminalisoitu.

Vierailija
1211/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ohis.

Ei vaan tässä ketjussa:

Koska kondomilla ehkäistään jopa tappavia tauteja. Siksi. Hormonien syömisen lopettaminen ilman että kertoo siitä kenellekään ei sen sijaan ole rikos, eikä ikinä tule olemaan. Se on ihmisen oma päätös, ja sellaisena tulee pysymään.

Ei meillä parisuhteessa ole tappavia tauteja...

Vierailija
1212/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa lapsen hankinta ei tulisi olla yksin naisen päätös. Naisella on täysi hallintaoikeus omaan kehoonsa, mutta miehen eritteiden käyttö ko. tarkoitukseen ilman suostumusta ei ole naisen oikeus.

Miksi mies ei huolehdi eritteistään paremmin? Miksi mies ei käytä kondomia? Raskauden riski lienee miehellä tiedossa, miksi siis tuudittautua ainoastaan sen varaan että nainen on mahdollisesti hoitanut ehkäisyn omalta osaltaan?

Jos nainen sanoo että asia on hoidettu niin eikö se silloin tulisi olla?

Vähän sama kuin mies sanoo laittavansa kumin mutta eipä laittanutkaan.

No mutta voi hyvät naiset, huolehtikaa itse ehkäisystä niin ei tuollaiset pikkujutut häiritse, eikö näin?

Heti kun kerrot miten minä ehkäisen pillereilläni sinulta tulevaa kuppatautia?

Nuo asiat jokainen vastuullinen ihminen selvittää ennen seksisuhteen aloittamista.

Vierailija
1213/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi kun kukaan nainen ei enää suostuisi syömään pillereitä, niin päästäisiin tästäkin riesasta. Enää ei tarvitsisi yhdenkään miehen pelätä, että nainen huijaa.

Joten ehdotukseni tämän ongelman poistoon on se, että kukaan ei enää syö pillereitä ja ongelma on poistunut. 

Hyvä näin, eikö niin miehet? Voitte olla varmoja, että näin teitä ei ainakaan huijata.

Vierailija
1214/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomin käyttäminen on ihan yhtä järkevää kuin turvavyön käyttäminen auton kyydissä ollessa. Kun mies käyttää kondomia ja nainen jotain muuta, niin siinä ehkäisyn taakka jaetaan kummankin kesken. Se on joskus ihan hirveä stressi muistaa ottaa pilleri ajallaan. Haluan nähdä sen miehen, joka ei koskaan unohda mitään, kun elämässä on kuormittava vaihe. Kondomi suojaa myös miestä naisen unohtaessa pillerin tai tämän mennessä sekaisin. Kyllähän ihmisiä menee psykoosiin asti ihan hetkessä. Siitä ei seuraa mitään hyvää, jos siinä samalla tulee raskaaksi.

Kiva.

Kyllä on. Kondomia käyttämällä mies suojaa myös itsensä ja mies voi syyttää naista valehtelemisesta vaikka nainen on vain unohtanut ottaa yhden pillerin ajallaan.

Aha. 

Miksi jankkaat tuota järjetöntä kysymystä? Kuinka moni tässä ketjussa on sanonut, että valehteleminen on ok? Näytä ne viestit, kiitos.

Tässä on sanottu, että yksittäisten tapausten perusteella leimataan ja kriminalisoidaan kaikki ehkäisystä huolimatta raskautuneet. Siksi asiassa on ongelma. Ongelmalta voi suojautua käyttämällä kondomia, siksi myös se liittyy olennaisesti aiheeseen.

Mikä tässä nyt on epäselvää? Miksi pitää vain jankata, että ”valehtelu on väärin, valehtelu on väärin”, mitä tai ketä se hyödyttää, että tuota toistellaan eikä mistään muusta aiheeseen liittyvästä saa puhua?

Miksi ainoa asia tässä ketjussa josta ei saa puhua on se että nainen oikeasti on jättänyt salaa ehkäisyn pois? Sitä tapahtuu aivan v*tusti. 

Mistä sinä sen tiedät? Onko sinussa sellainen ominaisuus, joka saa jokaisen raskaana olevan käymään kertomassa sinulle onko hän huijannut itsensä raskaaksi? Vai onko taas kyseessä kaverin kaverille sattuneita asioita? Minä en tiedä yhtään sellaista tapausta, jossa nainen olisi jättänyt ehkäisyn salaa pois. Sinä taas väität jokaisen ehkäisyn pettämisenkin olevan vain naisen tahallinen teko, josta tämä valehtelee.

Vierailija
1215/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi kun kukaan nainen ei enää suostuisi syömään pillereitä, niin päästäisiin tästäkin riesasta. Enää ei tarvitsisi yhdenkään miehen pelätä, että nainen huijaa.

Joten ehdotukseni tämän ongelman poistoon on se, että kukaan ei enää syö pillereitä ja ongelma on poistunut. 

Hyvä näin, eikö niin miehet? Voitte olla varmoja, että näin teitä ei ainakaan huijata.

Olen aina ihmetellyt kuka niitä pölvästipillereitä itseensä tuuppaa ja miksi.

Haluatko osoittaa sen koko maailmalle miten matala on äo?

Vierailija
1216/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulle ehdotan, että otat muijan, koka ei käytä mitään ehkäisyä. Näin hän ei ainakaan pääse huijaamaan sinua.  Tiedät jo valmiiksi, että hän ei ehkäise ja tiedät ryhtyä  tarvittaviin toimenpiteisiin itse.

Näin helppoa. Ei tyarvitse alkaa lakikirjoja lukemaan.

Vierailija
1217/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ottaa kortsun pois kesken yhdynnän, on se helpompi todistaa ja toteen näyttää, mutta miten voit todistaa, että nainen on viikon ajan laittanut  pillerit wc pönttöön? Eri asia jos nainen on ottanut jonkun sisäisen ehkäisyn pois(kierukka ja mitä niitä nyt on)

Ja sen lisäksi, että nainen jää yksinhuoltajksi, koska mies lähtee, koska kuvittelee, että nainen on valehdellut ehkäisystä(vaikka raskaus olisi pelkkä vahinko) istuis tämä tuore äiti vankilassa. Kuka siitäkin hyötyisi?

No ehkä se koston himoinen isukki, joka luulee, että hänet on huijattu isäksi.

Tämä isäksi huijaaminen on niin minimaalista, koska ei ne naisetkaan yleisesti kovin hanakasti ole äidiksi alkamassa. Suurinta osaa naisia pelottaa ja ammoksuttaa koko rulianssi. Varsinkin , kun nainen se on, jonka elämä mullistuu ja muuttuu täysin lapsen myötä. Plus vielä raskaus ja synnytys, mika ei sekään ole mikään läpihuutojuttu.

Ymmärrän oikein hyvin, ettei naiset nykypäivänä enää ala lapsen tekoon.

Luultavasti juurikin vahinkoja suurin osa esikoisista.

Selitä toki mimten se on helpompi todistaa ja näyttää toteen???

Nainen: mies otti kumin pois

Mies: sovimme ettei sitä tarvita

Kerro toki kuinka todistat yhtään mitään? Videolla? Kirjallinen sopimus yhdynnän ehdoista? 

Vierailija
1218/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Aha. 

Mistä sinä sen tiedät? Onko sinussa sellainen ominaisuus, joka saa jokaisen raskaana olevan käymään kertomassa sinulle onko hän huijannut itsensä raskaaksi? Vai onko taas kyseessä kaverin kaverille sattuneita asioita? Minä en tiedä yhtään sellaista tapausta, jossa nainen olisi jättänyt ehkäisyn salaa pois. Sinä taas väität jokaisen ehkäisyn pettämisenkin olevan vain naisen tahallinen teko, josta tämä valehtelee.

Lue tätä ketjua tai muita. Hanki sosiaalisia suhteita.

Vierailija
1219/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ohis.

Ei vaan tässä ketjussa:

Koska kondomilla ehkäistään jopa tappavia tauteja. Siksi. Hormonien syömisen lopettaminen ilman että kertoo siitä kenellekään ei sen sijaan ole rikos, eikä ikinä tule olemaan. Se on ihmisen oma päätös, ja sellaisena tulee pysymään.

Ei meillä parisuhteessa ole tappavia tauteja...

Mistä se nainen sen tietää, kun muutenkin valehtelet, esim. otat kortsun pois keskenkaiken yhdyntää naisen selän takana.

Vierailija
1220/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt kuka niitä pölvästipillereitä itseensä tuuppaa ja miksi.

Haluatko osoittaa sen koko maailmalle miten matala on äo?

Muistaakseni se meni jotenkin näin: kondomista tai housujen jalassa pitämisestä voi tulla munuaisten vajaatoimintaa.