Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautakivi hinnat

Vierailija
02.09.2025 |

Onko kellään kokemusta onko vanham gautakiven suoristamisessa, puhdistisessa ja uuden nimen kaivertamisessa kovin hintaeroja eri liikkeiden kesken Helsingissä?

Jos niin mistä edullisesti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole pihi  saituri.

Vierailija
2/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin haudalle spektroliitti kiven hankin maksoi 3000€. Kaunis kivi ja auringonpaisteessa kivi heijastelee pieniä kiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hopea/kulta tussilla korjaa kirjaimia kun ne kaiverrettu? Tiedän ihmisten itse korjanneen hautakiven nimien värin tussilla. Itse voi myös samalla korjata kiven asentoa jos kivi vinossa. Pari ihmistä tai miestä saa kiven ojennettua. 

Vierailija
4/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko humalassa vai vaikeasti luku- ja kirjoitustaidoton?

Vierailija
5/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. En ole pihi saituri, kännissä enkä edes luku- tai kirjoitustaidotonkaan (ainakaan kovin vaikeasti) vaan ihan puhtaasti köyhä, joka ilman laseja kiireessä näpytteli pienellä puhelimen näytöllä. Mutta siis tosiaan itse kai ton vois ainakin pestä ja maalata..

Vierailija
6/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. En ole pihi saituri, kännissä enkä edes luku- tai kirjoitustaidotonkaan (ainakaan kovin vaikeasti) vaan ihan puhtaasti köyhä, joka ilman laseja kiireessä näpytteli pienellä puhelimen näytöllä. Mutta siis tosiaan itse kai ton vois ainakin pestä ja maalata..

Kiven oikausuun kaksi henkilöä. Sitten lapio ja esim pölkky ja kakkosnlonen. Pölkky alle ja kakkosnelosella omalla painolla vipuaa kiven Riippuu kiven koosta 

Vierailija
7/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutettiin aikoinaan hautakivi tietyllä toteutuksella. Tarjoukset 4 000-10 000e. Vaivannäkö kannatti.

Vierailija
8/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla

-kiven n. 120e oikaisu, pienehkö kivi.

-eri kiven puhdistus ja uudelleen kultaus vajaa 300e, pieni kivi.

Vierailija
9/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin gautagivi puhdistis maxoi neljä sada euro kädeiselä ilman kuiddia kauba bäälle käsi hoito

Vierailija
10/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GAUTA GIVI

Vierailija
11/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
12/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Väärin arvasit. Mutta en asu Suomessa. Itse asiassa olen asunut suurimman osan elämästäni ulkomailla. Vuosien saatossa suomenkielen taitoni on toki ruostunut. 

Vierailija
13/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tarjous myös Baltiasta. Kivi menee auton takakontissa korjattavaksi ja saat samalla lomamatkan. Siirtoon ja asennukseen tarvitaan pari miestä ja nokkakärryt.

Vierailija
14/14 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hopea/kulta tussilla korjaa kirjaimia kun ne kaiverrettu? Tiedän ihmisten itse korjanneen hautakiven nimien värin tussilla. Itse voi myös samalla korjata kiven asentoa jos kivi vinossa. Pari ihmistä tai miestä saa kiven ojennettua. 

Ei kannata antaa rahat ahneille yrittäjille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän