Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida

Vierailija
30.10.2020 |

Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois

Kommentit (2580)

Vierailija
1241/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan jälleen miehiä, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Pakkoko se on aina panna hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei lapsia halua?

Voin kuvitella miten hyvin menee uuden naistuttavuuden kanssa keskustelu :D

M: Onko sinulle jo ollut vaihdevuodet? Ja koska?

N: Siis MITÄ!?!

M: Niin, että oletko jo hedelmätön?

Nää tyhmät naiset tässä ketjussa pilaa muidenkin naisten maineen :(

Kyllä mä haluaisin nyt jo seksiä alle kolmekymppisenä naisena.

Miksi ihmeesä? Sehän tuntuu olevan vain lasten hankintaa varten

Vierailija
1242/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletta se että toistuvasti hoetaan ”nainen raskautui ilman miehen suostumusta”. Ensinnäkin, naisen keho ja sen funktio ei ole teidän päätäntävallan alla, vaikka selvästi näin halutaan. Toiseksi, nainen ei voi itse tietoisesti hallita miten sperma tai oma munasolu liikkuu kropassa ja tarvittaessa ohjata spermat muualle, ettei hän tulisi raskaaksi. Toki jos hän käyttää e-pillereitä, niin se on toinen juttu, mutta ei sekään ole 100% suoja.

Yhtä lailla voidaan huutaa; mies laukesi ilman naisen suostumusta, nainen raskautui.

Parisuhteessa lapsen hankinta ei tulisi olla yksin naisen päätös. Naisella on täysi hallintaoikeus omaan kehoonsa, mutta miehen eritteiden käyttö ko. tarkoitukseen ilman suostumusta ei ole naisen oikeus.

Miksi mies ei huolehdi eritteistään paremmin? Miksi mies ei käytä kondomia? Raskauden riski lienee miehellä tiedossa, miksi siis tuudittautua ainoastaan sen varaan että nainen on mahdollisesti hoitanut ehkäisyn omalta osaltaan?

Jos nainen sanoo että asia on hoidettu niin eikö se silloin tulisi olla?

Vähän sama kuin mies sanoo laittavansa kumin mutta eipä laittanutkaan.

No mutta voi hyvät naiset, huolehtikaa itse ehkäisystä niin ei tuollaiset pikkujutut häiritse, eikö näin?

Heti kun kerrot miten minä ehkäisen pillereilläni sinulta tulevaa kuppatautia?

Nuo asiat jokainen vastuullinen ihminen selvittää ennen seksisuhteen aloittamista.

Miten? Kun toinen kerran valehtelee että käyttää kondomia, niin miksei valehtelisi taudeistakin?

Turha sitä valehtelua on miettiä, sehän on teille ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys: Onko ok valehdella rakkaalleen?

Naisten vastaukset:

-        voi käyttää kortsua

-        taidat olla joku ylilautajonne

-        noh meneppä kotiin kasvamaan

Ihmettelen mihin nämä ovat työllistyneet. Jos asiakas kysyy jotain niin palveluhenkilö vastaa siihen jotain ihan muuta:

-        Mistä täältä löytää pesuaineet?

-        No voisit vaikka pystyttää teltan.

Olen sivusta ketjua seuraillut. Aihehan on sellainen, että herättänee tunteita suuntaan jos toiseen.

Ihan jo lähtien siitä, että jos nainen tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin näetkö tilanteen heti valehteluna?

Itse olen tullut raskaaksi täysin oikein käytetyn ehkäisyn läpi. Eli kuuluin siihen parin prosentin vähemmistöön.

Oli todella järkytys itselleni ja koko testipäivä meni kuin sumussa. Jos siihen päälle olisi alettu vihjailla jollain ehkäisyn tahallisella torpedoinnilla, niin olisi kyllä käynyt jo ero mielessä.

Keskustelu on ehkäisyn salaa poisjättämisestä.

Ohis.

Pointtini olikin siinä, että kuinka se todistetaan. Eli jos homma olisi kriminalisoitua (kuten otsikossa toivotaan), niin olisiko minutkin tuossa tapauksessani viety kuulusteluihin? Mikä olisi ollut riittävä todiste, etten ollut asiaa tahallani aiheuttanut?

Lue taaksepäin. Ei oikein ketjun pointtia palvele se että jokainen myöntää vain sinunlaisesi tapauksen eikä yhtään mitään muuta. Ainoastaan puolustelevat valehtelua.

En nyt saa kiinni tuosta ajatuksesta "puolustelevat valehtelua".

Minä kerron kokemuksen, jossa ehkäisy on pettänyt, kuten toisinaan voi käydä.

Tässä ketjussa puolustellaan valehtelua. Se jatkuu loputtomiin näin:

Miehet: "Ei saa valehdella!"

Naiset: "Kyllä saa valehdella!"

Miten voit olla varma, että oikeasti olet sopinut kumppanisi siitä, että ehkäisy on siitä hetkestä eteenpäin määrittelemän ajan hänen vastuullaan etkä vain kuvitellut tällaisen sopimuksen olevan olemassa? Kumppanisi voi olla tästä asiasta eri mieltä.

Naisen näkökulmasta sinä saatat olla suhteessa ehkäisyn suhteen vapaamatkustaja. Vai maksatko edes puolet pillereiden hinnasta kumppanillesi?

Heti kun tilille napsahtaa tasan 50% asunnon kuluista, matkustamisen kuluista ja kaikesta muusta mitä yhdessä tehdään.

Kai teillä on edes kaksi eri elintasoa siinä taloudessa jos ei nainen maksa edes puolta?

Vierailija
1244/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan jälleen miehiä, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Pakkoko se on aina panna hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei lapsia halua?

Minä olen ohittanut jo vaihdevuodet, mutta haluan edelleen seksiä. Jos miehelle lapsi on ehdoton ei, niin minä olen hyvä vaihtoehto alle kolmekymppiseen verrattuna. Sinä voit tulla raskaaksi, minä en.

Vierailija
1245/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kannatan, mutta en usko että tämä käytännössä toimisi. Miten voi todistaa että ehkäisy ei ole pettänyt tai unohtunut? Tai että pillerien lopettaminen on ollutkin yhteinen päätös, mutta mies tulee katumapäälle kun nainen tulee raskaaksi?

Edelleen: kuinka voi todistaa ettei mies ottanut kumia pois, tai jättänyt sitä käyttämättä yhteisellä päätöksellä?

Silti se on kriminalisoitu.

Mikä tuossa naisten sikailun tuomitsemisessa sitten on niin helvetin vaikeaa?

Jos mies ottaa kortsun pois kesken yhdynnän, on se helpompi todistaa ja toteen näyttää, mutta miten voit todistaa, että nainen on viikon ajan laittanut  pillerit wc pönttöön? Eri asia jos nainen on ottanut jonkun sisäisen ehkäisyn pois(kierukka ja mitä niitä nyt on)

Ja sen lisäksi, että nainen jää yksinhuoltajksi, koska mies lähtee, koska kuvittelee, että nainen on valehdellut ehkäisystä(vaikka raskaus olisi pelkkä vahinko) istuis tämä tuore äiti vankilassa. Kuka siitäkin hyötyisi?

No ehkä se koston himoinen isukki, joka luulee, että hänet on huijattu isäksi.

Tämä isäksi huijaaminen on niin minimaalista, koska ei ne naisetkaan yleisesti kovin hanakasti ole äidiksi alkamassa. Suurinta osaa naisia pelottaa ja ammoksuttaa koko rulianssi. Varsinkin , kun nainen se on, jonka elämä mullistuu ja muuttuu täysin lapsen myötä. Plus vielä raskaus ja synnytys, mika ei sekään ole mikään läpihuutojuttu.

Ymmärrän oikein hyvin, ettei naiset nykypäivänä enää ala lapsen tekoon.

Luultavasti juurikin vahinkoja suurin osa esikoisista.

Selitä toki mimten se on helpompi todistaa ja näyttää toteen???

Nainen: mies otti kumin pois

Mies: sovimme ettei sitä tarvita

Kerro toki kuinka todistat yhtään mitään? Videolla? Kirjallinen sopimus yhdynnän ehdoista? 

Hysteerinen soitto 112:een, ja rikosilmoitus, sekä sisätuskimus. 

Vierailija
1246/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on hyvä toimenpide estämään sellaiset tapaukset.

Ei ole. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten hankintaa myöhemmin elämässä. Vähän sama kuin ainoa ehkäisy naisille olisi sterilisaatio.

No eihän se ole miehelle ainoa ehkäisy? Naisille näitä ehkäisyjä on kyllä moniakin, mutta mikään niistä ei ole sellainen, että se ei saisi naisen luonnollista hormonitasapainoa järkkymään. Miehet eivät viitsi edes sitä vaaratonta kortsua käyttää.  Pankaa toki. Mutta kestäkää seuraukset.

Miten pessaari tai naisten kondomi vaikuttaa hormonitasapainoon?

Vierailija
1247/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi kun kukaan nainen ei enää suostuisi syömään pillereitä, niin päästäisiin tästäkin riesasta. Enää ei tarvitsisi yhdenkään miehen pelätä, että nainen huijaa.

Joten ehdotukseni tämän ongelman poistoon on se, että kukaan ei enää syö pillereitä ja ongelma on poistunut. 

Hyvä näin, eikö niin miehet? Voitte olla varmoja, että näin teitä ei ainakaan huijata.

Olen aina ihmetellyt kuka niitä pölvästipillereitä itseensä tuuppaa ja miksi.

Haluatko osoittaa sen koko maailmalle miten matala on äo?

Ensisijaisesti halusin hoitaa aknea ja kovia kuukautiskipuja pillereillä. Ehkäisy tuli ikään kuin niiden sivuvaikutuksena.

Vierailija
1248/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ihmettelen mihin nämä ovat työllistyneet. Jos asiakas kysyy jotain niin palveluhenkilö vastaa siihen jotain ihan muuta:

Olen sivusta ketjua seuraillut. Aihehan on sellainen, että herättänee tunteita suuntaan jos toiseen.

Ihan jo lähtien siitä, että jos nainen tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin näetkö tilanteen heti valehteluna?

Itse olen tullut raskaaksi täysin oikein käytetyn ehkäisyn läpi. Eli kuuluin siihen parin prosentin vähemmistöön.

Oli todella järkytys itselleni ja koko testipäivä meni kuin sumussa. Jos siihen päälle olisi alettu vihjailla jollain ehkäisyn tahallisella torpedoinnilla, niin olisi kyllä käynyt jo ero mielessä.

Ohis.

Pointtini olikin siinä, että kuinka se todistetaan. Eli jos homma olisi kriminalisoitua (kuten otsikossa toivotaan), niin olisiko minutkin tuossa tapauksessani viety kuulusteluihin? Mikä olisi ollut riittävä todiste, etten ollut asiaa tahallani aiheuttanut?

Lue taaksepäin. Ei oikein ketjun pointtia palvele se että jokainen myöntää vain sinunlaisesi tapauksen eikä yhtään mitään muuta. Ainoastaan puolustelevat valehtelua.

Miten voit olla varma, että oikeasti olet sopinut kumppanisi siitä, että ehkäisy on siitä hetkestä eteenpäin määrittelemän ajan hänen vastuullaan etkä vain kuvitellut tällaisen sopimuksen olevan olemassa? Kumppanisi voi olla tästä asiasta eri mieltä.

Tahtoisin vain yhteen kysymykseen vastauksen: Miksi valehteleminen on ok?

(olen nainen jos sillä tosiaan on jotain väliä tässä)

Jos nainen tulee raskaaksi vaikka käyttää pillereitä, niin kumpi on oikeassa, kun mies väittää naisen valehdelleen pillereiden käytöstä ja nainen sanoo käyttäneensä niitä?

Valehteliko nainen siinä tilanteessa pillereiden käytöstä? Kysymyksesi asettelu antaa ymmärtää että ei valehdellut.

Miksi sitten kysyt asiaa? Onko se jotenkin epäselvä sinulle? Miten pärjäät elämässä jos joudut kysymään tuollaista asiaa? Tiedätkö mitä "valehdella" tarkoittaa?

Vierailija
1249/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeesä? Sehän tuntuu olevan vain lasten hankintaa varten

Emmä halua lapsia mutta samojen supersynnytyskoneiden takia ei uskalleta palkatakaan näin nuoria naisia, kun eivät tee työtä vaan jäävät heti loputtomalle äitiyslomalle.

Vierailija
1250/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kannatan, mutta en usko että tämä käytännössä toimisi. Miten voi todistaa että ehkäisy ei ole pettänyt tai unohtunut? Tai että pillerien lopettaminen on ollutkin yhteinen päätös, mutta mies tulee katumapäälle kun nainen tulee raskaaksi?

Edelleen: kuinka voi todistaa ettei mies ottanut kumia pois, tai jättänyt sitä käyttämättä yhteisellä päätöksellä?

Silti se on kriminalisoitu.

Mikä tuossa naisten sikailun tuomitsemisessa sitten on niin helvetin vaikeaa?

Jos mies ottaa kortsun pois kesken yhdynnän, on se helpompi todistaa ja toteen näyttää, mutta miten voit todistaa, että nainen on viikon ajan laittanut  pillerit wc pönttöön? Eri asia jos nainen on ottanut jonkun sisäisen ehkäisyn pois(kierukka ja mitä niitä nyt on)

Ja sen lisäksi, että nainen jää yksinhuoltajksi, koska mies lähtee, koska kuvittelee, että nainen on valehdellut ehkäisystä(vaikka raskaus olisi pelkkä vahinko) istuis tämä tuore äiti vankilassa. Kuka siitäkin hyötyisi?

No ehkä se koston himoinen isukki, joka luulee, että hänet on huijattu isäksi.

Tämä isäksi huijaaminen on niin minimaalista, koska ei ne naisetkaan yleisesti kovin hanakasti ole äidiksi alkamassa. Suurinta osaa naisia pelottaa ja ammoksuttaa koko rulianssi. Varsinkin , kun nainen se on, jonka elämä mullistuu ja muuttuu täysin lapsen myötä. Plus vielä raskaus ja synnytys, mika ei sekään ole mikään läpihuutojuttu.

Ymmärrän oikein hyvin, ettei naiset nykypäivänä enää ala lapsen tekoon.

Luultavasti juurikin vahinkoja suurin osa esikoisista.

Selitä toki mimten se on helpompi todistaa ja näyttää toteen???

Nainen: mies otti kumin pois

Mies: sovimme ettei sitä tarvita

Kerro toki kuinka todistat yhtään mitään? Videolla? Kirjallinen sopimus yhdynnän ehdoista? 

Hysteerinen soitto 112:een, ja rikosilmoitus, sekä sisätuskimus. 

Niin ja se todiste?

Vierailija
1251/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon: siis jättikö nainen mieheltä pillerit pois?  Oliko kyse jostain lääkkeestä, jonka aiemmin oli laittanut miehen aamukaakaoon?

Vierailija
1252/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ohittanut jo vaihdevuodet, mutta haluan edelleen seksiä. Jos miehelle lapsi on ehdoton ei, niin minä olen hyvä vaihtoehto alle kolmekymppiseen verrattuna. Sinä voit tulla raskaaksi, minä en.

Kyllä mä haluaisin nyt jo seksiä alle kolmekymppisenä naisena :(

Vierailija
1253/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain otsikon: siis jättikö nainen mieheltä pillerit pois?  Oliko kyse jostain lääkkeestä, jonka aiemmin oli laittanut miehen aamukaakaoon?

Naiset ei kehittäneet miehille pillereitä miesten naisille kehittämien paskojen pillereiden tilalle.

Vierailija
1254/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ohis.

Naisen näkökulmasta sinä saatat olla suhteessa ehkäisyn suhteen vapaamatkustaja. Vai maksatko edes puolet pillereiden hinnasta kumppanillesi?

Heti kun tilille napsahtaa tasan 50% asunnon kuluista, matkustamisen kuluista ja kaikesta muusta mitä yhdessä tehdään.

Kai teillä on edes kaksi eri elintasoa siinä taloudessa jos ei nainen maksa edes puolta?

Miksi ihmeessä olisi? Minä sen käyttämän autonkin maksan. En nyt vain laita sen tilille rahaa joka on korvamerkattu "pillerit" kuten tuo vaatii.

Vierailija
1255/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi kun kukaan nainen ei enää suostuisi syömään pillereitä, niin päästäisiin tästäkin riesasta. Enää ei tarvitsisi yhdenkään miehen pelätä, että nainen huijaa.

Joten ehdotukseni tämän ongelman poistoon on se, että kukaan ei enää syö pillereitä ja ongelma on poistunut. 

Hyvä näin, eikö niin miehet? Voitte olla varmoja, että näin teitä ei ainakaan huijata.

Olen aina ihmetellyt kuka niitä pölvästipillereitä itseensä tuuppaa ja miksi.

Haluatko osoittaa sen koko maailmalle miten matala on äo?

Ensisijaisesti halusin hoitaa aknea ja kovia kuukautiskipuja pillereillä. Ehkäisy tuli ikään kuin niiden sivuvaikutuksena.

Ja luulet myös että tämä on ainoa syy miksi niitä syödään?

Vierailija
1256/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijien kanssa voi käydä noin

Minä tiedän miehen, joka valehteli naisystävälleen, ettei voi saada lapsia, on tutkittu. Voiko edes tulla mieleen jonkun valehtelevan tuollaisesta asiasta?

Nyt tiedän, että voi. Seurauksena naiselle todellinen yllätysraskaus!

Jos ei missään nimessä halua lapsia, niin pitää housut jalassa. Jos lapsi ei ole maailmanloppu vaikkei ihan toivottukaan, niin käyttää itse ehkäisyä. Jos tulee aikuiselle naiselle yllätyksenä, että yhdynnästä voi tulla raskaaksi, niin aika heikosti menee.

Vierailija
1257/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset:

Ohis.

Tahtoisin vain yhteen kysymykseen vastauksen: Miksi valehteleminen on ok?

(olen nainen jos sillä tosiaan on jotain väliä tässä)

Jos nainen tulee raskaaksi vaikka käyttää pillereitä, niin kumpi on oikeassa, kun mies väittää naisen valehdelleen pillereiden käytöstä ja nainen sanoo käyttäneensä niitä?

Valehteliko nainen siinä tilanteessa pillereiden käytöstä? Kysymyksesi asettelu antaa ymmärtää että ei valehdellut.

Miksi sitten kysyt asiaa? Onko se jotenkin epäselvä sinulle? Miten pärjäät elämässä jos joudut kysymään tuollaista asiaa? Tiedätkö mitä "valehdella" tarkoittaa?

Minua on elämäni aikana pari kertaa syytetty valehtelusta vaikka olen puhunut totta. Se sattuu ja olin loukkaantunut. Miten itse toimit, jos tiedät toimineesi oikein, mutta toinen syyttää sinua valehtelijaksi?

Vierailija
1258/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletta se että toistuvasti hoetaan ”nainen raskautui ilman miehen suostumusta”. Ensinnäkin, naisen keho ja sen funktio ei ole teidän päätäntävallan alla, vaikka selvästi näin halutaan. Toiseksi, nainen ei voi itse tietoisesti hallita miten sperma tai oma munasolu liikkuu kropassa ja tarvittaessa ohjata spermat muualle, ettei hän tulisi raskaaksi. Toki jos hän käyttää e-pillereitä, niin se on toinen juttu, mutta ei sekään ole 100% suoja.

Yhtä lailla voidaan huutaa; mies laukesi ilman naisen suostumusta, nainen raskautui.

Parisuhteessa lapsen hankinta ei tulisi olla yksin naisen päätös. Naisella on täysi hallintaoikeus omaan kehoonsa, mutta miehen eritteiden käyttö ko. tarkoitukseen ilman suostumusta ei ole naisen oikeus.

Miksi mies ei huolehdi eritteistään paremmin? Miksi mies ei käytä kondomia? Raskauden riski lienee miehellä tiedossa, miksi siis tuudittautua ainoastaan sen varaan että nainen on mahdollisesti hoitanut ehkäisyn omalta osaltaan?

No mutta voi hyvät naiset, huolehtikaa itse ehkäisystä niin ei tuollaiset pikkujutut häiritse, eikö näin?

Nuo asiat jokainen vastuullinen ihminen selvittää ennen seksisuhteen aloittamista.

Miten? Kun toinen kerran valehtelee että käyttää kondomia, niin miksei valehtelisi taudeistakin?

Kukaan muu ei ole ketjussa valehdellut kuin sinä, joka jätät kumia pois vaikka tiedät että se on raiskaus :D

Eli valehtelu näyttäisi olevan oka ainoastaan sinulle :D

Vierailija
1259/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Kondomia ei saa poistaa kesken seksin ilman, että asiasta on sovittu yhdessä seksikumppanin kanssa. Suostumus seksiin ilman ehkäisyä on eri asia kuin suostumus seksiin ehkäisyn kanssa, sillä seuraukset voivat olla merkittävästi erilaiset. Kondomin poisotto aiheuttaa seksitautiriskin sekä raskausriskin. Siksi kondomin poisjättäminen toisen tietämättä tai ilman lupaa muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksiin pakottamiseksi.”

En oikein usko, että vakaassa parisuhteessa menee oikeudessa läpi tällaiset syytökset, koskenee irtoseksiä tai aluillaan olevia suhteita. Tuo ehkäisystä valehteleminen taas koskenee pääasiassa vakiintuneita suhteita, koska lähtökohtainen oletus on, että tuoreessa suhteessa ja irtoseksissä käytetään kondomia. Tilanteet ovat tyystin erilaiset siis.

Todellakin kiinnostaisi tietää, millaisia kortsujuttuja oikeuteen on viety ja miten niissä on käynyt.

Todellakin kiinnostaisi tietää kuinka tuo todistetaan?

Koska samaa logiikkaa voi käyttää jos nainen huijaa vastentahtoisen miehen isäksi.

Lähtökohta on siis kyllä sama, se mikä asiassa on ongelma, eli 

Suostumus seksiin ilman ehkäisyä on eri asia kuin suostumus seksiin ehkäisyn kanssa, sillä seuraukset voivat olla merkittävästi erilaiset.

Sinäkään et siis tiedä, onko edes yhtään tällaista tapausta ollut oikeudessa saakka. Ja jos on, ovatko esim. raiskaustapauksia tai muita vastaavia.

Mutta jos naista voisi syyttää ehkäisyn pettäessä valehtelusta ja näin välttyä lapsensa elatusmaksuilta, oikeusistuimet ruuhakutuisivat satavarmasti välittömästi. Etkö usko?

Eihän mies niiltä elareilta välttyis vaikka äiti sais tuomion. Nehän maksetaan lapselle, ei äidille. Ei lapsen tarvitse luopua elareista sen takia, että äiti on tehnyt rikoksen. Elarit siis olis ja pysyis, ne on lapsen oikeus, jota ei voida ottaa pois sen takia että joku muu on tehnyt rikoksen.

Mutta nainen voitaisiin laittaa korvaamaan ne elarit ja aiheutunut haitta?

Mutta edelleen: kyse ei ole ehkäisyn pettämisestä vaan ehkäisystä valentelemisesta.

Sama juttu kuin suostumus seksiin, ei suostumusta. Tiedätte kyllä eron.

Suostumus seksiin ilman ehkäisyä on eri asia kuin suostumus seksiin ehkäisyn kanssa, sillä seuraukset voivat olla merkittävästi erilaiset.

Ja edelleen: millä todistat valehtelun? Millä todistat, ettet valehdellut?

Samalla tavalla millä todistetaan ettei mieheillä ollut naisen suostumusta ottaa kumia pois. Se on onnistunut joten onnistuu tuo toinenkin.

Keksitkö yhtään syytä, miksi NAINEN haluaisi ottaa kumin pois kesken yhdynnän? Minä en.

En tiedä miksi mieskään niin haluaisi tehdä.

Tiedätkö sinä yhtään syytä miksi nainen valehtelisi ehkäisystään?

Et ilmeisesti ole mies, joka harrastaa seksiä.

Kondomi ei lähtökohtaisesti ole useimpien miesten mielestä kovinkaan miellyttävä kapine. Jotkut jopa väittävät, että se vie ilon koko aktista. Siksi minun on helppo nähdä, miksi mies mielellään sen poistaisi. Maksaahan moni mies ylimääräistä maksullisillekin siitä, että saa panna paljaalla. Tämä miehinen ominaisuus lienee lainlaatijoidenkin tiedossa.

Olen mies joka ei harrasta seksiä ilman kumia jos nainen niin toivoo. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Toisin tuntuu olevan naisilla jotka katsovat että on ok valehdella ehkäisystä jotta he tulevat raskaaksi.

Muutenhan te kannattaisitte teon kriminalisointia, eikö niin?

Olen nainen, joka on aina vaatinut tuplaehkäisyn. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Toisin tuntuu olevan miehillä, jotka katsovat että on ok kieltäytyä käyttämästä komdomia ja sitten valehdella, että nainen tuli tahallaan raskaaksi, kun vahinko käy.

Muutenhan te ette kannattaisi tilanteen kriminalisointia, eikö niin?

Kumin käytön valehtelu (pois ottaminen kesken yhdynnän) on jo kriminalisoitu.

Tiedätkö mitä sun kannattaa tehdä jos mies kieltäytyy ehkäisystä? Haluatko arvata vai onko kiima liian kova? Pakko saada Chad reisien väliin?

Vai Chad. 🙄

Täällä näemmä taas nämä k•ltit naisettomat miehet paasaa suu vaahdossa asioista, josta heillä ei ole edes teoreettista saati käytännön tietämystä. Onko amerikkalaisilla naisvihapalstoilla ollut tämä aihe nyt framilla? Joko laatikkoleuat ja 20-80 on tempaistu kehiin?

No eihän teille kuka tahansa kelpaa "en käytä kumia" asenteella.

Vai kelpaako?

Vierailija
1260/2580 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei ole ketjussa valehdellut kuin sinä, joka jätät kumia pois vaikka tiedät että se on raiskaus :D

Eli valehtelu näyttäisi olevan oka ainoastaan sinulle :D

Mitähän sä nyt taas selität? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi