Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni on 48-vuostias, itse olen 24

Vierailija
11.02.2014 |

Mitä mieltä olette, onko ikäero liian suuri? Meillä kuitenkin menee hyvin ja ollaan rakastuneita.

Jotkut ystävistäni kauhistelevat ikäeroa. Ne on vaan kateellisia kun olen löytänyt sielunkumppanin. Vai mitä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelmat siitä, että nuorempi kypsyy mutta vanhempi en vanhene ollenkaan on niin huvittavia. "Ei ole ollut ongelmia". Niin, odotamme 10 vuotta kun se toinen on kuurosokeaimpotentti. Sitten henkselit pakkuu vähemmän. Mutta "nyt ei ole ongelmia". Ei ole pilkkijälläkään siellä jäällä kunnes se lautta keväällä irtoaa ja ollaan hoomolaisina eikä mitenkään osattu ennustaa asiaa.

Vierailija
2/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 22:46"]

(mitä tulee näihin "kun miehesi on 80v sä olet vasta 50v" kommentoijiin) koska tulevaisuudesta ei voi ikinä tietää.

[/quote]

Totta. Ei voi olla varma että kun sinä vanhenet 30 vuotta hänkin vanhenee 30 vuotta. Mistä sen tietää, hänähän voi ostaa netistä jokun pillerin ja nuortua? Speden elokuvissakin syntyi koeputkiaikuinen. Koskaan ei voi tietää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi muuhun kuin seksisuhteeseen tuon ikäisen kanssa.

Vierailija
4/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 7 vuotta vanhempi, ja sekin tuntui alkuun jo todella paljolta. Siihen vielä 17 vuotta lisää... huhhuh. Ihan eri sukupolvi jo kyseessä. Onko sulla ollut muita vakavia suhteita vai onko tämä ensimmäinen?

Mut onnea jatkoon! Kai se on sen arvoista sitten. Itse en ryhtyis.

Vierailija
5/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Se on teidän asianne. Itse olin aikoinani ihastunut 25 vuotta vanhempaan mieheen ja oli jo eläkkeellä mutta taatusti paremmassa kunnossa kuin tämän päivän parikymppiset, hoikka, vitaalinen, urheilullinen ja koko ajan liikkeessä. Miksi ihmiset aina kuvittelee täällä että se vanhempi on joku kurpsahtanut ukko / nainen ja laahustaa eteenpäin nitropurkki kourassa? Onnea ap:lle, anna mennä vaan. Jos kaksi ihmistä viihtyy keskenään, se riittää ja siihen ei muilla ole sanomista. 

Vierailija
6/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 00:11"]

Kuvitelmat siitä, että nuorempi kypsyy mutta vanhempi en vanhene ollenkaan on niin huvittavia. "Ei ole ollut ongelmia". Niin, odotamme 10 vuotta kun se toinen on kuurosokeaimpotentti. Sitten henkselit pakkuu vähemmän. Mutta "nyt ei ole ongelmia". Ei ole pilkkijälläkään siellä jäällä kunnes se lautta keväällä irtoaa ja ollaan hoomolaisina eikä mitenkään osattu ennustaa asiaa.

[/quote]Tästä voisi vetää sen päätelmän että kenenkään ei kannata alkaa suhteeseen koska kaikki vanhenevat. Varsinkaan ei kannata olla toisen tukena myötä- ja vastoinkäymisissä koska elämän on tarkoitus olla pintaliitoa ja ikinuoria terveitä treenattuja vartaloita. Niinkö? Mistä sen tietää kuka täällä ensimmäisenä sairastuu ja heikkenee. Jos se onkin se nuorempi. Silloinhan se vanhempi joutuu omaishoitajaksi. 

Vierailija
7/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:50"]

Tuplat sun ikään verrattuna! Ajatteles nyt vähän: kun olet itse 48, hän on 96!!!

[/quote]

Ja ajatella, vitsin ymmärtäneitä ja vitsiä ymmärtämättömiä oli sama määrä.

Vierailija
8/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:17"]

Tästä voisi vetää sen päätelmän että kenenkään ei kannata alkaa suhteeseen koska kaikki vanhenevat. Varsinkaan ei kannata olla toisen tukena myötä- ja vastoinkäymisissä koska elämän on tarkoitus olla pintaliitoa ja ikinuoria terveitä treenattuja vartaloita. Niinkö? Mistä sen tietää kuka täällä ensimmäisenä sairastuu ja heikkenee. Jos se onkin se nuorempi. Silloinhan se vanhempi joutuu omaishoitajaksi. 

[/quote]

1. Se on selkeästi väärä päätelmä.

2. Sen lisäksi argumentoit tilastollisia todennäköisyyksiä vastaan iänikuisella "ei sitä voi tietää"-argumentilla. On jo todettu että ei voi tietää. Aamulla voin herätä Chuck Norrisin vierestä - ei sitä voi tietää - mutta todennäköisyys että arvattavissa oleva tilastollisesti ennustettava vaihtoehto (suomeksi puoliso) on siinä, on merkittävästi suurempi. Varmasti ymmärrät todennäköisyyksiä joten ei viitsitä jankuttaa ilmeisistä asioista.

Vierailija
9/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:06"]

Aika ikäviä kommentteja on ap saanut monilta täällä. Ei kai kukaan meistä, joiden parisuhteessa on hurja ikäero, ole ihan etsimällä etsinyt huomattavasti vanhempaa/nuorempaa kumppania. Joskus vain natsaa niin täydellisesti, ettei kerta kaikkiaan voi potkia tutkainta vastaan...

[/quote]

Eivät näytä ymmärtävän tilastollista yhdessäoloaikaikkunaa. Kieltävät ymmärtämästä. Valinta on valinta, mutta tosiasiat on tosiasioita. Ensin pitäisi ymmärtää, sitten tehdä päätös. Se päätös vaikuttaa kuitenkin todella paljon asioihin ja mahdolliseen harmitukseen.

Ai niin, "koskaan ei voi tietää". Unohdin ihan.

Vierailija
10/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet ap vitun tyhmä. Vielä tulet tänne julistamaan tuota ikäeroa. Pysyttele ihan ikäisissäsi, katsele niitä poikia 20-30 vuotiaista niin on terveemmällä pohjalla.

Vierailija
11/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:57"]

Niin että miesystävä ei voi olla

[/quote]

No ei. Kaikki yli 30 vois haudata!

XD

[/quote]

Kuppikoto mainittu.

Vierailija
12/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:46"]

Kyllä olet ap vitun tyhmä. Vielä tulet tänne julistamaan tuota ikäeroa. Pysyttele ihan ikäisissäsi, katsele niitä poikia 20-30 vuotiaista niin on terveemmällä pohjalla.

[/quote]

Ei hän tyhmä ole, mutta tuli tänne hakemaan vahvistusta sille mielipiteelleen tai ajatukselleen ettei ole tarpeellista tehdä realitetttitarkistusta. Nyt hän ei sitä ole saanut. Ei haukuta tyhmäksi sen takia, emme vielä tiedä onko hän oikesti nyt ajatellut asioita luettuaan vastauksia.

Vierailija
13/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:46"]

[/quote]

Ei hän tyhmä ole, mutta tuli tänne hakemaan vahvistusta sille mielipiteelleen tai ajatukselleen ettei ole tarpeellista tehdä realitetttitarkistusta. Nyt hän ei sitä ole saanut. Ei haukuta tyhmäksi sen takia, emme vielä tiedä onko hän oikesti nyt ajatellut asioita luettuaan vastauksia.

[/quote]

Realiteettitarkastus kyllä todellakin jäänyt välistä. Toivottavasti palstan viestit nyt edes jonkun verran saa järkeä päähän. Ei minulla vaan siltikään tule mieleen muuta kuin että helvetin typerä ämmä.

Vierailija
14/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on pikkusen sairastakin. Voihan viittäkymppiä lähestyvä mies himoita nuorta naista, mutta mitä ihmettä se saa muuten siltä? Keski-ikäisellä ihmisellä on jo niin paljon elämänkokemusta, ettei sellainen yleensä jaksa pitää parikymppisten lätinöitä kovinkaan mielenkiintoisina.

Ja entä sitten toisinpäin? Itse olen 28-vuotias, eikä tulisi mieleenkään naida ketään yli kolmevitosia. Miksi tyytyä vanhuksiin aiemmin kuin on pakko? Fakta on se, että pitipä mies kuinka hyvää huolta itsestään tahansa, se on lähes viiskyt, ja se näkyy sen ulkonäössä. Tukassa on harmaata, naamassa ryppyjä, iho on vähän veltostunut. Kyllä mä ainakin tarvin tän kakskyt vuotta, mikä mulla uupuu tosta iästä, totutellakseni noihin muutoksiin sänkykumppanissani. 

Vierailija
15/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minä olen 23v ja mies 42v. Meillä kaksi lasta.

Mies on "hyvin säilynyt", ja näyttääkin ikäistään nuoremmalta. Ihan Täyspäinen Mies on, ei mikään peräkammarin poika tms.

Saattaahan se tuoda ongelmia tuo vanheminen, eikä vain parisuhteelle..

Nyt Keskityn kuitenkin tähän hetkeen.

Vierailija
16/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tokkiisa, minä olen 23v ja AVIOmieheni on 52, ja meillä on alle vuodenikäinen vauva. Olemme olleet naimisissa jo 3v. :)

Vierailija
17/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:00"]

Nyt Keskityn kuitenkin tähän hetkeen.

[/quote]

Tuleeko siellä pilkillä ollessa kalaakin?

Vierailija
18/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:38"]

Mitä mieltä olette, onko ikäero liian suuri? Meillä kuitenkin menee hyvin ja ollaan rakastuneita.

Jotkut ystävistäni kauhistelevat ikäeroa. Ne on vaan kateellisia kun olen löytänyt sielunkumppanin. Vai mitä?

[/quote]

Annat pillua vanhemmalle miehelle? Haluatko mitalin tästä suorituksesta?

Vierailija
19/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpe diem! :D :D :D

Vierailija
20/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 19 ja kihlattuni 48. Häät pidämme 20-vuotispäivänäni. Onnellisia olemme, sielunkumppaneita myös. Kihlatullani 3 tytärtä aiemmasta liitosta, ja ovat kaikki hyväksyneet minut hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan