Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni on 48-vuostias, itse olen 24

Vierailija
11.02.2014 |

Mitä mieltä olette, onko ikäero liian suuri? Meillä kuitenkin menee hyvin ja ollaan rakastuneita.

Jotkut ystävistäni kauhistelevat ikäeroa. Ne on vaan kateellisia kun olen löytänyt sielunkumppanin. Vai mitä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48, enkä voisi kuvitella, että olisin parikymppisen kanssa. Jotenkin tuntuvat tosi lapsellisilta, ihan erilaiset elämänarvot ja -tilanne jne. Noin nuori ehkä haluaisi lapsia, mikä ei mulle enää olisi ajankohtaista jne.

Ikäero tuo suhteeseen väistämättä vaikeuksia, mutta mikäs siinä, jos olette ne valmiita voittamaan. Eihän asia kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
22/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko kaikki 48-vuotiaat varakkaita?

Kukaan ei ole kertonut mulle. Terveisin, 48-vuotias

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:48"]

Ei rakkaus ikää katso. Eikä ikäeroa.

[/quote]

Ei niin, vaan rakkaus katsoo lompakon paksuutta.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyhhyyyhh. Voitteko please lopettaa tälläset. Ap voi mennä vaikka naimisiin sen ikälopun kera mun puolesta, jos niin tästä tykkää ja jos tämä huolii tälläisen tapauksen myös.

Voitte elää sitten kahden kesken elämänne loppuun asti onnellisina jne. mutta älkää sotkeko tälläisiä asioita jatkuvasti muille ja tirsuttako toisten naamalle 20v. ja papan lempeä tms.kuolatempuilla tms. jotka hieman noloja.

Vierailija
24/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välitätte muiden mielipiteistä, teidän ikäerosta voi tulla ongelma.

Minä olen 23v ja mieheni 53v ja meille ikä ei ole aiheuttanut ongelmia ja ei tässä voi elää kuin päivä kerrallaan (mitä tulee näihin "kun miehesi on 80v sä olet vasta 50v" kommentoijiin) koska tulevaisuudesta ei voi ikinä tietää.

Vierailija
25/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D noh....mitas tuohon sanoisi.  Oma mieheni on 48, mutta itse olen 35, ikaeroa 13 vuotta, se aikoinaan antoi aidilleni sydarin. Ajatteleppas nyt kuitenkin 24 vuoden ikaeroa. Kun itse olet 40, mies on sitten jo....noh...vaari. Hidasta vauhtia, ja pysahdy hetkeksi. Olisihan se kiva jos kaikki pysyisivat alle kolmikymppisina ikuisesti....

Vierailija
26/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rakkaus ikää katso. itsellä 18v nuorempi mies

Vierailija
27/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja mieheni 47, ei mikään ukko. Mies on paremmassa kunnossa kuin suurin osa alle kolmekymppisistä ja näyttä noin kolmevitoselle.

Kateelliset ihmettelee mutta olen todella onnellinen hänen kanssaan, enkä todellakaan ole minkään vanhuksen kanssa enkä keskenkasvuisen miehen kanssa, vaan itsestään huoltapitävän aikuisen miehen kanssa.

Vierailija
28/50 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikäviä kommentteja on ap saanut monilta täällä. Ei kai kukaan meistä, joiden parisuhteessa on hurja ikäero, ole ihan etsimällä etsinyt huomattavasti vanhempaa/nuorempaa kumppania. Joskus vain natsaa niin täydellisesti, ettei kerta kaikkiaan voi potkia tutkainta vastaan...

Vierailija
30/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä sen tiedät parhaiten. Jos rakastat miestä, ei muiden mielipiteillä luulisi hirveästi olevan väliä. Eivätkä suurten ikäerojen pariskunnat ole todellakaan mikään harvinaisuus. 

Itse olen 22 ja mieheni on 44-vuotias. Olemme todella rakastuneita, meillä menee hyvin ja en voisi toivoa parempaa kumppania. <3 

Meidän ikäeroamme ei ole kauhisteltu ollenkaan, mitä nyt yksi idiootti "kaveri", mutta antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... :) 

Vierailija
31/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoostako tuulee. Mutta oikeesti, 20 v ja tilanteesi olisi, hhhm, ehkä hieman säälittävä...

Vierailija
32/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikaystäväsi" on 48-vuotias...

Kuulostaa hauskalta, että kutsut häntä poikaystäväksesi.

Itse en pystyisi seurustelemaan noin paljon itseäni vanhemman miehen kanssa. Mutta sehän on jokaisen oma asia...

Vierailija
33/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tulevaisuudessasi, että itsenäistyt ja kasvat eroon vanhasta miehestäsi.

ennustaja

Vierailija
34/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa, olet sama muija joka valittelee juuri toisessa aloituksessa sitä, kuinka tämä niiiiiin ihana 48v poikaystävä ei halua muuttaa yhteen. Ja itse samalla kerroit olevasi 24v. Heti kun joku otti ikäeron puheeksi, teit uuden aloituksen aiheesta.

Ei teillä ihan niin hyvin mene kuin tässä annat ymmärtää.

Vierailija
36/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa, olet sama muija joka valittelee juuri toisessa aloituksessa sitä, kuinka tämä niiiiiin ihana 48v poikaystävä ei halua muuttaa yhteen. Ja itse samalla kerroit olevasi 24v. Heti kun joku otti ikäeron puheeksi, teit uuden aloituksen aiheesta.

Ei teillä ihan niin hyvin mene kuin tässä annat ymmärtää.

Vierailija
37/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämän hetken kuumimmat julkkismiehet ovat 44-55-vuotiaita. Miehen karisma parhaimmillaan. Onnea suhteellenne :)

Vierailija
38/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Ei niin, vaan rakkaus katsoo lompakon paksuutta.

Vierailija
39/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes paha ikäero nykymaailmassa. 

Itse annoin nuorukaisena, olinkohan 17v, yli viisikymmpisen naisen ottaa suihin!! Ikäeroa kumminkin yli 30 vuotta. Haha eisaatana, no niinhän sitä sanotaan, että sitä ei kadu mitä on tullut tehtyä vaan sitä mitä ei ole tehnyt :D

Vierailija
40/50 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplat sun ikään verrattuna! Ajatteles nyt vähän: kun olet itse 48, hän on 96!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi