Poikaystäväni on 48-vuostias, itse olen 24
Mitä mieltä olette, onko ikäero liian suuri? Meillä kuitenkin menee hyvin ja ollaan rakastuneita.
Jotkut ystävistäni kauhistelevat ikäeroa. Ne on vaan kateellisia kun olen löytänyt sielunkumppanin. Vai mitä?
Kommentit (50)
PROVO, mutta vastaan silti. Se ei sitten enää ole poikaystävä, vaan äijäystävä. Jopa ukkoystävä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:53"]
PROVO, mutta vastaan silti. Se ei sitten enää ole poikaystävä, vaan äijäystävä. Jopa ukkoystävä.
[/quote]
Niin että miesystävä ei voi olla
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
Valitettavasti ei voi. Provoilijoilla harvemmin on miesystävää. Siksi he purkavatkin seksuaalista patoumaansa AV-palstalle.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:50"]
Tuplat sun ikään verrattuna! Ajatteles nyt vähän: kun olet itse 48, hän on 96!!!
[/quote]
Erikoinen laskutapa. Mun mielestä ukko on silloin 72.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:57"]
[/quote]
No ei. Kaikki yli 30 vois haudata!
XD
Olet varmaan kivaa seksiseuraa viisikymppiselle ukolle.
Kaverillani on itseään 20 vuotta vanhempi mies, ovat kuin sirkuksesta karanneen näköisiä :D Kaljuuntunut, kurttuinen ja vatsakas viisikymppinen ukko ja isokokoinen tanakka ystäväni joka on jopa ikäistään lapsellisempi, lävärein koristeltu hössöttäjä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:09"]
Olet varmaan kivaa seksiseuraa viisikymppiselle ukolle.
Kaverillani on itseään 20 vuotta vanhempi mies, ovat kuin sirkuksesta karanneen näköisiä :D Kaljuuntunut, kurttuinen ja vatsakas viisikymppinen ukko ja isokokoinen tanakka ystäväni joka on jopa ikäistään lapsellisempi, lävärein koristeltu hössöttäjä.
[/quote]
Luojan kiitos ihan jokainen ihminen ei mieti, miltä näyttää muiden mielestä vaan uskaltaa olla onnellinen ja tehdä mitä haluaa. Luulenpa, että ystäväsi on tyytyväisempi elämäänsä kuin sinä.
Miten on kahdenkymmenen vuoden kuluttua? Ukko on vanha köpö ja itse olet nainen parhaassa iässä. Ja siitä vielä 10 v eteen päin , aina vaan pahenee.
Mutta jos suhde ei ole tarkoituskaan olla loppuelämän rakkaus, niin voihan sitä muutaman vuoden iloitella. Jos äijällä ruutia riittää. Kun kerran kysyit asiaa, niin sanon: ei hyvä!
Mikäs siinä, sehän on vain ja ainoastaan teidän asianne.
Tulee mieleen pari jonka näin metrossa viime kesänä. Ihanan rakastuneita, ekana katsoin vähän hölmistyneenä mutta se meni ohi hetkessä. Tuli sellainen olo että kummallakaan ei ollut mitään vanha/nuori-lokeroa, ne oli vaan rakastuneita.
Kaikkea hyvää teille!