Rap artisti jukka poika muutti perheineen yksiöön
4 henkisen perheen lisäksi 40m2 yksiössä asuu usein myös isovanhemmat
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No onhan heillä lisäksi edelleen se iso omakotitalokin.
Jolla näköjään ei mitään tee kun se on skutsissa.
Meikäläisen kämppä on sen 42 neliötä ja asun yksin. Sopivan kokoinen yhdelle tai kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan kuitenkin viettävät säännöllisesti aikaa myös siellä.
Clickbait otsikko. Eihän ne siellä yksiössä edes koko ajan asu vain silloin kun on pakko.
Eiköhän ne osta isomman sitten kun saavat talon myytyä
Ei kannata muuttaa kakskertaan tai minnekkään muuallekkaan jumalan selän taakse puolen miljoonan kämppään. Ellei ole erakko. Rikas sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Clickbait otsikko. Eihän ne siellä yksiössä edes koko ajan asu vain silloin kun on pakko.
Eiköhän ne osta isomman sitten kun saavat talon myytyä
Tuskin saavat kun 700t ylihintaa, pitäisi verrata muihin mökkien hintoihin
Maksaakohan kaikki 10 ihmistä vesimaksun siellä yksiössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata muuttaa kakskertaan tai minnekkään muuallekkaan jumalan selän taakse puolen miljoonan kämppään. Ellei ole erakko. Rikas sellainen.
Missä luulet Kakskerran sijaitsevan?
Voi ristus. Minulla yksinasuvana 78 neliötä, enkä kyllä pienempään lähde kuin puuarkussa.
Mieluummin minäkin asuisin yksiössä Helsingin keskustassa, kuin jossain skutsissa.
40 neliön yksiö iso mutta vähän liian pieni perheelle. En tosin tiedä monta siellä asuu kun olen liian laiska lukemaan linkin artikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Voi ristus. Minulla yksinasuvana 78 neliötä, enkä kyllä pienempään lähde kuin puuarkussa.
Sä oletkin kermaperce.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minäkin asuisin yksiössä Helsingin keskustassa, kuin jossain skutsissa.
Kumpikin vaihtoehto on ihmeellinen joku elämänhallintaan liittyvä juttu.
Siis Kakskertaan ajaa jotain 20 min Turun keskustasta, sinne on silta. Ei se nyt niin syrjässä ole.
Ihmeellistä nollajournalismia. Isot otsikot siitä, että lapsiperhe asuu yksiössä. Jutun kun lukee edes puoliväliin, niin selviää, että perheellä on 200 neliön omakotitalo Turussa ja sen lisäksi tämä kakkosasunto 45 m2 Helsingissä isän töiden takia. Ei kai mitenkään poikkeuksellinen ratkaisu.
Ainoa asia, mitä minä tässä ihmettelen on se, että kuinka takavuosien muutaman kesähitin tekijä Jukkapoika on näin hyvissä varoissa?
AIHEESTA ON JO KAKSI ALOITUSTA
Jukka-poika perheineen asuu 42 neliön yksiössä
16.02.2025 | 10:31