Miksi miehiä ei haittaa että nainen on tyhmä?
Yhdellä tutullakin on ihan idiootti nainen, eikä se sitä haittaa.
Kommentit (137)
Aika hyvin yleistit kaikkii meitä miehii ainoostaan yhen tutun takii. :D Voi olla et joillekki kelpaa tyhmempi (todella ruma sana) nainen, mut uskallan väittää et valtaosa meist haluu puhuu naisen kanssa oikeista asioista. :) M25
Kuulostat kateelliselta.
Minua ei haittaa olla naista älykkäämpi, kunhan hän on sitten vastaavasti minua paremman näköinen. (Näin on ollut ihan kaikissa suhteissani.)
Riippuu millä tavalla tyhmä. Jos se tyhmyys hankaloittaa elämääni, niin sitten haittaa. Samoin haittaa, jos ns. älykäs nainen tekee elämästäni hankalaa. Haluan rentoa elämää ennenkaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Reikä mikä reikä alapäässä riittää.
Miehilläkin on kaksi, joten hyvä että nekin riittävät.
Ehkä se kertoo miehen älykkyysosamäärästä. Hölmölle kelpaa hölmö. Sama toimii tietysti myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kertoo miehen älykkyysosamäärästä. Hölmölle kelpaa hölmö. Sama toimii tietysti myös toisinpäin.
Entäs, jos kahdelle älykkäälle tulee vääntöä joka asiasta? Ei ole kivaa sekään.
Mies tuntee itsensä älykkäämmäksi
Miksi miehiä pitäisi haitata naisten tyhmyys?
Riippuu onko mukava, kiltti, ystävällinen, rakastettava, jne...
Riippuu miehestä. Mun mies on akateeminen toimitusjohtaja ja hän tykkää älykkäistä naisista.
Ei nainen ole tyhmä jos vaikenee,vaan fiksu.Miehet on narsistisia ne vieläkin alistaa.Eihän mies ja nainen ole samanlaisia.
Mies: irtooks?
Nainen:*jäystää purkkaa* no joo!
Aktin jälkeen...
Mies: no?
Nainen: ihan mahtavaa!
Joillekin kelpaa.
Dirppa kirjoitti:
Ei nainen ole tyhmä jos vaikenee,vaan fiksu.Miehet on narsistisia ne vieläkin alistaa.Eihän mies ja nainen ole samanlaisia.
On olemassa älykästä tyhmyyttä. Antaa toisen luulla olevansa ”vallassa”, vaikka ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat idiootit on miehiä. Naisista ei vastaavia monialaääliöitä löydy.
Kato tyhmän oloinen mies haluaa tuntea miltä tuntuu olla viisas. Siispä etsitään vielä tyhmempi nainen.
Eikö tyhmillä naisilla ole oikeutta seurustella?
Kyllä minua sinun tyhmyytesi vähän haittaa.
Kyllä haittaa, mutta valitettavasti miesten asema parisuhdemarkkinoilla on niin huono, ettei viisaalla miehellä useinkaan ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa tyhmä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa, mutta valitettavasti miesten asema parisuhdemarkkinoilla on niin huono, ettei viisaalla miehellä useinkaan ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa tyhmä nainen.
Usein tuntuu parien olevan älyllisesti samalla tasolla. Ole huoleti
Vakka löytänyt kantensa.