Miksi et käytä talvella Kuoma-saappaita?
Kommentit (27)
Jalkani ansaitsevat Kuomaa paremmat kengät. Myös perheemme muilla henkilöiltä ei Kuomaa löydy. En ole ikinä ymmärtänyt tätä Kuoma hysteriaa. Meidän viidelle lapselle on kenkiä löytynyt paljon laadukkaammista merkeistä jotka ovat jaloille parempia.
Surkeat lintat. Ei tue nilkkaa riittävästi.
Voisin hyvin käyttääkin. Sain käytettynä kuitenkin hyvät luhtan kengät. Käytän niitä niin kauan kuin kestää.
Ostin viime talvena paukkupakkasille Kuoman saappaat. -20 oli varpaat ihan hiessä, mikä ei sekään ole optimaalista.
Mies, joka käyttää kuomia. Ei ole mies.
Juu. Liukkaat, nilkoista väljät eli eivät tue, kylmät. Tyylistä kaukana. Muuten hyvät.
Mulla on Kuoman aikuisten talvikengät, saanko käyttää mieluummin niitä??
Aivan liian kuumat stadissa liikkuessa, kun ollaan jatkuvasti sisällä tai julkisissa/autossa.
Minulla on Kuoman Tuisku-talvikengät, värinä viini/musta. Tykkään. Eivät luista ja ovat hyvät jalassa. En ole mies.
Koska Kuomat on suomalaiseen jalkaan sopivat ja ilmeisesti minulla ei ole suomalainen jalka. On kuin laittaisi ämpärin jalkaan.
Mulla on kuomat. Käytän niitä silloin, kun pitää tehdä mm. lumityöt. Missään kunnon liikkumisessa ne ei ole hyvät ja siihen tarkoitukseen on muita talvikenkiä. Töissä käytän korollisia kenkiä eikä tulisi mieleenkään vetää kuomia jalkaan.
Koskaan kuullutkaan, enkä välitä. En ole muodin perässä juoksija.
Koska ne on rumat ja lasten kengät. Aikuinen ei tarvitse tarralenkkareita ja jalkaan vedettäviä talvisaappaita.
Mulla oli Kuomat, mutta minun mielestä ne ei olleet lämpimät.
Niissä hajoavat pohjat itsekseen kesäsäilytyksessä, eli ei tule ollenkaan ekologiseksi. Haluan, että talvikengät kestävät vähintään viisi vuotta, mieluummin yli kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvin käyttääkin. Sain käytettynä kuitenkin hyvät luhtan kengät. Käytän niitä niin kauan kuin kestää.
Sait vielä jalkasienen kaupan päälle. Kannattiko?
En tykkää niistä.