Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ei haittaa että nainen on tyhmä?

Vierailija
30.10.2020 |

Yhdellä tutullakin on ihan idiootti nainen, eikä se sitä haittaa.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippuälykäs ja tiedän elämän olevan aika yksinäistä tällä älykkyystasolla enkä halua samaa lapsilleni. Tekemällä lapsia tavallisen älykkään naisen kanssa lapsistamme tulee silti varsin lahjakkaita ja he sopeutuvat yhteiskuntaan paremmin ja menestyvät siksi paremmin kuin minä.

Vierailija
42/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein parit taitaa olla älyltään samantasoisia.

Mutta varmaan se tyhmä nainen on hyvännäköinen. Hämmentävää joskus miten miehille se ulkonäkö on niin tärkeää, kun itse kestäisi ulkoisesti melkein mitä vain paremmin kuin tyhmää ja tylsää miestä.

Ei älykkyyden puute tarkoita, että toinen on tylsää seuraa. Ja kun on itse hyvin älykäs, kumppani on todennäköisesti vähemmän älykäs, vaikka kyseessä olisi kuka. Ei se parisuhdetta haittaa.

Seksi on parisuhteen tärkein osa, ja ainakin itselläni toisen haluttavuus on pitkälti kiinni ulkoäöstä ja erityisesti vartalosta. En ole ikinä tuntenut yhteenkään naiseen vetoa älykkyyden vuoksi. Seksuaalisesti yhtä vähän merktisevä ominaisuus kuin vaikka pituus.

Osaan kuvitella älykkään ja tylsän, mutta en tyhmää ja mielenkiintoista/hauskaa. Mutta sinulla voi olla eri kriteerit älykkäälle ja tyhmälle.

Niin, miehille se on varmaan juuri kuten kuvailit. Tunnen älykkäitä, mukavia ja hauskoja naisia, joilla vaikeuksia löytää miestä. Syynä todennäköisesti ylipaino tai muu ulkonäön puute.

Itse olin nuorena mallinmitoissa, ja voi miten älykkäänä ja hauskana miehet minua pitivätkään. Uskoivatko itse motiiveihinsa, vai luulivatko minun uskovan, en tiedä.

Itse en ole koskaan tuntenut vetoa (omasta mielestäni) tyhmään mieheen. Siinä mielessä ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että oma mieheni pitää siitä, että hän saa jotenkin pelastettua minut pulasta. Joten aina välillä esitän tyhmempää kuin olenkaan ja annan miehen selvittää jonkin ongelman, jonka itsekin olisin aivan hyvin voinut ratkoa. En tietenkään tee näin missään tärkeissä asioissa.

Tuo pulasta pelastaminen tuntuu ihan kivalta, mutta se pitää mulla olla sellainen tilanne, että oikeasti pelastan tai autan. Eksälläni oli joskus rasittava tapa olla avuton ja vaatia palveluksia ihan perusjutuissa, joita ei lopulta itseäni kiinnostanut edes tehdä.

Vierailija
44/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmät" ovat usein rennompia ja vähemmän autistisia.

No tää on kyllä totta. Ja varsinkin naisilla liika ylimiettiminen haittaa seksuaalista nautintoa. Onhan siitä tehty jotain tutkimuksiakin, että tyhmät naiset saa helpommin orgasmeja, koska ne ei mieti ja stressaa liikoja. Tosin ovat sitten myös seksuaalisesti holtittomampia usein. Mutta ei aina. 

Vierailija
45/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin tutkimusten mukaan lasten älykkyys korreloi enemmän äidin kuin isän älykkyyden kanssa. Siksi luulisi että äly olisi seksuaalisesti puoleensa vetävä piirre naisissa. Sitä se luultavasti onkin, meillä on vaan liian stereotyyppinen käsitys siitä miten älykkyys ilmentyy. Saattaa tosin olla että miehet kokevat älyltään äitinsä kaltaisen naisen puoleensa vetävältä.

Vierailija
46/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen kirjoitti:

Lyhytjänteisyys, suku jatkuu tyhmemmilläkin geeneillä. Vähän samaa kuin lyhyiden naisten tapailu, vaikka yhtä hyvin jälkikasvu voi olla miehiä, joilla voi seurauksena olla parinlöytämisongelmia.

Monia miehiä jotkut naisen ominaisuudet varmaan haittaavat ja kriteereitä on käytössä.

Sinulla on sairas maailmankuva, kuin suoraan Nazien käsikirjasta.

Vaikka eipä siinä mitään, äärimmäisen kylmä asenteesi on surullisen yleinen naisten keskuudessa: parisuhde ja koko elämä on yksi lapsellinen statusleikki. Säälittävää.

Minä miehenä en ajattele ensimmäiseksi, että pitää saada pitkä nainen, että jälkikasvun geenit olisi optimoitu. Sellaisten vanhempien lapsista muuten usein tulee niitä nar.sisteja ja psy.kopaatteja kun vanhemmilla on niin kierotunut maailmankuva.

Vierailija
47/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmät" ovat usein rennompia ja vähemmän autistisia.

No tää on kyllä totta. Ja varsinkin naisilla liika ylimiettiminen haittaa seksuaalista nautintoa. Onhan siitä tehty jotain tutkimuksiakin, että tyhmät naiset saa helpommin orgasmeja, koska ne ei mieti ja stressaa liikoja. Tosin ovat sitten myös seksuaalisesti holtittomampia usein. Mutta ei aina. 

Saattaa liika äly haitata kaikenlaista nautintoa ja sukupuolesta riippumatta. Tai ehkä se nautinto tulee lähinnä suorittamisesta ja uppoutumalla älyllisiin juttuihin.

Vierailija
48/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmälläkin on piparia tarjolla, luultavasti paremmin kuin älykkäämmällä, joka kuitenkin on neuroottisempi ja todennäköisemmin frigidi koska miettii kaikenlaista turhaa eikä vain heittäydy seksin pariin.

Miehet toki nyt ovat muutenkin tutkimuksien mukaan älykkäämpiä, ÄO on suurempi ja kyllähän länsimaisen sivistyksen historiakin tämän todistaa, kaikki olennaiset keksinnöt ovat miesten tekemiä ja ovat jatkossakin, ja nimen omaan valkoisten/länsimaisten miesten. Harva keksintö on Afrikan tummassa sydämessä syntynyt, tai harva keksintö naisten käsissä, Marie Curieta ehkä lukuun ottamatta. Hänkin kuoli radioaktiivisen säteilyn myrkytykseen.

Lihallisten himojen vietävänä oleva mies ei ole hot.

Vierailija
49/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmälläkin on piparia tarjolla, luultavasti paremmin kuin älykkäämmällä, joka kuitenkin on neuroottisempi ja todennäköisemmin frigidi koska miettii kaikenlaista turhaa eikä vain heittäydy seksin pariin.

Miehet toki nyt ovat muutenkin tutkimuksien mukaan älykkäämpiä, ÄO on suurempi ja kyllähän länsimaisen sivistyksen historiakin tämän todistaa, kaikki olennaiset keksinnöt ovat miesten tekemiä ja ovat jatkossakin, ja nimen omaan valkoisten/länsimaisten miesten. Harva keksintö on Afrikan tummassa sydämessä syntynyt, tai harva keksintö naisten käsissä, Marie Curieta ehkä lukuun ottamatta. Hänkin kuoli radioaktiivisen säteilyn myrkytykseen.

Lihallisten himojen vietävänä oleva mies ei ole hot.

Älä lässytä. Kummasti ne lihan perässä eniten juoksut playerit kiinnostavat kaikkia naisia eniten.

Vierailija
50/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin yleistit kaikkii meitä miehii ainoostaan yhen tutun takii. :D Voi olla et joillekki kelpaa tyhmempi (todella ruma sana) nainen, mut uskallan väittää et valtaosa meist haluu puhuu naisen kanssa oikeista asioista. :) M25

Sanoitpa kauniisti. Tuli hyvä mieli.

Tyhmyyttä ei voi tietää päälle päin. Ihminen ei välttämättä tajua asioita, mutta voi olla hyvinkin viisas. Itse yritän suhtautua jokaiseen ihmiseen niin, että minulla on heiltä jokaiselta paljon opittavaa. Jos en tekisi näin, tuntisin itseni tyhmäksi.

Mutta totta on, että on olemassa tyhmiä ja epäviisaita ihmisiä. Ehkä he korvaavat tämän mukavuudella, aidolla läsnäololla ja hyvällä sek*illä. Ne ovat kuitenkin arjessa tärkeämpiä asioita kuin älykkyys.

Jos yllä mainituista asioista mikään ei kuitenkaan toteudu, ehkä mieskin on tyhmä ja löytää kaltaisensa.

Vierailija
51/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta varmaan se tyhmä nainen on hyvännäköinen. Hämmentävää joskus miten miehille se ulkonäkö on niin tärkeää, kun itse kestäisi ulkoisesti melkein mitä vain paremmin kuin tyhmää ja tylsää miestä.

Mitä sä kuvittelet, että miehet hakee yhdestäkään naisesta? Ihan tosissani kysyn.

Kuvitteletko että naisten kanssa ollaan henkevien juttujen takia? 

Vierailija
52/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä kuvittelet, että miehet hakee yhdestäkään naisesta? Ihan tosissani kysyn.

Täällä mun luona taitaa asua helmi?

Vierailija
53/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat parisuhteiltaan eri asioita. Eivät kaikki tahdo elämältään samaa. Ja tyhmyyttäkin (huono sanavalinta, ei matalampi älykkyysosamäärä tee ihmisestä välttämättä huonoa, eikä viisaus/tyhmyys ole ihan yksinkertaisia asioita määritellä) on erilaista.

Joku haluaa itselleen puolisoksi ensisijaisesti näyttelyesineen, statussymbolin ja biletyskaverin, ja siihen hommaan sopii oikein hyvin joku silikonilla pumpattu bimbo.

Joku taas joutuu työssään käymään jatkuvasti älyllistä vääntöä ja pohdintaa, ja nauttii suuresti kun kotona odottaa se pullantuoksuinen kotiäiti, joka ei kaipaa työelämään, vaan hoitaa iloisena kodin ja lapset.

Vierailija
54/137 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se tuosta kommentista jo käynyt ilmi? Meinaatko että kuvittelen jotain muuta? Ja ihmettelen asiaa, kun itse ajattelen eri tavalla. Ei kai tuossa muuta.

Vierailija
55/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmissä on kilttejä ja avuliaita.

Tyhmissä on ilkeitä ja julmia.

Älykkäissä on kilttejä ja avuliaita.

Älykkäissä on ilkeitä ja julmia.

Kai se sitten on perusluonne enemmän kuin varsinaisesti älykkyys, mikä yhteensopivuuden ratkaisee.

Tosin ääripäät tuskin viehättyvät toisistaan.

Tyhmän rinnaĺlahan se keskiverron reunalla sinnittelevä puoliso saattaa ulkopuolisesta vaikuttaa hyvinkin viisaalle.

Voihan olla niinkin, että esimerkiksi ilkeämielinen tyhmä ja älykkäämpi ilkeämielinen henkilö viehättyvät toistensa maailmankuvasta ja kokevat sitäkautta yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ainakin siihen asti kunnes tyhmempi osapuoli kohdistaa sen omaan parisuhteeseensa, ja älykkäämpi ottaa ylivallan ja nitistää tyhmemmän.

Näissäkin tilanteissa tosin tyhmä saattaa pärjätä sillä ettei ihan täysin hahmota mitä tapahtuu ja miksi. Kaikki johtuukin tyhmästä sitten siitä kun kumppani on paha, ja itsessä ei ole vikaa. Noin sivusta seurattuna, näitäkin on.

Vierailija
56/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on fyysinen enemmän kuin henkinen.

Vierailija
57/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset vastustavat ihan kaikkia miesten odotuksia. Miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä. Nyt sitten sekään ei ole hyvä, kun miehiltä puuttuu sellainen.

Vierailija
58/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset vastustavat ihan kaikkia miesten odotuksia. Miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä. Nyt sitten sekään ei ole hyvä, kun miehiltä puuttuu sellainen.

Tyhmyys voi hyvinkin olla yhtenä kriteerinä.

Vierailija
59/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset rakastuvat yleensä suunnilleen kaltaisiinsa. Miehet kokevat vähemmän seksuaalista inhoa ja vastenmielisyyttä biologiansa vuoksi ja siksi naisten voi olla usein hämmentävää seurata sivusta miesten pahoinvoivaksi tekevää seksiviettiä. Itselläni on nettitestien mukaan 120+ - 140 äo enkä aio ottaa selvää, miten virallisesti pisteytyisin. Parhaiten elämä sujuu arvoiltaan, älyltään jne. kaltaisten miesten kanssa. Pidän normaaliälyisiä usein hyvinkin viehättävinä, toki luovan ihmisen älykkyys on erityisen viettävää, mutta myös taviksempi tasapainoisuus. Tyhminä pitämiini ihmisiin törmään oikeastaan vain av-jankkaajissa ja väärinymmärtäjissä ja silloin myös mietin, että miksi rasitan itseäni näin jos kerran olen niin älykäs...

Vierailija
60/137 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että oma mieheni pitää siitä, että hän saa jotenkin pelastettua minut pulasta. Joten aina välillä esitän tyhmempää kuin olenkaan ja annan miehen selvittää jonkin ongelman, jonka itsekin olisin aivan hyvin voinut ratkoa. En tietenkään tee näin missään tärkeissä asioissa.

Eksälle oli kova paikka, kun minulla leikkasi nopeammin kuin hänellä. Aloin myös välillä esittää tyhmempää, jotta hänellä olisi parempi mieli eikä ottaisi niin pahasti itsetunnolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi