Miksi miehiä ei haittaa että nainen on tyhmä?
Yhdellä tutullakin on ihan idiootti nainen, eikä se sitä haittaa.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Aika usein parit taitaa olla älyltään samantasoisia.
Mutta varmaan se tyhmä nainen on hyvännäköinen. Hämmentävää joskus miten miehille se ulkonäkö on niin tärkeää, kun itse kestäisi ulkoisesti melkein mitä vain paremmin kuin tyhmää ja tylsää miestä.
Ei älykkyyden puute tarkoita, että toinen on tylsää seuraa. Ja kun on itse hyvin älykäs, kumppani on todennäköisesti vähemmän älykäs, vaikka kyseessä olisi kuka. Ei se parisuhdetta haittaa.
Seksi on parisuhteen tärkein osa, ja ainakin itselläni toisen haluttavuus on pitkälti kiinni ulkoäöstä ja erityisesti vartalosta. En ole ikinä tuntenut yhteenkään naiseen vetoa älykkyyden vuoksi. Seksuaalisesti yhtä vähän merktisevä ominaisuus kuin vaikka pituus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta varmaan se tyhmä nainen on hyvännäköinen. Hämmentävää joskus miten miehille se ulkonäkö on niin tärkeää, kun itse kestäisi ulkoisesti melkein mitä vain paremmin kuin tyhmää ja tylsää miestä.
Onhan naisia ketkä sietää. Salaisuus sijaitsee miehen kalsareissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies: irtooks?
Nainen:*jäystää purkkaa* no joo!Aktin jälkeen...
Mies: no?
Nainen: ihan mahtavaa!Joillekin kelpaa.
Käsityksesi suhteista on kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletus on että hyvän näkönen nainen olisi tyhmä.
Tostuus taas on eri.
Elokuvat ja miehen malli on opettanut että miehen pitää olla älykkäämpi, rohkeampi ja menestyneempi. Tunnen olini huonoksi mieheksi älykkäiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: irtooks?
Nainen:*jäystää purkkaa* no joo!Aktin jälkeen...
Mies: no?
Nainen: ihan mahtavaa!Joillekin kelpaa.
Käsityksesi suhteista on kummallinen.
Jos tuo on ainoa yhdistävä tekijä niin ihmettelen kovasti.
Tyhmyydellä ei ole väliä jos on kireä reikä ja hyvän näköinen.
Haittasi, ja ehkä siksi olen sinkku vielä vuosikymmenten jälkeen. Ei silti, en kadu että jätin, onhan elämä antanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydellä ei ole väliä jos on kireä reikä ja hyvän näköinen.
Voi, voi.. Miten miespolvi tuntuu olevan elimensä vietävissä. Pahimmillaan heräävät joku aamu köyhänä ja eronneena.
Nämä tapaukset on niin nähty!
Lyhytjänteisyys, suku jatkuu tyhmemmilläkin geeneillä. Vähän samaa kuin lyhyiden naisten tapailu, vaikka yhtä hyvin jälkikasvu voi olla miehiä, joilla voi seurauksena olla parinlöytämisongelmia.
Monia miehiä jotkut naisen ominaisuudet varmaan haittaavat ja kriteereitä on käytössä.
Olen huomannut, että oma mieheni pitää siitä, että hän saa jotenkin pelastettua minut pulasta. Joten aina välillä esitän tyhmempää kuin olenkaan ja annan miehen selvittää jonkin ongelman, jonka itsekin olisin aivan hyvin voinut ratkoa. En tietenkään tee näin missään tärkeissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko mukava, kiltti, ystävällinen, rakastettava, jne...
Tämä. Älykäs vaikeilija pms-hullu tuuliviiri on ihan painajainen puolisona.
Perustason älykkyys riittää hyvin, jos luonne on tasaisen jämpti ja miellyttävä. Kilipäistä purskahtelijaa ei jaksa kukaan pitkään katsella, vaikka sillä olisi Nobel-palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei älykkyyden puute tarkoita, että toinen on tylsää seuraa. Ja kun on itse hyvin älykäs, kumppani on todennäköisesti vähemmän älykäs, vaikka kyseessä olisi kuka. Ei se parisuhdetta haittaa.
Seksi on parisuhteen tärkein osa, ja ainakin itselläni toisen haluttavuus on pitkälti kiinni ulkoäöstä ja erityisesti vartalosta. En ole ikinä tuntenut yhteenkään naiseen vetoa älykkyyden vuoksi. Seksuaalisesti yhtä vähän merktisevä ominaisuus kuin vaikka pituus.
Niin, ja ymmärrän kyllä, että toisille nimenomaan älykkyys on vetoavaa. Minunkin naisystäväni ovat aina syttyneet ennemmin älystäni kuin ulkonäöstäni. Mutta ei pidä olettaa, että tässä olisi välttämättä symmetriaa sen enempää yksilöiden kuin sukupuolienkaan välillä. Ihmiset tuntevat vetoa eri asioihin.
En tunne ketään epäsuhtaa paria. Kyllä ne on tyhmä ja tyhmä tai älykäs ja älykäs. Vakka kantensa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko mukava, kiltti, ystävällinen, rakastettava, jne...
Tämä. Älykäs vaikeilija pms-hullu tuuliviiri on ihan painajainen puolisona.
Perustason älykkyys riittää hyvin, jos luonne on tasaisen jämpti ja miellyttävä. Kilipäistä purskahtelijaa ei jaksa kukaan pitkään katsella, vaikka sillä olisi Nobel-palkinto.
En kutsuisi perustason älykästä ihmistä tyhmäksi. Tyhmä on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Reikä mikä reikä alapäässä riittää.
En ole koskaan tavannut viisasta miestä, joka olisi yhdessä tyhmän naisen kanssa.
Montaa tyhmää sellaista olen.
Höpsö nainen on seksikäs!
-DI 34v
Minuun vetoaa hyvällä tavalla naiivit naiset.
"Tyhmät" ovat usein rennompia ja vähemmän autistisia.