Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
MikÀ insta-tili tÀmÀ on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytÀnyt vain instan, jossa nÀttiÀ kuvia hÀnestÀ ja vÀlillÀ papasta.
TörkeÀÀ on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. EivÀt taida Youtuben ja Facebookin vanhempi vÀki tietÀÀ tÀstÀ Lotan puolesta mitÀÀn.
TÀmÀn lotan instatili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ insta-tili tÀmÀ on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytÀnyt vain instan, jossa nÀttiÀ kuvia hÀnestÀ ja vÀlillÀ papasta.
TörkeÀÀ on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. EivÀt taida Youtuben ja Facebookin vanhempi vÀki tietÀÀ tÀstÀ Lotan puolesta mitÀÀn.
TÀmÀn lotan instatili.
En ole nÀhnyt siellÀ valituksia papasta. PelkkÀÀ auringonpaistetta ja nÀttiÀ kuvia. Onko tilejÀ useita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀn lotan instatili.
En ole nÀhnyt siellÀ valituksia papasta. PelkkÀÀ auringonpaistetta ja nÀttiÀ kuvia. Onko tilejÀ useita?
Lotan nimellÀ (etunimi+sukunimi) esim uusin pÀivitys tÀltÀ pÀivÀltÀ. SiellÀ on.
Ei ole mielestÀni korrektia jakaa papan terveyteen liittyviÀ asioita julkisesti.
Kaikki papan Àrtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?
Pappa voi olla Àrtynyt muustakin syystÀ kuin muistisairauden takia. Helle vÀsyttÀÀ. Stressaako pappaa jatkuva kuvattavana oleminen?
Lotta oli puhujana VÀinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden pÀÀtöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietÀÀ mikÀ on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki papan Àrtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?
niin se usein valitettavasti laitetaan ikÀÀn kuin mikÀÀn muu ei voisi ihmistÀ saada Àrtyneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lotta oli puhujana VÀinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden pÀÀtöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietÀÀ mikÀ on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)
no todellakin mutta epÀilen, ettei ole yhtÀkÀÀn edes lukenut.
Lotta on todellakin lukenut VÀinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielÀpÀ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvÀlisen kirjallisuuden tuntija, mutta hÀnellÀ on myös tietÀmystÀ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no todellakin mutta epÀilen, ettei ole yhtÀkÀÀn edes lukenut.
Miksi epÀilet? HÀnhÀn on oikea himolukija.
Pohjalta ponnistaen kirjoitti:
Lotta on todellakin lukenut VÀinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielÀpÀ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvÀlisen kirjallisuuden tuntija, mutta hÀnellÀ on myös tietÀmystÀ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Uskon ettÀ on Linnaa lukenut, mutta Iijoki-sarjan on kirjoittanut Kalle PÀÀtalo.
Eikös Lotta ole ihan avoimesti kertonut ettei ole ulkomailla kasvaneena ja kouluja kÀyneenÀ lukenut yhtÀÀn, tai ainakaan montaa, kirjaa suomeksi? Kirjapinoissa nÀkyy englanninkielisiÀ nuortenkirjoja ja chick littiÀ
Vierailija kirjoitti:
Nytkin uusin instapÀivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. TiedÀn hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessÀ niin eikö voisi vetÀytyÀ julkisuudesta muutenkin? HÀnellÀkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikÀvÀt asiat, kun sinne pappa ei ehkÀ itse osaa hakeutua.
Papalla vaikuttaa menevÀn vielÀ ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakÀyntivideon, josta kÀy ilmi, ettÀ pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin uusin instapÀivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. TiedÀn hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessÀ niin eikö voisi vetÀytyÀ julkisuudesta muutenkin? HÀnellÀkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikÀvÀt asiat, kun sinne pappa ei ehkÀ itse osaa hakeutua.
Papalla vaikuttaa menevÀn vielÀ ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakÀyntivideon, josta kÀy ilmi, ettÀ pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.
minunkin silmiini hÀn on vielÀ varsin hyvÀkuntoinen. Uusittiinko se ajokorttikin ihan juuri? Jos joskus Àksyilee niinsyy voi olla, ettÀ joku/joku ÀrsyttÀÀkin ihan oikeasti.
Lotan kirjoja on myyty hurja mÀÀrÀ, ei ihme, ettÀ kustantamo haluaa pitÀÀ hÀnestÀ kiinni. VÀhÀn ikÀvÀÀ on vain se, ettÀ Lotta ei taida ymmÀrtÀÀ, miten tÀrkeÀÀ suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. HÀn ei lue suomeksi juuri mitÀÀn, koska se on hÀnestÀ vaikeaa. On siinÀ kirjailija! Kirjansa hÀn kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllÀ nÀkyy. Kustantamon pitÀisi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, ettÀ vain lastenkirjansa kohdalla tekstiÀ hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa.
Olin myös aivan ihmeissÀni, ettÀ pappa ajoi vielÀ autolla :O
Ollessani itse omaishoitajana, isovanhempani kulki rollaattori, kÀvin hÀnelle kaupassa ja laitoin ruuan valmiiksi. HÀn pÀÀsi autoon, mutta autoon menemisessÀ piti auttaa.
Tuo ei kyllÀ ole omaishoitajuutta, vaikka Lotta niin sanoisikin. Tuo on ystÀvyyttÀ, vÀlittÀmistÀ. Mutta omaishoitajuus on erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Lotan kirjoja on myyty hurja mÀÀrÀ, ei ihme, ettÀ kustantamo haluaa pitÀÀ hÀnestÀ kiinni. VÀhÀn ikÀvÀÀ on vain se, ettÀ Lotta ei taida ymmÀrtÀÀ, miten tÀrkeÀÀ suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. HÀn ei lue suomeksi juuri mitÀÀn, koska se on hÀnestÀ vaikeaa. On siinÀ kirjailija! Kirjansa hÀn kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllÀ nÀkyy. Kustantamon pitÀisi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, ettÀ vain lastenkirjansa kohdalla tekstiÀ hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa.
Suomen kielihÀn on tosi rikas ja moninainen, en ole lukenut kuin Koti kulttuurien vÀlissÀ mutta suppea sanavarasto / vanhahtava kieli paistoi siitÀ. Etenkin nyt kun asuu Suomessa ja kieltÀ tulee joka puolelta niin voisi olla jopa suotavaa lukea suomeksi, kuunnella uutisia ja musiikkia mutta kaikki suomeksi tuntuu olevan jotenkin vastenmielisrltÀ.
Nyt oli kyllÀ koskettava video tubessa tuo tÀmÀnpÀivÀinen "Sun muistosi on mulle kaunis"