Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllÀ ihan supermahtava.

Kommentit (1574)

Vierailija
821/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€ insta-tili tĂ€mĂ€ on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytĂ€nyt vain instan, jossa nĂ€ttiĂ€ kuvia hĂ€nestĂ€ ja vĂ€lillĂ€ papasta. 

TörkeÀÀ on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. EivĂ€t taida Youtuben ja Facebookin vanhempi vĂ€ki tietÀÀ tĂ€stĂ€ Lotan puolesta mitÀÀn. 

Vierailija
822/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ insta-tili tĂ€mĂ€ on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytĂ€nyt vain instan, jossa nĂ€ttiĂ€ kuvia hĂ€nestĂ€ ja vĂ€lillĂ€ papasta. 

TörkeÀÀ on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. EivĂ€t taida Youtuben ja Facebookin vanhempi vĂ€ki tietÀÀ tĂ€stĂ€ Lotan puolesta mitÀÀn. 

TÀmÀn lotan instatili.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀn lotan instatili.

En ole nÀhnyt siellÀ valituksia papasta. PelkkÀÀ auringonpaistetta ja nÀttiÀ kuvia. Onko tilejÀ useita?

Vierailija
824/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀn lotan instatili.

En ole nÀhnyt siellÀ valituksia papasta. PelkkÀÀ auringonpaistetta ja nÀttiÀ kuvia. Onko tilejÀ useita?

Lotan nimellÀ (etunimi+sukunimi) esim uusin pÀivitys tÀltÀ pÀivÀltÀ. SiellÀ on.

Vierailija
825/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mielestÀni korrektia jakaa papan terveyteen liittyviÀ asioita julkisesti.

Vierailija
826/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki papan Àrtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?

Vierailija
827/1574 |
17.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pappa voi olla Àrtynyt muustakin syystÀ kuin muistisairauden takia. Helle vÀsyttÀÀ. Stressaako pappaa jatkuva kuvattavana oleminen?

Vierailija
828/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lotta oli puhujana VÀinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden pÀÀtöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietÀÀ mikÀ on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)

Vierailija
829/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki papan Àrtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?

niin se usein valitettavasti laitetaan ikÀÀn kuin mikÀÀn muu ei voisi ihmistĂ€ saada Ă€rtyneeksi. 

Vierailija
830/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta oli puhujana VÀinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden pÀÀtöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietÀÀ mikÀ on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)

no todellakin mutta epÀilen, ettei ole yhtÀkÀÀn edes lukenut.

Vierailija
831/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lotta on todellakin lukenut VĂ€inö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielĂ€pĂ€ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvĂ€lisen kirjallisuuden tuntija, mutta hĂ€nellĂ€ on myös tietĂ€mystĂ€ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.

Vierailija
832/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no todellakin mutta epÀilen, ettei ole yhtÀkÀÀn edes lukenut.

Miksi epÀilet? HÀnhÀn on oikea himolukija.

Vierailija
833/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pohjalta ponnistaen kirjoitti:

Lotta on todellakin lukenut VĂ€inö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielĂ€pĂ€ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvĂ€lisen kirjallisuuden tuntija, mutta hĂ€nellĂ€ on myös tietĂ€mystĂ€ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.

Uskon ettÀ on Linnaa lukenut, mutta Iijoki-sarjan on kirjoittanut Kalle PÀÀtalo.

Vierailija
834/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikös Lotta ole ihan avoimesti kertonut ettei ole ulkomailla kasvaneena ja kouluja kÀyneenÀ lukenut yhtÀÀn, tai ainakaan montaa, kirjaa suomeksi? Kirjapinoissa nÀkyy englanninkielisiÀ nuortenkirjoja ja chick littiÀ

Vierailija
835/1574 |
18.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin uusin instapÀivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. TiedÀn hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessÀ niin eikö voisi vetÀytyÀ julkisuudesta muutenkin? HÀnellÀkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikÀvÀt asiat, kun sinne pappa ei ehkÀ itse osaa hakeutua.

Papalla vaikuttaa menevÀn vielÀ ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakÀyntivideon, josta kÀy ilmi, ettÀ pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.

Vierailija
836/1574 |
19.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin uusin instapÀivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. TiedÀn hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessÀ niin eikö voisi vetÀytyÀ julkisuudesta muutenkin? HÀnellÀkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikÀvÀt asiat, kun sinne pappa ei ehkÀ itse osaa hakeutua.

Papalla vaikuttaa menevÀn vielÀ ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakÀyntivideon, josta kÀy ilmi, ettÀ pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.

minunkin silmiini hÀn on vielÀ varsin hyvÀkuntoinen. Uusittiinko se ajokorttikin ihan juuri? Jos joskus Àksyilee niinsyy voi olla, ettÀ joku/joku ÀrsyttÀÀkin ihan oikeasti.

Vierailija
837/1574 |
20.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lotan kirjoja on myyty hurja mÀÀrĂ€, ei ihme, ettĂ€ kustantamo haluaa pitÀÀ hĂ€nestĂ€ kiinni. VĂ€hĂ€n ikĂ€vÀÀ on vain se, ettĂ€ Lotta ei taida ymmĂ€rtÀÀ, miten tĂ€rkeÀÀ suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. HĂ€n ei lue suomeksi juuri mitÀÀn, koska se on hĂ€nestĂ€ vaikeaa. On siinĂ€ kirjailija! Kirjansa hĂ€n kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllĂ€ nĂ€kyy. Kustantamon pitĂ€isi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, ettĂ€ vain lastenkirjansa kohdalla tekstiĂ€ hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa. 

Vierailija
838/1574 |
20.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin myös aivan ihmeissÀni, ettÀ pappa ajoi vielÀ autolla :O

Ollessani itse omaishoitajana, isovanhempani kulki rollaattori, kĂ€vin hĂ€nelle kaupassa ja laitoin ruuan valmiiksi. HĂ€n pÀÀsi autoon, mutta autoon menemisessĂ€ piti auttaa. 

Tuo ei kyllÀ ole omaishoitajuutta, vaikka Lotta niin sanoisikin. Tuo on ystÀvyyttÀ, vÀlittÀmistÀ. Mutta omaishoitajuus on erilaista.

Vierailija
839/1574 |
21.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan kirjoja on myyty hurja mÀÀrĂ€, ei ihme, ettĂ€ kustantamo haluaa pitÀÀ hĂ€nestĂ€ kiinni. VĂ€hĂ€n ikĂ€vÀÀ on vain se, ettĂ€ Lotta ei taida ymmĂ€rtÀÀ, miten tĂ€rkeÀÀ suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. HĂ€n ei lue suomeksi juuri mitÀÀn, koska se on hĂ€nestĂ€ vaikeaa. On siinĂ€ kirjailija! Kirjansa hĂ€n kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllĂ€ nĂ€kyy. Kustantamon pitĂ€isi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, ettĂ€ vain lastenkirjansa kohdalla tekstiĂ€ hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa. 

Suomen kielihÀn on tosi rikas ja moninainen, en ole lukenut kuin Koti kulttuurien vÀlissÀ mutta suppea sanavarasto / vanhahtava kieli paistoi siitÀ. Etenkin nyt kun asuu Suomessa ja kieltÀ tulee joka puolelta niin voisi olla jopa suotavaa lukea suomeksi, kuunnella uutisia ja musiikkia mutta kaikki suomeksi tuntuu olevan jotenkin vastenmielisrltÀ.

Vierailija
840/1574 |
21.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllÀ koskettava video tubessa tuo tÀmÀnpÀivÀinen "Sun muistosi on mulle kaunis"

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn neljÀ