Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1369)

Vierailija
821/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä insta-tili tämä on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytänyt vain instan, jossa nättiä kuvia hänestä ja välillä papasta. 

Törkeää on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. Eivät taida Youtuben ja Facebookin vanhempi väki tietää tästä Lotan puolesta mitään. 

Vierailija
822/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä insta-tili tämä on, jossa valitetaan? Olen Lotalta löytänyt vain instan, jossa nättiä kuvia hänestä ja välillä papasta. 

Törkeää on, jos Lotta parjaa pappaa julkisesti instagramissa. Eivät taida Youtuben ja Facebookin vanhempi väki tietää tästä Lotan puolesta mitään. 

Tämän lotan instatili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lotan instatili.

En ole nähnyt siellä valituksia papasta. Pelkkää auringonpaistetta ja nättiä kuvia. Onko tilejä useita?

Vierailija
824/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lotan instatili.

En ole nähnyt siellä valituksia papasta. Pelkkää auringonpaistetta ja nättiä kuvia. Onko tilejä useita?

Lotan nimellä (etunimi+sukunimi) esim uusin päivitys tältä päivältä. Siellä on.

Vierailija
825/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni korrektia jakaa papan terveyteen liittyviä asioita julkisesti.

Vierailija
826/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki papan ärtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?

Vierailija
827/1369 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa voi olla ärtynyt muustakin syystä kuin muistisairauden takia. Helle väsyttää. Stressaako pappaa jatkuva kuvattavana oleminen?

Vierailija
828/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta oli puhujana Väinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden päätöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietää mikä on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)

Vierailija
829/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki papan ärtyneisyys laitetaan nyt muistisairauden piikkiin?

niin se usein valitettavasti laitetaan ikään kuin mikään muu ei voisi ihmistä saada ärtyneeksi. 

Vierailija
830/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta oli puhujana Väinö Linnan 100-vuotisjuhlavuoden päätöstilaisuudessa. Olisi hauskaa tietää mikä on Lotan suosikkiteos Linnan tuotannosta :)

no todellakin mutta epäilen, ettei ole yhtäkään edes lukenut.

Vierailija
831/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on todellakin lukenut Väinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vieläpä useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvälisen kirjallisuuden tuntija, mutta hänellä on myös tietämystä kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.

Vierailija
832/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no todellakin mutta epäilen, ettei ole yhtäkään edes lukenut.

Miksi epäilet? Hänhän on oikea himolukija.

Vierailija
833/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta ponnistaen kirjoitti:

Lotta on todellakin lukenut Väinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vieläpä useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvälisen kirjallisuuden tuntija, mutta hänellä on myös tietämystä kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.

Uskon että on Linnaa lukenut, mutta Iijoki-sarjan on kirjoittanut Kalle Päätalo.

Vierailija
834/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lotta ole ihan avoimesti kertonut ettei ole ulkomailla kasvaneena ja kouluja käyneenä lukenut yhtään, tai ainakaan montaa, kirjaa suomeksi? Kirjapinoissa näkyy englanninkielisiä nuortenkirjoja ja chick littiä

Vierailija
835/1369 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin uusin instapäivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. Tiedän hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessä niin eikö voisi vetäytyä julkisuudesta muutenkin? Hänelläkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikävät asiat, kun sinne pappa ei ehkä itse osaa hakeutua.

Papalla vaikuttaa menevän vielä ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakäyntivideon, josta käy ilmi, että pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.

Vierailija
836/1369 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin uusin instapäivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. Tiedän hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessä niin eikö voisi vetäytyä julkisuudesta muutenkin? Hänelläkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikävät asiat, kun sinne pappa ei ehkä itse osaa hakeutua.

Papalla vaikuttaa menevän vielä ihan hyvin. Alkuviikosta julkaisivat mm. uimassakäyntivideon, josta käy ilmi, että pappa ajaa edelleen autolla. Se ei olisi mahdollista, jos muistisairaus olisi mennyt pahaksi.

minunkin silmiini hän on vielä varsin hyväkuntoinen. Uusittiinko se ajokorttikin ihan juuri? Jos joskus äksyilee niinsyy voi olla, että joku/joku ärsyttääkin ihan oikeasti.

Vierailija
837/1369 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan kirjoja on myyty hurja määrä, ei ihme, että kustantamo haluaa pitää hänestä kiinni. Vähän ikävää on vain se, että Lotta ei taida ymmärtää, miten tärkeää suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. Hän ei lue suomeksi juuri mitään, koska se on hänestä vaikeaa. On siinä kirjailija! Kirjansa hän kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllä näkyy. Kustantamon pitäisi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, että vain lastenkirjansa kohdalla tekstiä hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa. 

Vierailija
838/1369 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös aivan ihmeissäni, että pappa ajoi vielä autolla :O

Ollessani itse omaishoitajana, isovanhempani kulki rollaattori, kävin hänelle kaupassa ja laitoin ruuan valmiiksi. Hän pääsi autoon, mutta autoon menemisessä piti auttaa. 

Tuo ei kyllä ole omaishoitajuutta, vaikka Lotta niin sanoisikin. Tuo on ystävyyttä, välittämistä. Mutta omaishoitajuus on erilaista.

Vierailija
839/1369 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan kirjoja on myyty hurja määrä, ei ihme, että kustantamo haluaa pitää hänestä kiinni. Vähän ikävää on vain se, että Lotta ei taida ymmärtää, miten tärkeää suomen kielen taito olisi kirjoittaessa suomeksi. Hän ei lue suomeksi juuri mitään, koska se on hänestä vaikeaa. On siinä kirjailija! Kirjansa hän kirjoittaa vauhdilla, ja valitettavasti se kyllä näkyy. Kustantamon pitäisi paneutua paremmin kustannustoimittamiseen. Lotta itse kertoi, että vain lastenkirjansa kohdalla tekstiä hiottiin tarkkaan kustannustoimittajan kanssa. 

Suomen kielihän on tosi rikas ja moninainen, en ole lukenut kuin Koti kulttuurien välissä mutta suppea sanavarasto / vanhahtava kieli paistoi siitä. Etenkin nyt kun asuu Suomessa ja kieltä tulee joka puolelta niin voisi olla jopa suotavaa lukea suomeksi, kuunnella uutisia ja musiikkia mutta kaikki suomeksi tuntuu olevan jotenkin vastenmielisrltä.

Vierailija
840/1369 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä koskettava video tubessa tuo tämänpäiväinen "Sun muistosi on mulle kaunis"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä