Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ihmettelee miksei ole laulettu niin paljon enÀÀ. Lotta touhottaa ettÀ vastattava katselijoiden toiveisiin ja kerrottava muuta. Oli juuri hiljan jossain youtubessa nÀin. Outoa. Laulaisivat nyt vain ja jÀttÀisivÀt muun hÀsÀÀmisen sikseen.
Luuletko ettÀ tuota pyrkyriÀ pappa kiinnostaa? Miksi nuori tyttö on papan omaishoitaja? MissÀ ovat vanhemmat? Niin outo koko tÀmÀ viritys.
no kyllĂ€hĂ€n Lotta melko tuoreella videolla juurikin aika itsekeskeisen oloisesti selitti, ettĂ€ kuinka HĂN haluaa tehdĂ€ sellaisia ja sellaisia videoita. Kun pappa sanoi, ettei olla niin paljon enÀÀ laulettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ihmettelee miksei ole laulettu niin paljon enÀÀ. Lotta touhottaa ettÀ vastattava katselijoiden toiveisiin ja kerrottava muuta. Oli juuri hiljan jossain youtubessa nÀin. Outoa. Laulaisivat nyt vain ja jÀttÀisivÀt muun hÀsÀÀmisen sikseen.
Luuletko ettÀ tuota pyrkyriÀ pappa kiinnostaa? Miksi nuori tyttö on papan omaishoitaja? MissÀ ovat vanhemmat? Niin outo koko tÀmÀ viritys.
:) Lotta on jo liki 30v eli voi hoitaa pappaansa. On toki lapsenomainen, kun haluaakiin ehkÀ olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllÀ koskettava video tubessa tuo tÀmÀnpÀivÀinen "Sun muistosi on mulle kaunis"
Katsoin tuon ja mulle tuli outo olo.
Vierailija kirjoitti:
Onko pappa rikas
Pappa on rahallisesti ihan hyvin toimeentuleva ikÀihminen. Papan poika eli Lotan isÀ voidaan mÀÀritellÀ varakkaaksi henkilöksi. HÀn on hyvÀpalkkaisissa johtotehtÀvissÀ isossa kansainvÀlisessÀ yrityksessÀ. Lotan teatterialan opinnot Lontoossa maksoivat useita kymmeniÀtuhansia euroja, jota varten oli myös isÀn lompakon nyörejÀ aavistus raotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pappa rikas
Pappa on rahallisesti ihan hyvin toimeentuleva ikÀihminen. Papan poika eli Lotan isÀ voidaan mÀÀritellÀ varakkaaksi henkilöksi. HÀn on hyvÀpalkkaisissa johtotehtÀvissÀ isossa kansainvÀlisessÀ yrityksessÀ. Lotan teatterialan opinnot Lontoossa maksoivat useita kymmeniÀtuhansia euroja, jota varten oli myös isÀn lompakon nyörejÀ aavistus raotettava.
Mutta jÀivÀt kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei hÀn ole omaishoitaja. Kannattaa tutustua asiaan, jota haluaa arvostella.
ei olekaan. HÀnhÀn on laulava ja tanssiva kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei olekaan. HÀnhÀn on laulava ja tanssiva kirjailija.
"Palkittu kirjailija!! NÀyttelijÀ & laulaja" Niin kuin Lotan instagramin biossa sanatarkasti lukee
Kannattaisi ehkÀ jo lopettaa. Papalle yksityisyyttÀ ja rauhaa. TÀmÀ bisnes on nÀhty.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkÀ jo lopettaa. Papalle yksityisyyttÀ ja rauhaa. TÀmÀ bisnes on nÀhty.
Samaa mieltÀ.
Pohjalta mponnistaen kirjoitti:
Lotta on todellakin lukenut VÀinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielÀpÀ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvÀlisen kirjallisuuden tuntija, mutta hÀnellÀ on myös tietÀmystÀ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Olen aina uskonut Kalle PÀÀtalon kirjoittamaksi.
Kun olen itsekin lukenut sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Pohjalta mponnistaen kirjoitti:
Lotta on todellakin lukenut VÀinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vielÀpÀ useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvÀlisen kirjallisuuden tuntija, mutta hÀnellÀ on myös tietÀmystÀ kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Olen aina uskonut Kalle PÀÀtalon kirjoittamaksi.
Kun olen itsekin lukenut sitÀ.
No mutta ehkÀ Lotta on lukenut tÀmÀn VÀinö Linnan kirjoittamana :)
Nyt on Saara otettu mukaan myös. Hyvin laulaa. Ăöö
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Saara otettu mukaan myös. Hyvin laulaa. Ăöö
MitĂ€ toi Ăöö tarkoitti? Hyvin veti Saara.
En jaksanut lukea ketjua, mutta miksi ihmeessÀ ja ketÀ varten Lotta tekee nÀitÀ videoita?