Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1575)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ihmettelee miksei ole laulettu niin paljon enää. Lotta touhottaa että vastattava katselijoiden toiveisiin ja kerrottava muuta. Oli juuri hiljan jossain youtubessa näin. Outoa. Laulaisivat nyt vain ja jättäisivät muun häsäämisen sikseen.
Luuletko että tuota pyrkyriä pappa kiinnostaa? Miksi nuori tyttö on papan omaishoitaja? Missä ovat vanhemmat? Niin outo koko tämä viritys.
no kyllähän Lotta melko tuoreella videolla juurikin aika itsekeskeisen oloisesti selitti, että kuinka HÄN haluaa tehdä sellaisia ja sellaisia videoita. Kun pappa sanoi, ettei olla niin paljon enää laulettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ihmettelee miksei ole laulettu niin paljon enää. Lotta touhottaa että vastattava katselijoiden toiveisiin ja kerrottava muuta. Oli juuri hiljan jossain youtubessa näin. Outoa. Laulaisivat nyt vain ja jättäisivät muun häsäämisen sikseen.
Luuletko että tuota pyrkyriä pappa kiinnostaa? Miksi nuori tyttö on papan omaishoitaja? Missä ovat vanhemmat? Niin outo koko tämä viritys.
:) Lotta on jo liki 30v eli voi hoitaa pappaansa. On toki lapsenomainen, kun haluaakiin ehkä olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä koskettava video tubessa tuo tämänpäiväinen "Sun muistosi on mulle kaunis"
Katsoin tuon ja mulle tuli outo olo.
Vierailija kirjoitti:
Onko pappa rikas
Pappa on rahallisesti ihan hyvin toimeentuleva ikäihminen. Papan poika eli Lotan isä voidaan määritellä varakkaaksi henkilöksi. Hän on hyväpalkkaisissa johtotehtävissä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Lotan teatterialan opinnot Lontoossa maksoivat useita kymmeniätuhansia euroja, jota varten oli myös isän lompakon nyörejä aavistus raotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pappa rikas
Pappa on rahallisesti ihan hyvin toimeentuleva ikäihminen. Papan poika eli Lotan isä voidaan määritellä varakkaaksi henkilöksi. Hän on hyväpalkkaisissa johtotehtävissä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Lotan teatterialan opinnot Lontoossa maksoivat useita kymmeniätuhansia euroja, jota varten oli myös isän lompakon nyörejä aavistus raotettava.
Mutta jäivät kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole omaishoitaja. Kannattaa tutustua asiaan, jota haluaa arvostella.
ei olekaan. Hänhän on laulava ja tanssiva kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei olekaan. Hänhän on laulava ja tanssiva kirjailija.
"Palkittu kirjailija!! Näyttelijä & laulaja" Niin kuin Lotan instagramin biossa sanatarkasti lukee
Kannattaisi ehkä jo lopettaa. Papalle yksityisyyttä ja rauhaa. Tämä bisnes on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä jo lopettaa. Papalle yksityisyyttä ja rauhaa. Tämä bisnes on nähty.
Samaa mieltä.
Pohjalta mponnistaen kirjoitti:
Lotta on todellakin lukenut Väinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vieläpä useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvälisen kirjallisuuden tuntija, mutta hänellä on myös tietämystä kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Olen aina uskonut Kalle Päätalon kirjoittamaksi.
Kun olen itsekin lukenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjalta mponnistaen kirjoitti:
Lotta on todellakin lukenut Väinö Linnan kirjoittaman 26-osaisen Iijoki-sarjan alusta loppuun asti ja vieläpä useampaan kertaan. Lotta on erinomainen kansainvälisen kirjallisuuden tuntija, mutta hänellä on myös tietämystä kotimaiseen kirjallisuuteen kuuluvista klassikkoteoksista.
Olen aina uskonut Kalle Päätalon kirjoittamaksi.
Kun olen itsekin lukenut sitä.
No mutta ehkä Lotta on lukenut tämän Väinö Linnan kirjoittamana :)
Nyt on Saara otettu mukaan myös. Hyvin laulaa. Ööö
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Saara otettu mukaan myös. Hyvin laulaa. Ööö
Mitä toi Ööö tarkoitti? Hyvin veti Saara.
En jaksanut lukea ketjua, mutta miksi ihmeessä ja ketä varten Lotta tekee näitä videoita?