Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1369)
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti, kun valitti, että pappa jää torireissuilla suustaan kiinni. Että hänellä hommia, kirjoittamista jne. Tuskin nyt niin montaa tuntia jaarittelee etteikö yhdessä voisi käydä torilla.
Jaa, minä taas ymmärrän erittäin hyvin ettei jaksa odotella.
Vierailija kirjoitti:
Lotta ja pappa ovat aivan ihania, mut välillä tulee se fiilis, että muistisairauden kustannuksella ollaan julkisuudessa
Ihania joo alkuun. Ne koronalaulut oli jees ja erilaista. Nyt tökkii - kaupallisuus, Lotan kirjailijanuran ja erinomaisuuden markkinointi sekä papan pitäminen julkisuudessa muistisairaanakin. Alkaa olla kiusallista ja toisen yksityisyyden alueelle menemistä. Voisi jo lopettaa, jäisi parempi maku tästä kaikille.
Hyh hyh, mitäs ne semmmmoiset videot on :0
Miten muuten veroilmoituksessa ilmoitetaan esim nuo 300 euron Hima-vaatteet? Ja eiks eläkettä leikata aika nopsasti jos muita tuloja?
Lotta on todella osannut lyödä rahoiksi vanhuksen kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmällä Instagram -videolla Lotta kertoo aika karua tekstiä muistisairaan kanssa arjessa elämisestä.
Ottaen vielä huomioon että pappa vaikuttaa vielä varsin pirteältä ja on sairauden alkuvaiheessa.
Silti voi olla hyvinkin ärtynyt ja levoton kameroiden ulkopuolelta. Eihän Lotta niitä halua kuvata.
Moni muistisairas joka vielä tiedostaa tilansa, kiukkuaan, väittää vastaan ja tekee ns omin päin, vaikka saattaa tehdä sit jotain väärinkin. Mutta haluaa näyttää et kaikki on ihan hyvin. Lottahan näkee vierestä totuuden.
Joskus kertoneet kuinka Pappa aamuisin herättää Lotan. Varmaan ihan kiva, mutta jos toinen on vaikka kirjoittanut yöllä, haluis ehkä nukkua hieman pidempään, mutta Pappa herättää silti.
Hirvittävän pitkälle edennyttä muistisairasta ei jätettäisi/päästettäisi torille juttelemaan tuttujen kanssa vaikka omaishoitajaa kuinka ärsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti, kun valitti, että pappa jää torireissuilla suustaan kiinni. Että hänellä hommia, kirjoittamista jne. Tuskin nyt niin montaa tuntia jaarittelee etteikö yhdessä voisi käydä torilla.
Jaa, minä taas ymmärrän erittäin hyvin ettei jaksa odotella.
Tiedän tunteen mutta ajattelisin, ei montaa vuotta tarvitse odotella. Jos yhdessä lähdetään niin yhdessä palataankin.
Vloggaaja Hermanni voisi aloittaa samanlaisen kanavan. Hänen mummonsa on niin hauska.
Raskanta tuollainen hyväksynnän hakeminen. Uusin instapostaus: oli niin ihanaa kuulla, kuinka ylpeä isi oli (jostain puheesta tms).
Juu ja tänäpä oli harmiteltu Papan suhtautumista pyykinpesuun🥺
Vierailija kirjoitti:
Juu ja tänäpä oli harmiteltu Papan suhtautumista pyykinpesuun🥺
no mitäs se? Lotalla vain harmia harmin päälle.
Ihan sellaisen neuvon antaisin, että jättäkää katsomatta ne Lotta ja pappa-videot, jos ne niin paljon ärsyttävät.
Niiden katsominen on täysin vapaaehtoista.
Pappa vaikuttaa iloiselta ja saa kivoja tekemisiä päiviin :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellaisen neuvon antaisin, että jättäkää katsomatta ne Lotta ja pappa-videot, jos ne niin paljon ärsyttävät.
Niiden katsominen on täysin vapaaehtoista.
Jep. Katsoin sitä torijaksoa jonkin aikaa kunnes totesin, että tämä ei ole mun juttu enkä aio jatkossa katsoa niitä enempää.
Tuntuu ikävältä tuo, että vähän kuin papan selän takana kerrotaan koko Suomelle, että miten raskas hän välillä Lotan mielestä on. Kuten tuo pyykinpesujuttukin piti yksityiskohtaisesti avata. On ihan sukupolvien välinen erokin, miten sitä pyykkiä pestään.
Tämä minuakin häiritsee. Pappa ei voi itse valita ja määritellä, millainen mielikuva hänestä välitetään yleisölle. Yleisöä on heillä paljon! Kaikki on Lotan käsissä. Eihän pappakaan valita Lotasta julkisesti, vaikka varmasti välillä pappaakin ärsyttää jokin asia.
Papasta kun aika jättää niin tuskinpa tuon Lotan jutut kiinnostaa enää siinä kohti ketään. Itse olen katsonut videoita joskus lähinnä papan takia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin häiritsee. Pappa ei voi itse valita ja määritellä, millainen mielikuva hänestä välitetään yleisölle. Yleisöä on heillä paljon! Kaikki on Lotan käsissä. Eihän pappakaan valita Lotasta julkisesti, vaikka varmasti välillä pappaakin ärsyttää jokin asia.
Juuri näin.
Nytkin uusin instapäivitys. Kuinka raskasta on papan viha ja huuto. Tiedän hyvin tuon muistisairaiden kohdalla mutta jos pappa on jo tuossa pisteessä niin eikö voisi vetäytyä julkisuudesta muutenkin? Hänelläkin kuitenkin oikeus yksityisyydensuojaan. Youtubessa laulellaan kivasti, instassa kerrotaan ikävät asiat, kun sinne pappa ei ehkä itse osaa hakeutua.
Tehän ette oikeasti näitä ihmisiä tunne. Vaikka olisi kirjoittanut kirjan elämästään, se ei tarkoita että olisi OK heitellä julkisuudessa näitä "narsku"- ja "papan hyväksikäyttäjä" - ja "lapsen tasoinen" -syytöksiä. Julkisuudessa esitetty puoli itsestä on aina myös eri asia kuin se mitä ihminen todellisuudessa on.
Lotta tuntuu triggeröivän monia, ymmärrettävästi kyllä. Hoikka, koulutettu, sievä, monessa asiassa ilmiselvästi lahjakas nuori nainen joka on saanut iästään huolimatta paljon aikaan. Ei olisi ensimmäinen vastaavilla ominaisuuksilla varustettu nainen jonka muut naiset ottaa hampaisiinsa.