Nainen ei anna laueta sisään
Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia..
Onko muilla pareilla sama tilanne??
m34/n36
Kommentit (85)
Tuo on minusta jo loukkaavaa, että kielletään tuolla tavalla toisen nautinto. Itsellä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa sperman valumisen kanssa, koska joka tapauksessa käyn pesulla seksin jälkeen. Siinä se lähtee eikä varmasti valu. Sitä paitsi nautin siitä kun mies tulee sisääni.
mun mies ei koskaan haluu tulla sisälle.. :( ehkäisy on kunnossa yms. Nauttisin paljon siitä sisälle tulosta ja että voi olla siinä yhdessä kiinni sisäkkän yhdynnän jälkeen... :(
siitähän tulee ne hyvät hetket uudelleen mieleen ja hajukin on kiihottava. Käyn toki seksin jälkeen pesulla, mutta kyllähän ne sielä  myöhemmin ulos valuvat eri tahdissa. Ja ei todellakaan haittaa.
Luin jostakin, että mitä enemmän nainen saa spermaa sisäänsä sen enemmän haluaa seksiä ja että esim raskausaikana olis  hyvä että sitä saisikin. Tää oli siis ihan joku oikea tutkimusjuttu.
"miks te naiset ette mee pesulle"
JUST! Mihet nukahtaa aina seksin jälkeen, ei siinä kuule jaksa enää lähtee mennä suihkuttelee. ja sitä paitsi! sitä valuu silti, TUNTEJA
silloin, kun lauetaan sisään. Voiko olla parempaa tunnetta, kun kosteus valuu lämpimänä ulos ja koko reisien väli on liukas ja turvonnut saamisesta. Meillä vedellään usein vielä jälkiliukkailla melkein heti perään. Silloin pimppi on kuuma, kostea ja lämmin ja minä kiimassa.
Lopuksi: sormi sisään ja suihku toiseen käteen, puhdasta tulee.
ja vaikka valuiskin,niin so what?
Eipä ole ihme,että ukot käy vieraissa.
hiiva tulee, juu siihen voi käyttää vaikka bulgarianjogurttia, tai mitäs ne oli ne ruiskeet... ei kuitenkaan hiivakuuria.
Juuh, valuuhan se joskus 2-5 tunnin päästä alkaa valumaan, voihan sitä kipaista sitten vessassa ja huuhtasta pois.
Kaikista ihaninta on tuntea kun spermat purkautuu sisälle...
Meitä on oikeasti olemassa jotka saamme hiivan spermasta, lisäksi MIKÄÄN ehkäisykeino ei ole 100% varma! On aivan uskomatonta että täällä säälitään raavaita miehiä- miksi ette miehet itse käytä kortsua?? Pitäisikö naisen sietää aivan kaikki vain miehen nautinnon takia??
valuvasta spermasta. Kyllähän minä itseni menen aktin jälkeen pesemään (ja ennenkin...) mutta silti sitä kyllä hieman vielä valuu.
Itse laitan pikkuhousun suojan yöksi ja aamulla sitten vielä tietysti pesen uudelleen.
Juuri eilen mietin itse tätä asiaa että miten muut mahtavat asian hoitaa. Tai matkan sängystä wc:hen. Meillä ei wc ole aivan vieressä joten matkan ajaksi täytyy aina laittaa talouspaperin pala jottei koko kämppä ole sotkussa.
kaikkea sitä täältä oppii.
Spermaa tulee yleensä reilu ruokalusikallinen, ei se millään sotke koko kämppää. Jestas teitä, pikkuhousunsuojia ja talouspapereita....
mulla yleensä valuu vasta monen tunnin päästä, siis jos saan orkun (melkein aina saan)... sitten jos ei saa niin alkaa valuun aiemmin spermat ulos.
Valuminen on kyllä inhottavaa, siksi käytämme usein kumia aamuseksissä. Illalla ei tarvitse, kun saa rauhassa yön aikana "tyhjentyä".
Joskus ei vaan pesemällä lähde kaikki pois.
Olen ollut kahden eri miehen kanssa, joilla oli todella erilainen koostumus spermassa. Aiemman sperma oli niin tujua, että se ei todellakaan tullut ulos kuin tuntien ja tuntien valumisella. Toisen tapauksen kanssa on paljon rivakammat nesteet.
Voin sanoa, että ymmärrän hyvin, jos joku ei halua spermavanaa perseraon väliin yöllä. Se jos jokin on inhottavaa. Aina illalla ei todellakaan jaksa mennä pesulle.
Käyttäkää miehet kumia ja lopettakaa valitus. Vapaapäivinä sitten kumitonta seksiä ja vaimon kanssa yhdessä suihkuun seksin jälkeen.
n26
...että saan myös helposti hiivan mieheni spermasta. Tykkäisin tosin valutella pitkin päivää, mutta siis tuo hiiva on riesana. Ja ei tästä pimpistä kyllä sperma huuhtelemalla lähde. Vaikka kuinka sormella ronkkisin...
Ja toinen juttu on se että en halua päästää rakastajaani "jälkiliukkaille" . Ja kyllä, spremoilla on eroja, toinen altistaa hiivalle enemmän kuin toinen...
Mustakin on inhottavaa, että iltapanonkin jälkeen valun aina koko seuraavan päivän, vaikka kuinka pesisin. Ei silti ole tullut mieleen kieltää sisällelaukeamista sen vuoksi, sehän se hupi just on!
nautin siitä kun mies laukeaa sisääni. Täydellinen olo koostuu juuri siitä, kun ensin olen itse saanut orgasmin, sitten mies laukeaa syvälle sisääni.. usein tässä vaiheessa saan uuden orgasmin pelkästään siitä kun tunnen kuinka mieheni laukeaa.
Minusta se, että sperma valuu ulos on erittäin kiihottavaa.. tai siis ajatus siitä että mieheni on "merkannut" minut. Olen hänen.
Meillä harrastetaan seksiä päivittäin, joten käytännössä mulla valuu joka päivä mieheni nesteitä.. enemmän tai vähemmän.
Minusta se kuuluu asiaan.. en tuntisi edes saaneeni jos en spermoja saisi sisälleni.
meillä onneksi toisinpäin. Vaimo vaatii ehdottomasti että laukean sisälle ja paljaalla... (ehkäisy muulla tavoin hoidettu). Se on just se "must" juttu että saan laskea spermat syvälle naiseni uumeniin. Silloin tällöin kun haluan laueta esim vaimoni rinnoille tai vatsalle niin minun pitää pyytää sitä erikseen tai vetäistä ulos laukeamishetkellä ja tehdä se häneltä ennalta arvaamatta. Toisaalta, se tuo lisäjännitystä seksiin kun joskus päättää tehdä sen lupaa kysymättä....  ;)
m40+
...että saan myös helposti hiivan mieheni spermasta. Tykkäisin tosin valutella pitkin päivää, mutta siis tuo hiiva on riesana. Ja ei tästä pimpistä kyllä sperma huuhtelemalla lähde. Vaikka kuinka sormella ronkkisin...
Onkohan vaimollani sama juttu. Yksi sisään laskettu satsi ei yleensä vielä tee mitään mutta jos heittää vaikka kolmet mällit pitkin päivää sisään niin illalla ja seuraavana päivänä HAISEE SILLILLE.
Minä tykkään kun mies tulee sisälle. Eikä se valuva sperma ole muuta kuin mukavaa. Voihan sitä laittaa pikkuhousunsuojan jos se kerran häiritsee. Minä tykkään nuuhkia sperman hajuja alushousuistani ;)
Ompa kummaa väkeä. Eikö se nyt kuulua asiaan että lauetaan sisään. Eihän tuo nyt ole mistään kotoisin. Ihme nipoja!
N35