Nainen ei anna laueta sisään
Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia..
Onko muilla pareilla sama tilanne??
m34/n36
Kommentit (85)
Ai ei anna? Kumpi teistä se nainen oikeistaan onkaan?
Minä en siihen ämmiltä lupia tarvitse vaan laukean sisään tai minne vain haluan. Mutta minä olenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä en siihen ämmiltä lupia tarvitse vaan laukean sisään tai minne vain haluan. Mutta minä olenkin mies.
Onks susta sitten miestä maksaan elatus maksuja?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en anna mieheni laueta aina sisälle. Siihen on kaksi syytä:
1) Emme käytä varsinaista ehkäisyä joten keskeytetty yhdyntä on ainoa vaihtoehto silloin kun "tärppipäivät" ovat lähellä
2) Aamupanon jälkeen en todellakaan halua valua spermaa koko päivää töissä. Jos taas olen kovin väsynyt illalla niin en halua että uneni häiriintyy siitä että olen koko yön ajan "kurahaara"Muuten kyllä seksistä tykkäävä Nainen
Et osaa pestä itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks susta sitten miestä maksaan elatus maksuja?
Nainen huolehtii tietenkin ehkäisystä, koska ainoastaan nainen voi tulla raskaaksi. Problem solved.
Kondomi ei sovi pitkään suhteeseen. On niin paljon ihanempaa hypätä spontaanisti paikassa x miehen syliin, kun ei tarvite huolehtia että onhan kortsuja mukana yms. Tämän on mahdollistanut minulle hyvin sopivat e-pillerit.