Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei anna laueta sisään

Vierailija
03.08.2008 |

Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia..

Onko muilla pareilla sama tilanne??

m34/n36

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ei sitä naiselta kysele vaan laukeaa minne tahtoo. Nössöt sitten erikseen.

Vierailija
62/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi minulle syy vaihtaa naista. Eipä sitä aina ihan kaikesta nauti, mutta teen montaa asiaa vaimon nautinnon vuoksi. Orgasmit menevät kuitenkin oletuksena minulle yksi ja vaimolle 4-5. Olisi kyllä kova paikka jos tuo yksi olisi sitten jotenkin vajavainen ja määritelty miten sen saa kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se naisen mielihyväkin saattaa jäädä vähän piippuun. Hoitaisin hommat, laukeaisin sisään, narinan alkaessa säestäisin tätä oven harmonisella narinalla. Sitten kohti uusia ja parempia naisia. Hyvin yksinkertaista, "ei vain ollut kemiaa ja yhteys jäi valjuksi"

Vierailija
64/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko naisia jos joku nuolisi ne lastit pois sieltä pillusta?

Vierailija
65/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on anukseen laukeamisen, silloinhan tavara pysyy sisällä

Vierailija
66/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jokainen määrittelee omat rajansa.

Vierailija
67/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te miehet aina rutisette?

- Multa menee halut... :(

- Menee fiilis kun pitää rullaa kumia...

- Ei oo tuntoherkkyyttä kumin kanssa...

Aina vaan valitusta, jos pitää itse "uhrautua".

Terv. Se ärtyisä ämmä, jolle kehittyi aurallinen migreeni e-pillereistä, joita ei enää saa käyttää, ja joka valui kuukausikaupalla verta minipillereillä ja joka nyt testaa hormonikierukkaa vatsakipuisena, ja jonka mies ehdotti ehkäisyksi näitä:

- Kokeillaan keskeytettyä yhdyntää.

- Jos sä otat sitten jälkiehkäisyn.

- Jos mä panen vaan perseeseen.

Huh huh...

miksi suostut tuollaiseen?

Vierailija
68/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomi?

Vierailija
69/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsisuihku tarpeeksi kovalle paineelle, ja suoraan pillu aukkoon, huuhtelee aukon puhtaaksi, eikä valu yhtään mitään. piste ja loppu.

olen minäkin jotain oppinut mitä kanssasisaret ilmeisesti ei osaa hah

Emättimeen ei saa suihkuttaa vettä.

Vierailija
70/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsisuihku tarpeeksi kovalle paineelle, ja suoraan pillu aukkoon, huuhtelee aukon puhtaaksi, eikä valu yhtään mitään. piste ja loppu.

Saa suihkuttaa, ei vesi pahenna mitään, mutta aineita ei saisi. Aina suihkutellut ihan sisättä spermat, ja koskaaan ikinä ole ollut mitään vaivoja; eii haise eikä maistu pahalle.

Vierailija
71/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah

Vierailija
72/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa suihkuttaa, ei vesi pahenna mitään, mutta aineita ei saisi. Aina suihkutellut ihan sisättä spermat, ja koskaaan ikinä ole ollut mitään vaivoja; eii haise eikä maistu pahalle.

Ei saa. Emätin puhdistaa itse itsensä. Bakteeritasapaino kärsii, kun sieltä huuhtelee hyvät bakteerit pois. Kysypä asiaa gyneltä.

Vierailija
73/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvän tavan mukaista, että toinen tekee ruoan ja toinen hoitaa tiskit.

Kun mies siis valmistaa sperman ja tarjoilee sen naiselle, on naisen vastuulla siivota sotku.

Se sperman valuminen pimpistä pitkin päivää on puolison kannalta muuten todella tyydyttävää emotionaalisesti. Naisen olisikin suotavaa vain hyväksyä seikka liittoon kuuluvana asiana. Ihmeen spermapelkoista porukkaa.

Vierailija
74/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan uimassakin käydä; ei se pimppi siitä pahene, ja vettähän sinne menee aina.

Vierailija
75/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaako vaimo vain nähdä sperman lentävän ja runkata kädellä loppuun

Vierailija
76/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan uimassakin käydä; ei se pimppi siitä pahene, ja vettähän sinne menee aina.

Ei pimppaan mene uidessa vettä. Oletko mies?

Vierailija
77/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En , ihan olen aina ollut nainen, myös istunut mm kylvyssä. Ei minun pilluni ainakaan mene lukkoon kun veteen menen. Ja edelleen, vesi ei ole vaarallista, kemikaalit ja saippuat ovat, jos niitä käyttää usein. Joskus voi varsinkin vulvaan, mutta emättimeen ei. Vuosikaudet olen jokapäivä suihkuttanut yhdynnän jälkeen spermat pois, ja mitää, ei pienintäkään ongelmaa ole ollut. En ole tarvinnut mitää telkkarin mainostamia juttuja ikinä.

Syön kyllä karpalopillereitä, ne ovat ainoat. ja ne ovatkin suositeltavia.

Vierailija
78/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En , ihan olen aina ollut nainen, myös istunut mm kylvyssä. Ei minun pilluni ainakaan mene lukkoon kun veteen menen. Ja edelleen, vesi ei ole vaarallista, kemikaalit ja saippuat ovat, jos niitä käyttää usein. Joskus voi varsinkin vulvaan, mutta emättimeen ei. Vuosikaudet olen jokapäivä suihkuttanut yhdynnän jälkeen spermat pois, ja mitää, ei pienintäkään ongelmaa ole ollut. En ole tarvinnut mitää telkkarin mainostamia juttuja ikinä.

Syön kyllä karpalopillereitä, ne ovat ainoat. ja ne ovatkin suositeltavia.

No menee vettä suuhunkin jos sukeltaa suu auki. Ei kyllä normaalisti pilluun vettä mene, vaikka olis synnyttänytkin. Tietty jos tosi pahoja vaurioita tullu eikä paikat palautunu niin kai se mahdollista on.

Vierailija
79/85 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllä sen pillunsuusn saa auki ihan lihaksillakin. Ei ole umpio. 

Vierailija
80/85 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillun kun nuolee puhtaaksi nainnin jälkeen niin ei tarvita mitään ihme pesuja ja suojia. naaraskin kiittää kun saa vielä orgasmin. vaimoni myös nuolee kullin puhtaaksi ja sitten kiihkeää suutelua. näin meillä T:M 50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi