Jos saisit omaksi paratiisisaaren palmuineen ja hiekkarantoineen
täydellä ylläpidolla eli ruoat, juomat, vaatteet ym loppuelämäksi, mutta ehtona että asut siellä ihan yksin koko loppuelämäsi, ottaisitko lahjan vastaan?
Kommentit (14)
En, en haluaisi mihinkään saarelle, kiitos vaan. Toi yksinolo ei ole ratkaiseva asia.
En. En ottaisi edes kahden parhaan kaverin kanssa. Toki riippuu vähän, olisiko siellä saarella muutakin kuin palmuja ja hiekkarantoja, mutta näillä tiedoilla en ottaisi.
En haluaisi vaatteita, jos olisin siellä yksin.
Jos ei olisi lasta nii ehkäpä joo.
Joku siellä käy jos kerran palvelu pelaa. Että ei ihan yksin tarttis olla.
Ei minua yksinolo kyllä haittaa, olen niin erakkoluonne. Mutta ei tropiikkiin. Joku Alppipaikka olis enemmän mun juttu. Ja jos olis lemmikkejä niin miksei.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua yksinolo kyllä haittaa, olen niin erakkoluonne. Mutta ei tropiikkiin. Joku Alppipaikka olis enemmän mun juttu. Ja jos olis lemmikkejä niin miksei.
Ne tiputetaan kerran kuussa lentokoneesta.
Muuten voisi onnistua, mutta ei kiinnostaisi sitoutua mihinkään "loppuelämäksi".
En, vaikka puhelimitse (satenliittipuh.?) tai netin kautta voisikin pitää yhteyttä muihin ihmisiin. En vaikka haluankin olla paljon yksin, en sentään aivan kokonaan muita tapaamatta.
Hiekkarannastakaan en välitä, nurmi rantaan asti on paljon parempi, kuten vanhempieni mökillä. Aito palmu jossain ulkomailla olisi tietysti kerran elämässä mukava nähdä, muuten pidän kyllä täkäläisistä puista. Puuttomassa paikassa olisi kurja asua.
Joillain kaukaisilla saarilla on muuten kauhea ongelma, alati kirkuvat lokit.
Vihaan hellettä. Jos se sopisi eläinsuojelukohteeksi, niin ottaisi vastaan ja rauhoittaisin sen. Kunhan ei tarvitsisi itse sinne mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua yksinolo kyllä haittaa, olen niin erakkoluonne. Mutta ei tropiikkiin. Joku Alppipaikka olis enemmän mun juttu. Ja jos olis lemmikkejä niin miksei.Ne tiputetaan kerran kuussa lentokoneesta.
Ok. Mun paratiisiin kuuluu ehdottomasti kissoja, hevosia, vuohia jne. Joten jos niitä olisi niin lähtisin. Ovat parempaa seuraa kuin ihmiset. Ja luonto ympärillä. Olisin itse asiassa aikas onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vankilalta
Juuri näin. Missään nimessä en ottaisi mitään, mikä rajoittaisi minun itsemääräämisoikeuttani, vaikka saisin 1000 palvelijaa ja kaviaaria, sekä hanhenmaksapalleroita joka päivä.
En, koska perhe. Sinkkuna varmaan menisin.