Nainen ei anna laueta sisään
Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia..
Onko muilla pareilla sama tilanne??
m34/n36
Kommentit (85)
Minua ällöttää enemmän, jos mies laukeaa mun vatsan tai selän päälle (siis riippuen asennosta, tietysti...)! Vai eikö vaimosi anna sinun tulla loppuun ollenkaan? Jos suihkuttaa vessassa käsisuihkulla ja laittaa pikkareihin pikkuhousun suojan, niin ei se sperma häiritsevästi valu. Minulla on ollut useampi seksikumppani, enkä muista että kenelläkään olisi niin hulvattoman paljon spermaa tullut, että ihan häiritsevästi olisi valunut... Sitä paitsi, jos pystyy itse vähän viivyttelemään orkkua, niin silloin kun miehen kalu alkaa tuntua sisällä siltä, että kohta siltä tulee, ja itsekin saa, niin molemmista tuntuu helvetin hyvältä!!!
N33 (saan orgasmin lähes aina yhdynnässä...)
Vittu mitä skitsoilua, kai sitä lorttoa vois pestä vähän myöhemminkin jos häiritsee.
-Nimim. Meillä on kotona toimiva suihku vaikka onkin vanhat kaakelit-
Hyvä esimerkki siitä miten vaivaisia naiset ovat.
Kurahaaroja, jotka tarvitsevat siteitä seksin jälkeen. xD
Onneksi olen mies ja homo.
Onneksi olen mies ja homo.
Koska teit puolisosi paksuksi? Spermat iholla tai valumassakin on paljon mukavampaa ja jopa hygienisempää kuin bakteeripesän sotkeminen ja pöpöt sauvassa.
Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia.. Onko muilla pareilla sama tilanne?? m34/n36
Viesti on elokuulta 2008.
...että saan myös helposti hiivan mieheni spermasta. Tykkäisin tosin valutella pitkin päivää, mutta siis tuo hiiva on riesana. Ja ei tästä pimpistä kyllä sperma huuhtelemalla lähde. Vaikka kuinka sormella ronkkisin...
Ja toinen juttu on se että en halua päästää rakastajaani "jälkiliukkaille" . Ja kyllä, spremoilla on eroja, toinen altistaa hiivalle enemmän kuin toinen...
Miehelläsi on hoitamaton hiivatulehdus joka sitten tarttuu välillä tarttuu sinulle. Miehelle vaivat ovat muutenkin vähemmän kiusallisia kuin naisella ja harva mies edes tajuaa että se sissijuusto ei ole normaalia. Onneksi tuo on kuitenkin helppohoitaa kun asian tajuaa.
Mitä ihmettä te miehet aina rutisette?
- Multa menee halut... :(
- Menee fiilis kun pitää rullaa kumia...
- Ei oo tuntoherkkyyttä kumin kanssa...
Aina vaan valitusta, jos pitää itse "uhrautua".
Terv. Se ärtyisä ämmä, jolle kehittyi aurallinen migreeni e-pillereistä, joita ei enää saa käyttää, ja joka valui kuukausikaupalla verta minipillereillä ja joka nyt testaa hormonikierukkaa vatsakipuisena, ja jonka mies ehdotti ehkäisyksi näitä:
- Kokeillaan keskeytettyä yhdyntää.
- Jos sä otat sitten jälkiehkäisyn.
- Jos mä panen vaan perseeseen.
Huh huh...
Nostettu ketju, mutta pistetään kommenttia.
Usein kumilla juuri sen takia, ettei vaimon tarvitse pesulle lähteä. Joskus laitan ihan itse ja joskus pyynnöstä.
Itse onneksi saan joskus myös paljaalla panna. Kyllä siihen, että saa perille ampua liittyy yleensä omanlaisensa lisätyydytys miehelle. Mutta kyllä se tunnelma voi lässähtääkin, jos on itse onnesta soikeana ja toinen karkaa syleilystä 2,5  sekunnissa ja kiitää "likaisena" pesulle.  
Kuukuppi sisään heti nussimisen jälkeen. Ei valu!
Käsisuihku tarpeeksi kovalle paineelle, ja suoraan pillu aukkoon, huuhtelee aukon puhtaaksi, eikä valu yhtään mitään. piste ja loppu.
olen minäkin jotain oppinut mitä kanssasisaret ilmeisesti ei osaa hah
laukeaa sisälleni, se on tärkeä asia yhdynnässä. Pesulla kun käy niin vaikka pikkuhousunsuoja jos on lähdettävä heti jonnekin. Minusta tuntuu hyvälle valua mieheni nesteitä. :)
Täällä taitaa olla aika monta naista kun ei osaa pitää hygieniasta huolta ja pestä sitä pimpparaansa. Ei sitä spermaa sieltä mihinkään valu jos osaa pestä kunnolla. :D
Naiseni onneksi antaa laueta sisään. Se on aika tärkeääkin minulle seksissä. Minulla on sperma koostumukseltaan tavallisesti sen verran juoksevaa, että sitä alkaa valumaan ulos hyvin pian seksin jälkeen ja ei ole jäänyt ainakaan valumaan tuntikausiksi.
Tuohon koostumukseen miehillä vaikuttaa yleisesti myös se miten usein pussinsa tyhjentää. Joskus tuon olen "yliaktiivisina päivinä" huomannut, että siitä nesteestä tulee lopulta kuin vettä.
M-29v.
Eilen laukes kuusi miestä sisälleni kyllä valu, tänään uusiksi..
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en anna mieheni laueta aina sisälle. Siihen on kaksi syytä:
1) Emme käytä varsinaista ehkäisyä joten keskeytetty yhdyntä on ainoa vaihtoehto silloin kun "tärppipäivät" ovat lähellä
2) Aamupanon jälkeen en todellakaan halua valua spermaa koko päivää töissä. Jos taas olen kovin väsynyt illalla niin en halua että uneni häiriintyy siitä että olen koko yön ajan "kurahaara"Muuten kyllä seksistä tykkäävä Nainen
Onko mahdoton ajatus käydä pesulla panon jälkeen niin ei valu sitten koko päivää? Ja kuinka paljon teillä sitä spermaa oikein tulee että sitä riittää koko päivän valutukseen?
Aina huuhtelen yhdynnän jälkeen, ällöä kun sperma jää muhimaan jahaisemaan ja valumaan ties minne. Heti vaan raikas olo!!
Naisesi ei vaan tykkää siitä, hyväksy se. Itsellänikin sitä spermaa tiputtelee alapäästä vielä parin tunnin päästäkin ja joudun siksi pitämään pikkuhousunsuojaa seksin jälkeen. Jos naisesi ei erityisemmin nauti siitä tunteesta kun tulet hänen sisäänsä, ymmärrän hyvin miksei jaksa kokea sitä jälkitiputtelua.
Mun puolison pilluun saa laueta mutta pyllyyn ei, koska se aiheuttaa ripulia ja valuu. Kunnioitan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en anna mieheni laueta aina sisälle. Siihen on kaksi syytä:
1) Emme käytä varsinaista ehkäisyä joten keskeytetty yhdyntä on ainoa vaihtoehto silloin kun "tärppipäivät" ovat lähellä
2) Aamupanon jälkeen en todellakaan halua valua spermaa koko päivää töissä. Jos taas olen kovin väsynyt illalla niin en halua että uneni häiriintyy siitä että olen koko yön ajan "kurahaara"Muuten kyllä seksistä tykkäävä Nainen
🙄 Olen sanaton.
Koko homman juonihan on siinä että uros hedelmöittää naaraan, jos vaikka ehkäistäänkin niin silti pitää saada toimia "lajinomaisesti". Lopettaisin koko puuhan jos en saisi purkautua vaimon sisälle oikealla lailla.