Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kamalaa jos säästän kummilapselle vain 10e kuussa

Vierailija
09.02.2014 |

Lapsen vanhemmat ehdottivat säästötilin perustamidta lapselle. Minusta se on ihan htvä idea, mutta kauheasti minulla ei kyllä ole sinne varaa säästää. Sanoin tuon 10e kuussa niin vanhpien naama venähti, odottivat jotainusompaa summaa ilmeisesti. Syynttäreinä yms. voisin tietty enemmänkin laittaa. Olen 20-v opiskelija ja tulot 750e (kuussa..

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohoh kirjotusvirheitä paljon (kännykällä tehty)

Vierailija
2/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sinun kuuluu sinne ollenkaan säästää, eikö se ole vanhempien tehtävä. Hurjaa nähdä että kummeista on tullut rahakoneita ja OPISKELIJALTA kehdataan kinuta vähistä varoista.

n24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ehdottelevatko vanhemmat tuollaista? En ole aiemmin kuullutkaan...

Vierailija
4/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, mitä hyväksikäyttäjiä! Kummi muistaa synttäreinä ja jouluna - ei todellakaan säästä kuukausittain toisten lapselle..

Vierailija
5/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo tosissas?!? Onpas oudot vanhemmat..

Vierailija
6/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhemmat ehdottivat? Että sinä lahjoitat joka kuukausi pienistä tuloistasi rahaa? Ei voi olla totta. Vai voisiko olla, että ajatuksena oli että sinne voi esim. syntymäpäivänä laittaa lahjarahan sen sijaan että ostaisit tavaraa? 

Vierailija
7/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole todellista! Kummin tehtävä ei ole lapselle rahaa säästää. Älä lähde tuollaiseen mukaan edes sillä kympillä. Kun lapsi hiukankin kasvaa, ala viettää hänen kanssaan aikaa. Se on paljon tärkeämpää kuin raha. Esim. leffaan pari kertaa vuodessa, johonkin konserttiin, metsäretkelle jne.