Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mummulaan yöksi

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä sanotte tästä. Olimme miehen kotona saunassa ja syömässä. Kun tuli lähdön aika niin sanoin että tuo vanhin poika ( 4v) menee minun äidin luokse yöksi. Siihen mieheni isä: Mitä se sinne taas menee? Ihan kuin mustalaista vietäis. A. Poika oli kysynyt päivän aikana 2 kertaa että saisiko jäädä yöksi. Vastaus oli että et nyt jää. B. Poika ei ole ollut pitkään aikaan äidilläni yötä. Miehen vanhemmat sen sijaan eivät lapsia ota yökylään koskaan ellei meillä ole jotain menoa. C. Lapset eivät ole heidän vaivoinaan muutenkaan.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:36"]Minustakin tulee mummo tänä keväänä ja olen muuttamassa asumaan pojan perheen kanssa. Miniä ei oikein siitä tykkää, mutta tämä on paras vaihtoehto lapsenlapselle. Kun asutaan samaa kotia, saa lapsenlapsi (ja toivottavasti niitä tulee vielä lisää) olla mummon kanssa ihan niin paljon kuin tahtoo! Pikkuinen pääsee yökylään vaikka joka yö! Meidän suvussa on anopit muuttaneet pojan luokse asumaan heti, kun ovat leskiä tai jos tulee ero ja sitten on poika pitänyt huolta, tarjonnut asunnon ja mummo on autellut, missä voi. Minulla on oma huone siellä pojan luona, keittiö on yhteinen, mutta yhdessähän sitä joka tapauksessa syödään.

[/quote]

Ai kamala, miniä ei tykkää! No en minäkään tykkäisi! Ihanko pojan kanssa kahdestaan päätitte, mikä on lapsen parhaaksi? Ja olisko aika luopua noista neuvostoliiton aikaisista perinteistä "leski saa loisia pojallaan"???

[/quote]

En minä siellä loisi, olen osa perhettä. Hoidan vauvaa, leivon, ompelen vaikka sohvanpäällisiä ja auttelen, missä voin. Onhan se nyt jo moneen kertaan todistettu, että mummon ja lapsenlapsen suhde on tärkeä ja ainutlaatuinen, joten taidat vain olla kateellinen, kun oma lapsesi ei tätä saa kokea.

Muuten minulla ja pojan lapsella olisi etäisyyttä yli 100 km, enkä pystyisi olemaan hänen kanssaan niin paljon kuin pitäisi. Yhdessä asuen kaikki voittavat ja kun olen vanha, on minulla perhe turvana ympärillä. Lapsenlapset hoitavat varmasti, koska minä olen heille läheinen.

[/quote]

Eli kuitenkin oma lehmä ojassa! Mummo hoitaa vauvaan hyvät välit niin tämä ainakin hoitaa sitten kun mummo on vanha, jos ilkeä miniä, joka ei ensinkään halunnu mummoa kotiinsa, ei suostukaan mummoa hoitamaan!!? Kuulkaa ihmiset, tehkää miten haluatte, luulen vasn että teidän tapauksessa se ei ole mikään win-win situation kaikkien osalta, etenkään miniän!

Vierailija
62/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:55"]

Minusta on hienoa, jos lapsella on sellaiset välit isovanhempiin että haluaa ja saa yökyläillä paljon. En ymmärrä mitä pahaa siinä olisi.. se ei todellakaan ole keneltäkään pois ja vähiten ymmärrän jos joku alkaa siitä valittaa että oletpa paska vanhempi kun on niin vastenmielistä omaa lasta hoitaa, että aina yökylässä lapsi. Lapsella saa olla muitakin läheisiä ja huolehtivia aikuisia kuin omat vanhemmat. Ne joilla ei ole muuta ollut niin eivät sitä varmaan käsitä ja kateellisina urputtaa. Tai sitten heidän lapsillaan ei ole muita läheisiä aikuisia joihin lapsi luottaa niin paljon, että itse haluaa yökyläillä ja sekös vasta ärsyttävää onkin ja aiheuttaa kateutta kun oma nico-petteri ei suostu tai häntä ei saa hoitoon. Pakkohan se on sitten vähän haukkua niitä joilla on muutama ilta enemmän "vapaata".

[/quote]

Miksi palstalla sitten haukutaan tuota mummoa, joka muuttaa pojan perheen luokse asumaan, että saa olla lapsenlapsen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei pojan äiti ole se läheinen ja tärkeä, vaan se oikea mummo, äidin äiti, jonka kanssa on ihan normaalia olla joka päivä. Eikä kukaan mieti, miltä vävystä tuntuu.

Vierailija
64/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän perheessä on rytmit ja rajat! Poika on vaan niin eloisa että joskus sitä villiintyy, ainakin pikkuveljen kanssa. Kun on yksin niin silloin ei riehu tosiaankaan. Johtuiskos muuten siitäkin ettei ota yöksi, kun tämä miehen äiti haluaa juoda pe ja la iltaisin kaljaa tai viiniä. Ei sitten pystyisi juomaan jos lapsi olisi yötä. Poika oli äidilläni yötä ja kummatkin olivat iloisia, olivat puuhanneet vaikka mitä kivaa! Ap siis tässä.

Vierailija
65/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:55"]Minusta on hienoa, jos lapsella on sellaiset välit isovanhempiin että haluaa ja saa yökyläillä paljon. En ymmärrä mitä pahaa siinä olisi.. se ei todellakaan ole keneltäkään pois ja vähiten ymmärrän jos joku alkaa siitä valittaa että oletpa paska vanhempi kun on niin vastenmielistä omaa lasta hoitaa, että aina yökylässä lapsi. Lapsella saa olla muitakin läheisiä ja huolehtivia aikuisia kuin omat vanhemmat. Ne joilla ei ole muuta ollut niin eivät sitä varmaan käsitä ja kateellisina urputtaa. Tai sitten heidän lapsillaan ei ole muita läheisiä aikuisia joihin lapsi luottaa niin paljon, että itse haluaa yökyläillä ja sekös vasta ärsyttävää onkin ja aiheuttaa kateutta kun oma nico-petteri ei suostu tai häntä ei saa hoitoon. Pakkohan se on sitten vähän haukkua niitä joilla on muutama ilta enemmän "vapaata".

[/quote]

No ei ihan...lapset tehty alle 30v. Mummot kyllä hoitavat lapsiamme mielellään jos tarvetta, ei todella tarvii houkutella. Mutta ymmärtävät sen, että haluamme itse hoita lapsemme. Eivät tunge kaikkeen

n mukaan, antavat meille oman tilan. Ovat itsekin halunneet hoitaa omat lapsensa! Saamme siis vapaata, ei tarvii olla kellekään kateellinen. Mutta meilläkin kun lapset menevät nukkumaan 20.00 niin siinä jää joka ilta vanhemmille omaa aikaa! Ja käymme elokuvissa, mummo tulee siksi aikaa kotiimme, laittaa lapset nukkumaan ja tulemme myöhällä laskemaan mummon kotiin! Eikä tarvii raahata lapsia kyliin!

Vierailija
66/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menikö se lapsi mummolaan yöksi?

Vierailija
67/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:36"]Minustakin tulee mummo tänä keväänä ja olen muuttamassa asumaan pojan perheen kanssa. Miniä ei oikein siitä tykkää, mutta tämä on paras vaihtoehto lapsenlapselle. Kun asutaan samaa kotia, saa lapsenlapsi (ja toivottavasti niitä tulee vielä lisää) olla mummon kanssa ihan niin paljon kuin tahtoo! Pikkuinen pääsee yökylään vaikka joka yö! Meidän suvussa on anopit muuttaneet pojan luokse asumaan heti, kun ovat leskiä tai jos tulee ero ja sitten on poika pitänyt huolta, tarjonnut asunnon ja mummo on autellut, missä voi. Minulla on oma huone siellä pojan luona, keittiö on yhteinen, mutta yhdessähän sitä joka tapauksessa syödään.

[/quote]

Ai kamala, miniä ei tykkää! No en minäkään tykkäisi! Ihanko pojan kanssa kahdestaan päätitte, mikä on lapsen parhaaksi? Ja olisko aika luopua noista neuvostoliiton aikaisista perinteistä "leski saa loisia pojallaan"???

[/quote]

En minä siellä loisi, olen osa perhettä. Hoidan vauvaa, leivon, ompelen vaikka sohvanpäällisiä ja auttelen, missä voin. Onhan se nyt jo moneen kertaan todistettu, että mummon ja lapsenlapsen suhde on tärkeä ja ainutlaatuinen, joten taidat vain olla kateellinen, kun oma lapsesi ei tätä saa kokea.

Muuten minulla ja pojan lapsella olisi etäisyyttä yli 100 km, enkä pystyisi olemaan hänen kanssaan niin paljon kuin pitäisi. Yhdessä asuen kaikki voittavat ja kun olen vanha, on minulla perhe turvana ympärillä. Lapsenlapset hoitavat varmasti, koska minä olen heille läheinen.

[/quote]

Eli kuitenkin oma lehmä ojassa! Mummo hoitaa vauvaan hyvät välit niin tämä ainakin hoitaa sitten kun mummo on vanha, jos ilkeä miniä, joka ei ensinkään halunnu mummoa kotiinsa, ei suostukaan mummoa hoitamaan!!? Kuulkaa ihmiset, tehkää miten haluatte, luulen vasn että teidän tapauksessa se ei ole mikään win-win situation kaikkien osalta, etenkään miniän!

[/quote]

Siksihän niitä lapsenlapsia hoidetaan, että tulevat vanhainkotiin katsomaan! Onhan se tälläkin palstalla sataan kertaan sanottu, että jos ei mummo hoida lapsenlapsia, ei sitä mennä vanhana katsomaan. Eli kääntäen: hoidat lastenlapsia => ne tulevat apuun, kun itse olet vanha. Ja kun asuu lastenlasten kanssa, on joka päivä elämässään ja ottaa omaan huoneeseen yökylään, niin kaikki voittavat. Se miniäkin, joka saa paljon parisuhdeaikaa ja lapsille luotettavan hoitajan.

Vai ajattelitko, että vain miniän kuuluu voittaa näissä lastenhoitoasioissa?

Vierailija
68/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt, että pieniä vauvojakin raahataan yökylään. Juuri yksi tuttava raahasi 3 viikon ikäisen ja 1,5 -vuotiaan vanhemmilleen pe-su, koska halusivat parisuhdeaikaa. Ja siis ihan terveitä, rauhallisia lapsia ja isäkin vielä isyyslomalla. Sama alkoi tuon vanhemman vauvasta, että 3-viikon iästä about joka toinen vkl mummulassa. Olen miettinyt, miten ne isovanhemmat oikeasti jaksaa. Kumpikin on töissä vielä ja toisella krooninen sairaus. Ja ei ole ihan helppo nakki hoitaa pientä lasta 2vrk, saati nyt kahta. Mutta eihän nää itsekkäät ihmiset mitään tajua.

Vierailija
69/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siksihän niitä lapsenlapsia hoidetaan, että tulevat vanhainkotiin katsomaan! Onhan se tälläkin palstalla sataan kertaan sanottu, että jos ei mummo hoida lapsenlapsia, ei sitä mennä vanhana katsomaan. Eli kääntäen: hoidat lastenlapsia => ne tulevat apuun, kun itse olet vanha. Ja kun asuu lastenlasten kanssa, on joka päivä elämässään ja ottaa omaan huoneeseen yökylään, niin kaikki voittavat. Se miniäkin, joka saa paljon parisuhdeaikaa ja lapsille luotettavan hoitajan.

[/quote]

Jospa tämä mummo muuttaisikin apn luokse, silloin vasta KAIKKI voittaisivatkin!!!! Jos mun mies ois niin nysvä että pitäis saada äiti liokse2asumaan, niin saisivat muuttaa ihan keskenään!

Vierailija
70/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole  ihanaa, kun lapsenlapset tykkäävät olla mummon hoidettavana. Kyllä sen miäkin pikku hiljaa ymmärtää, kun näkee pikku pilttinsä kasvatus tulokset ja pelargoniat kukkivan. Lapset kun niin tykkäävät mummoista ja haluavat täyspäiväisen ja yöhoitajan.

"]Minustakin tulee mummo tänä keväänä ja olen muuttamassa asumaan pojan perheen kanssa. Miniä ei oikein siitä tykkää, mutta tämä on paras vaihtoehto lapsenlapselle. Kun asutaan samaa kotia, saa lapsenlapsi (ja toivottavasti niitä tulee vielä lisää) olla mummon kanssa ihan niin paljon kuin tahtoo! Pikkuinen pääsee yökylään vaikka joka yö! Meidän suvussa on anopit muuttaneet pojan luokse asumaan heti, kun ovat leskiä tai jos tulee ero ja sitten on poika pitänyt huolta, tarjonnut asunnon ja mummo on autellut, missä voi. Minulla on oma huone siellä pojan luona, keittiö on yhteinen, mutta yhdessähän sitä joka tapauksessa syödään.

[/quote]

[/quote

Jos minä olisin tuo miniä, olisin jo pakannut laukkuni ja häipynyt mahani kanssa niin kauas kuin pääsee!

[/quote]

Vierailija
71/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jospa tämä mummo muuttaisikin apn luokse, silloin vasta KAIKKI voittaisivatkin!!!! Jos mun mies ois niin nysvä että pitäis saada äiti liokse2asumaan, niin saisivat muuttaa ihan keskenään!

[/quote]

Toivottavasti sun mies ymmärtää, että lapset hoidetaan ihan itse eikä niitä viedä isovanhemmille vedoten siihen, että monet aikuiset on lapselle tärkeitä. Jos ei halua, että isoäiti asuu teillä, niin miksi ihmeessä isoäidin pitäisi teidän lapset hoitaa?

Vierailija
72/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ollut jatkuvasti mummolassa yökylässä, kuitenkin käyn viikottain häntä katsomassa, soittelen päivitäin! Hyvät välit meillä on ollut aina, ja olemme toisillemme todella tärkeitä. Kuinka sä tämän selität, miten on mahdollista?!

Vierailija
73/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on tosi usein ja kyllä se appi oli oikeassa. Ruokapöydästä yökylään. Valitettavasti olen sitä mieltä että ap taidat olla vähän huono äiti. varsinkin jos lapsesi on tarhassa niin milloin lapsi ehtii olla teidän vanhenpien kanssa? Mä tiedän pari innosta kirkuvaa mummolalasta, totuus oli kuitenkin toisenlainen. Lapsille sanottiin et pitää mennä mummolle ja lapset oli aivan hiljaa. Kyseessä lapseni kaverit ja usein näin kun heille soitettiin puhelimella ja annettiin määräys ja lapset ei reagoineet asiaan mitenkään, olivat vaan ihan hiljaa. Toivon todellakin että lapsesi on kotihoidossa et näkee edes joskus äitiänsä.

Vierailija
74/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen sanonut pojalle tuon saman kuin "muuttajamummo" eli jos isoäidin kanssa oltu aika todella on niin tärkeää kuin miniä sanoo, niin minähän muutan teille asumaan. Ei kuulemma ole sama asia, mummon täytyy hoitaa lapsenlapsia kilometrien päässä lapsen kodista, muuten ei synny kiintymyssuhdetta.

Eli ei ne miniät oikeasti ajattele, että lapsenlapsi tarvitsee isoäitiä. Kyllä ne ajattelee, että haluaa itse eroon lapsesta ja silloin on hyvä väittää, että mummin on oltava öisin lapsenlapsen kanssa, että syntyy oikea ihmissuhde. Itse ne ei viitsi!

Vierailija
75/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:29"]

Onkohan teillä kotona kaikki hyvin, jos lapset "kinuaa niin" muualle yöksi?

[/quote]

Kyllä ne meilläkin kinuaa mummolle, ja käsittääkseni meillä on kaikki hyvin. Isompi lapsi (5v.) on saanut muutaman kerran mennäkin, 3-vuotiasta emme ole vielä päästäneet. Minusta se on ihan ymmärrettävää, että haluavat olla mummolassakin, jos on läheiset välit. Meillä ainakin lapset tapaavat mummoa pari kertaa viikossa ja viihtyvät mummon kanssa tosi hyvin.

Vierailija
76/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti sun mies ymmärtää, että lapset hoidetaan ihan itse eikä niitä viedä isovanhemmille vedoten siihen, että monet aikuiset on lapselle tärkeitä. Jos ei halua, että isoäiti asuu teillä, niin miksi ihmeessä isoäidin pitäisi teidän lapset hoitaa?

[/quote]

Siin sun mielestä isovanhempien pitää muutraa lastenlasten kotiin jos vanhemnat pyytävät lapsille tilapäistä apua?

Vierailija
77/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:55"]Minusta on hienoa, jos lapsella on sellaiset välit isovanhempiin että haluaa ja saa yökyläillä paljon. En ymmärrä mitä pahaa siinä olisi.. se ei todellakaan ole keneltäkään pois ja vähiten ymmärrän jos joku alkaa siitä valittaa että oletpa paska vanhempi kun on niin vastenmielistä omaa lasta hoitaa, että aina yökylässä lapsi. Lapsella saa olla muitakin läheisiä ja huolehtivia aikuisia kuin omat vanhemmat. Ne joilla ei ole muuta ollut niin eivät sitä varmaan käsitä ja kateellisina urputtaa. Tai sitten heidän lapsillaan ei ole muita läheisiä aikuisia joihin lapsi luottaa niin paljon, että itse haluaa yökyläillä ja sekös vasta ärsyttävää onkin ja aiheuttaa kateutta kun oma nico-petteri ei suostu tai häntä ei saa hoitoon. Pakkohan se on sitten vähän haukkua niitä joilla on muutama ilta enemmän "vapaata".

[/quote]

No ei ihan...lapset tehty alle 30v. Mummot kyllä hoitavat lapsiamme mielellään jos tarvetta, ei todella tarvii houkutella. Mutta ymmärtävät sen, että haluamme itse hoita lapsemme. Eivät tunge kaikkeen

n mukaan, antavat meille oman tilan. Ovat itsekin halunneet hoitaa omat lapsensa! Saamme siis vapaata, ei tarvii olla kellekään kateellinen. Mutta meilläkin kun lapset menevät nukkumaan 20.00 niin siinä jää joka ilta vanhemmille omaa aikaa! Ja käymme elokuvissa, mummo tulee siksi aikaa kotiimme, laittaa lapset nukkumaan ja tulemme myöhällä laskemaan mummon kotiin! Eikä tarvii raahata lapsia kyliin!

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta kysynpä vaan että oletko ajatellut miten hieno kokemus olisi lapselle että pääsisi isovanhemmille yökylään edes joskus? Me ainakin lapsena oltiin aivan innoissamme jos päästiin, harmitti kun päästiin todella harvoin. Kyse on siitä kokemuksesta kokonaisuutena, kun pääsee yöksi jonnekin muualle kuin omaan kotiin ja vielä aamullakin viettämään mummon ja vaarin kanssa aikaa, ilman vanhempia. Asetelma oli aivan erilainen kuin silloin kun käytiin vaan kylässä ja kun aletaan päästä ujoudesta onkin jo kotiinlähtöaika.

Minua ainakin harmittaa kun meille jäi aika etäiset välit isovanhempiin. Olen ollut kateellinen kavereille joilla on läheiset välit isovanhempiinsa. Varsinkin nyt se harmittaa, kun mummomme kuoli jokin aika sitten, ja toisellakaan ei ole enää paljoa elinaikaa. Meillä on aina ollut läheiset väli vanhempiimme ja arvostan sitä, mutta se ei poista tosiasiaa että niitä suhteita olisi hyvä olla muihinkin, etenkin sukulaisiin! 

Omat lapseni eivät vielä ole olleet juuri edes hoidossa, enkä heitä mielelläni hoitoon viekään. Toivon kuitenkin että tulevaisuudessa heillä olisi paljon läheisemmät suhteet sukulaisiinsa kuin minulla (tai miehelläni) on ollut, ja sillä perusteella yritän päästä ajatustavasta että hoidamme vain itse omia lapsiamme. Se on vaikeaa, mutta uskon että siitä on lapsillemme enemmän hyötyä kaikin puolin.

Vierailija
78/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi ap:n aiheen, en voi käsittää miksi pitää kiljua täällä miten jonkin toisen tyyli kasvattaa lapsensa on aivan kamala ja täysin väärä. Pitäisikö kaikkien toimia samalla tavalla kuin sinun joka olet päättänyt " itse kasvattaa lapsensa" etkä päästä heitä hoitoon. Se on sinun valintasi äitinä, ole hyvä ja tee niin. Viesteistäsi paistaa kuitenkin läpi katkeruus. Ehkä se vaan johtuu tuosta huutomerkkien liikakäytöstä joka btw sai minut ärsyyntymään sinuun jo heti kättelyssä. Mutta pointtina siis tähän ja moneen muuhunkin asiaan on se, että jokainen vanhempi löytää oman tapansa toimia ja vaikkei se ole juuri sinun tapasi niin se ei tarkoita että se olisi väärä tapa. Ymmärrätkö? Ap:lle: Luultavasti sen sulhon isän kommentti oli jotenkin paikkaansa pitävä kerta asia jäi sinua vaivaamaan. Jos asia ei kuitenkaan itseäsi vaivaa niin kysyn nyt että mitä väliä tuolla kommentilla on. Se oli vain hänen mielipiteensä. Seiso oman mielipiteesi takana, äläkä ulise täällä kun setä sanoi pahasti. Huokaus. Miksi edes käyn täällä lukemassa näitä aloituksia. Miksi haluan tuottaa itselleni ärtymystä?

Vierailija
79/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mutta kuulkaas, mammersonit! Olen Espanjassa ja kaksivuotias on mummin hoidossa kokonaisen VIIKON! Aiaiai..

Vierailija
80/127 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten laskelmoivia mummoja palstalla, muutetaan pojan luo vaikka pojan vaimo ei ole innokas.

Ja mietitään että kun muutan niin pojan lapset hoitavat minua.

En minä ainakaan pitäisi tuollaisesta ajattelusta.

Itse nautin lasteni seurasta nyt ja siksi vietän aikaa heidän kanssaan joskus ja mitään eivät ole velkaa siitä minulle, vaan saan yhtä paljon kuin he ellei enemmän kun olen heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä