Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:52"]
62 kg ja 166cm, raskausviikkoja 38+3. Normiolosuhteissa painan n. 55kg.
[/quote]
moi! Täällä 30+4 ja 167/63, normipaino 53. en koskaan syö yleensä namia mutta nyt raskaana tod!
En ihan joka päivä syö,mutta melkein, 165cm/95kg.
Syön suklaata ihan joka päivä. 66 kg, ikä 54.
65 kg. 5 kiloa on liikaa, mutta eiköhän ne lähde kun saan tarpeeksi motivaatiota. Se vaatisi niiden karkkien (lähinnä syön suklaata) pois jättämisen... :/
No viimeistään kun mansikkakausi koittaa korvaan kaikki herkut ja välipalat mansikoilla, siinä lähtee ylimääräiset ihan tuskitta.
Päivittäinen herkuttelu on tärkein syy ylipainooni: 73 kg/163 cm. Pyrkimyksenä on vähentää ennen kaikkea herkuttelun määrää eli ison karkkipussin sijasta tyydyn yksittäisen suklaapatukkaan tai lakupötköön. Totaalikieltäytyjäksi en ryhdy.
63kg pituutta 165cm. Syönpäivittäin enemmän herkkuja kun ruokaa. Epäterveellistä todissn, kävelen n.3-10km päivässä riippuen vähän mitä asioita on hoidettava. Vaatekoko s/m. Ja tyytyväinen olen, tiedä sitten miltä verisuonet näyttää..:D
Miksi kysyt painoa? Minua itseäni huolettaa karkeissa ja suklaassa enemmän se, mitä ne tekevät hampaille.
49 kg. Minä myös leivon herkkuja ja syön niitä. En kyllä tolkuttomasti.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:29"]
Miksi kysyt painoa? Minua itseäni huolettaa karkeissa ja suklaassa enemmän se, mitä ne tekevät hampaille.
[/quote]
Ei kai se ole mikään valtava ongelma, jos syö pienen annoksen aterian päälle, eikä mässyttele pitkin päivää.
Muutama kilo on ylimääräistä, mutta ei niin paljoa, että herkut pois jättäisin. Liikun työni puolesta aika paljon, päivässä tulee helposti 13 000 askelta. Elän siis mielummin tyytyväisenä herkkujen kanssa kuin tiukkapipona ilman. Mieskin on pysynyt vierelläni jo lähes 20 vuotta, joten en ole huolissani siitäkään puolesta. :)
Päivittäin tulee kahvin kanssa joku herkku laitettua suuhun.
Olen 167cm/paino 55 kg.
Lokakuussa painoin vielä 50 kg kunnes lopetin pilerit..
166 cm ja painoa 58,2 kg.
Joka päivä syön jotakin hyvää, vähintään jonkun leivoksen/herkun päiväkahvin kanssa. Joulun aikaan söin joulutorttuja, nyt tammikuun puolesta välistä lähtien on uponnut runebergin torttuja määrällisesti ihan mukava satsi. Pian siirrytään ystävänpäiväleivonnaisten kautta sopivasti laskiaispulliin.
Hedelmäkarkkeja, liitulakuja, joulusuklaita uppoaa myös melko lailla, sanoisin että lähes joka päivä.
Vuorokausien kokonaisenergiasisällöt pysynee silti ihan inhimillisissä rajoissa tai ehkä vain kulutan jo perusaineenvaihdunnassa sen verran enemmän...paino ei tästä nimittäin tunnu nousevan.
Jos vähentäisin tyhjiä kaloreita ja lisäisin protskuja & kuntoilua, olisin ihan teräskunnossa ja hoikistuisin tosi helposti muutaman kilon. Mut ehkä haluan vain elämässäni nauttia pienistä iloista...?
Olen aina hämmästellyt niitä kulutuslukemia mitä Suomessa(kin) henkeä kohti käytetään suklaata, en ihmettele enää.
Mikä saa ihmisen syömään joka päivä suklaata, parhaat tempaisee koko levyn kerralla ja sipsit megakoa + jättipullo limpparia. Ei ihme jos perseet leviää ja terveys heikkenee.
50 kg ja pituutta 177 cm. Hyvät geenit, mut kyllä mä tästä alan lihomaan kunhan vähän vanhenen.
168/64-56(vaihtelee tätä väliä jopa päivittäin).. Syön jokaikinen päivä jotain herkkuja, harvoin kyllä karkkipusissillisen verran, mutta JOTAIN. Pullan, suklaapatukan, leivoksen, paninin..
Muuten syön 3kertaa päivässä, herkut taitaa korvata väli ja iltapalojen kalorit? Lisäksi meillä ei ole autoa, kaikki matkat hoidetaan kävellen/bussilla :)
66 kg
Miksi kysyt pelkkää painoa, kun se ei vielä yksinään kerro yhtään mitään?
No esim. mä syön suklaata ehkä 2 palaa päivässä, limsoja en käytä käytännössä koskaan ja sipsejä tulee ostettua ehkä joka toinen kuukausi 1 pussi yhteiseksi koko perheelle. Hoikkia ollaan kaikki.
Osa meistä jotka syö suklaata/karrkia/tms. joka päivä saa pidettyä määrät pieninä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:46"]
Olen aina hämmästellyt niitä kulutuslukemia mitä Suomessa(kin) henkeä kohti käytetään suklaata, en ihmettele enää.
Mikä saa ihmisen syömään joka päivä suklaata, parhaat tempaisee koko levyn kerralla ja sipsit megakoa + jättipullo limpparia. Ei ihme jos perseet leviää ja terveys heikkenee.
[/quote]
Suunnilleen 48 kg. Tosin olen vain 159 cm pitkä. Syön päivittäin muutaman palan tummaa suklaata. Muuten ruokavalio on erittäin terveellinen ja harrastan liikuntaa päivittäin.