Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kauneimman kodin katsojia ärsyttää: Öykkäriohjelma

Vierailija
24.09.2024 |

En ole nähnyt yhtään öykkäriä tuossa ohjelmassa.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f42e86b7-35a2-4bec-8d69-d558a6d…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öykkäri

Äänekäs, huonotapainen henkilö joka tykkää olla esillä ja ensimmäisenä. On aina oikeassa, ainakin omasta mielestään. Turvautuu herkästi vaikka väkivaltaan itsekkäiden tarkoituksiensa saavuttamiseksi, erityisesti viinaksia nautittuaan. Kyky oman toiminnan kriittiseen arviointiin on öykkärillä hyvin vajaavainen, jos sitä on ollenkaan."

Onko tällaista käytöstä nähty ohjelmassa?

Vierailija
2/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa ilmeisesti ökyä. Öykkäri ei ole ollenkaan sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän sellainen "katsokaa, meillä on varaa kuluttaa energiaa, hankkia turhia tavaroita ja rasittaa ilmastoa pienen kylän verran ja teemme sen vielä ylpeillen".

Vierailija
4/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kaikki osallistujat ovat olleet hyväkäytöksiä.

Vierailija
5/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kaikki osallistujat ovat olleet hyväkäytöksiä.

hyväkäytöksisiä*

Vierailija
6/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aikamoinen ökyohjelma. Useimmat kodit ovat kuin suoraan Artekin myymälästä. Tunnelma ja persoonallisuus puuttuu kun on siivottu sekopäisenä ja kiillotettu ohjelmaa varten ostetut upouudet huonekalut😁

Vierailija
7/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aikamoinen ökyohjelma. Useimmat kodit ovat kuin suoraan Artekin myymälästä. Tunnelma ja persoonallisuus puuttuu kun on siivottu sekopäisenä ja kiillotettu ohjelmaa varten ostetut upouudet huonekalut😁

Voi olla. Tuossahan puhutaankin öykkäristä.

Vierailija
8/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä kyllä ollenkaan. Siellähän on myös esim. kerrostaloasuntoja, pieniä vanhoja taloja, ei ne kaikki ole mitään miljonääriluksusta todellakaan. Joskus on vaan yksittäinen jakso, missä on sitten vaikka niitä designtaloja. Sen voi hyvin jättää katsomatta, jos tietää ettei kuutiot täynnä designiä ja valkoista tai beigeä sisustusta nappaa.

Vierailija
9/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Hyväntuulen ohjelma, jossa en ole nähnyt yhtään öykkäriä. Tuomaritkin osaavat käyttäytyä.

Vierailija
10/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä kyllä ollenkaan. Siellähän on myös esim. kerrostaloasuntoja, pieniä vanhoja taloja, ei ne kaikki ole mitään miljonääriluksusta todellakaan. Joskus on vaan yksittäinen jakso, missä on sitten vaikka niitä designtaloja. Sen voi hyvin jättää katsomatta, jos tietää ettei kuutiot täynnä designiä ja valkoista tai beigeä sisustusta nappaa.

Nyt oli kyse siitä, että kuka tuossa ohjelmassa on öykkäröinyt?

Vierailija
11/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Tuossahan puhutaankin öykkäristä.

Ullastiina vaan ei tiedä ökyn ja öykkärin eroa? 

Vierailija
12/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos Temptation islandia kutsuttaisiin öykkäriohjelmaksi. Suomen kaunein koti on kaikkea muuta.

Vierailija
13/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy asiaan?

Vierailija
14/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo Hanna. Aina suuna-päänä  ensimmäisenä  ja JOKA kerta kuvissa keskellä = minä olen tärkein

Vierailija
15/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo Hanna. Aina suuna-päänä  ensimmäisenä  ja JOKA kerta kuvissa keskellä = minä olen tärkein

No ei Hannaakaan voi öykkäriksi kutsua.

Vierailija
16/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkäriohjelma? Päinvastoin.

Vierailija
17/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

öykkäri

henkilö, joka öykkäröi; riitaa haastava tai häiriötä aiheuttava huonokäytöksinen henkilö

Missä jaksossa on haastettu riitaa tai häiriköity?

Vierailija
18/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kauhein koti olisi paljon kiinnostavampi formaatti.