Suomen kauneimman kodin katsojia ärsyttää: Öykkäriohjelma
En ole nähnyt yhtään öykkäriä tuossa ohjelmassa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f42e86b7-35a2-4bec-8d69-d558a6d…
Kommentit (18)
Tarkoittaa ilmeisesti ökyä. Öykkäri ei ole ollenkaan sama asia.
Onhan tuo vähän sellainen "katsokaa, meillä on varaa kuluttaa energiaa, hankkia turhia tavaroita ja rasittaa ilmastoa pienen kylän verran ja teemme sen vielä ylpeillen".
Ei pidä paikkaansa. Kaikki osallistujat ovat olleet hyväkäytöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kaikki osallistujat ovat olleet hyväkäytöksiä.
hyväkäytöksisiä*
Onhan se aikamoinen ökyohjelma. Useimmat kodit ovat kuin suoraan Artekin myymälästä. Tunnelma ja persoonallisuus puuttuu kun on siivottu sekopäisenä ja kiillotettu ohjelmaa varten ostetut upouudet huonekalut😁
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aikamoinen ökyohjelma. Useimmat kodit ovat kuin suoraan Artekin myymälästä. Tunnelma ja persoonallisuus puuttuu kun on siivottu sekopäisenä ja kiillotettu ohjelmaa varten ostetut upouudet huonekalut😁
Voi olla. Tuossahan puhutaankin öykkäristä.
Ei minua ärsytä kyllä ollenkaan. Siellähän on myös esim. kerrostaloasuntoja, pieniä vanhoja taloja, ei ne kaikki ole mitään miljonääriluksusta todellakaan. Joskus on vaan yksittäinen jakso, missä on sitten vaikka niitä designtaloja. Sen voi hyvin jättää katsomatta, jos tietää ettei kuutiot täynnä designiä ja valkoista tai beigeä sisustusta nappaa.
Ei todellakaan ole. Hyväntuulen ohjelma, jossa en ole nähnyt yhtään öykkäriä. Tuomaritkin osaavat käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ärsytä kyllä ollenkaan. Siellähän on myös esim. kerrostaloasuntoja, pieniä vanhoja taloja, ei ne kaikki ole mitään miljonääriluksusta todellakaan. Joskus on vaan yksittäinen jakso, missä on sitten vaikka niitä designtaloja. Sen voi hyvin jättää katsomatta, jos tietää ettei kuutiot täynnä designiä ja valkoista tai beigeä sisustusta nappaa.
Nyt oli kyse siitä, että kuka tuossa ohjelmassa on öykkäröinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Tuossahan puhutaankin öykkäristä.
Ullastiina vaan ei tiedä ökyn ja öykkärin eroa?
Ymmärtäisin jos Temptation islandia kutsuttaisiin öykkäriohjelmaksi. Suomen kaunein koti on kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy asiaan?
Huvittaa tuo Hanna. Aina suuna-päänä ensimmäisenä ja JOKA kerta kuvissa keskellä = minä olen tärkein
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo Hanna. Aina suuna-päänä ensimmäisenä ja JOKA kerta kuvissa keskellä = minä olen tärkein
No ei Hannaakaan voi öykkäriksi kutsua.
Suomen kauhein koti olisi paljon kiinnostavampi formaatti.
"Öykkäri
Äänekäs, huonotapainen henkilö joka tykkää olla esillä ja ensimmäisenä. On aina oikeassa, ainakin omasta mielestään. Turvautuu herkästi vaikka väkivaltaan itsekkäiden tarkoituksiensa saavuttamiseksi, erityisesti viinaksia nautittuaan. Kyky oman toiminnan kriittiseen arviointiin on öykkärillä hyvin vajaavainen, jos sitä on ollenkaan."
Onko tällaista käytöstä nähty ohjelmassa?