Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
52kg, 165 cm, bmi keikkuu 18-20 välillä
En koskaan ahmi herkkuja(tai muutakaan), ja liikun paljon
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:44"]
Paljonko painat?
[/quote]
56 kiloa.
Hahah kaikki vastaa täällä 47kg ja syön niiqu oikeesti joka pv jääkaapin tyhjäks ja en vaa liho!!
Oikeesti, ketä te kusetatte?
52kg/160cm. Tulee syötyä päivittäin herkkuja tai muuten epäterveellistä ruokaa.
167cm/92kg. Syön karkkia/pullaa/jätskiä/keksiä tms. herkkua joka päivä.
160cm/50kg. Mielellään saisi tulla pari, kolme kiloa lisää.
159/60 myös täällä.
syön toooodella epäterveellisesti :(
167/60 olen juuri sopiva, karkkia ja suklaata ja muutakin pullaa ja kakkua yms epäterveellistä joka päivä ja aika paljon, näin menty muutama kymmenen vuotta!
Tänään söin vielä kolme hampurilaista ja yhden kiinalaisen aterian!
166cm / 54kg. Muuten syön melko terveellisesti mutta suklaata rakastan ihan liikaa.
täh, onko nuo nyt jotai aikuisten oikeita painoja, 175 cm painais alle 60kg, järkkyä. Ite kainalotappi 163cm painoin ennen raskautta 60kg about (ja olisin niihin mittoihin kaivannu pari lihaskiloa lisää) nyt puolivälissä raskautta ja huikeat 69kg..hehheen joku on mässänny vähän.. :) painoin joskus hulluna himojuoksijana 57 mutta olihan minä luuranko, hyi.
Noin 48 kiloa. Pituutta minulla on 168 cm. Syön päivittäin suklaata ja/tai keksejä. Ennen en syönyt näin paljoa herkkuja, ja silloin en edes pystynyt seisomaan ratikassa kun meinasi taju lähteä. Nykyään onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:22"]tämä viestiketju vain vahvistaa sitä mitä olen epäillytkin, että rento suhtautuminen myös niihin herkkuihin pitää ihmisen hoikkana.
Nämä kaikenmaailman vehnätön, sokeriton, maidoton vouhkaajat tuntuvat painivan painonsa kanssa jatkuvasti. Ehkä kroppa reagoi noin vahvoihin ruokavalioihin sillä, että nostaa painoa?
[/quote]
Niin, TAI niitä normi kaloreita ei syödä päivän aikana vaan saatetaan ottaa aamulla kaffekuppi ja päivällä skipataan ruoka ja syödään vaan joku leipä ja illalla mässyttää. Kas kummaa kun ei painoa kerry mutta ei se kyllä kroppakaan voi hyvin.
TAI on sen verran lihasmassaa kokonaispainosta että niiden joutokäynti polttaa jo sen vajaa 2000 kaloria päivässä.
66kg...162cm. Tippuu tasaisesti paino (tavoite 56-58kg), mutta edelleen syön päivittäin jotain pientä makeaa, esim. yhden lakupatukan.
Käykö myös sipsit? Enkä syö edes vähää. Välillä tosin tsemppaan, ja on päivä ilman hyvää.
Painoa 64kg, pituus 174. Pari kiloa liikaa.
177 cm ja 63 kg viimeksi kun mittasin. Lapan herkkua naamaan päivittäin, koska vihaan elämääni ja itseäni ja olen jo aikalailla luovuttanut. Geenien ansiosta pysyn vain laihaläskinä enkä paisu. Elämä on kamalaa, vieläkö pitäisi karkista luopua? Mieluummin olen laihaläski.
Ap:n provo nyt kusas pahemman kerran :
153 cm ja 30 kg. 11 v. Oon iha sika laiha vaikka syön rekkamiehen annoksia xD
Mä en tee niin, mutta painan 125 kg. :( Ongelmana on se rasva-hiilarimössö, kuten sipsit, kermaiset ruoat ynnä muut, ei sokeri...