Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
66/170. Syön lähes joka päivä muutaman palan suklaata. Tämän tavan kun on oppinut, niin ei tee mieli koskaan ahmia isoja määriä kerrallaan herkkuja.
Syön jäätelöä joka ilta. Olen 170/59.
163/57
Pari palaa suklaata tai lakua.
157cm/55kg
Muutama vuosi sitten vedin levyn Fazerin sinistä päivässä ja painoin 5 kiloa vähemmän. Sitten aloin korvaamaan suklaata oikealla ruualla, nykyään syön suklaata paljon vähemmän, parista palasta Kismetiin per päivä.
47kg / 161cm
Syön suklaata ja pähkinöitä ja juon kaakaota, en nyt ihan joka päivä mutta melkein. Paino on ok, mutta pitäisi kyllä herkutella vähemmän ja syödä oikeaa ruokaa enemmän.
Painan n. 65kg, mikä kuulostaa paljolta mutta pituus (182cm) tasapainottaa kyllä aika kivasti.
Oon syöny aina paljon herkkuja, mutta viimeiset kolme viikkoa ilman röökiä on kyllä pahentanu tätä mässäilyä ihan uusiin ulottuvuuksiin. Kai tätä on pakko kohta rajoittaa, kunhan ei tarvi enää keksiä jotain syötävää tupakin korvikkeeksi aina kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt painoa? Minua itseäni huolettaa karkeissa ja suklaassa enemmän se, mitä ne tekevät hampaille.
Aivan.
Ja hampaiden lisäksi muulle elimistölle. Eihän pienessä herkuttelussa mitään, mutta ei se järjetön mättäminen ole tervettä vaikka kuinka olisi hoikka vartalo.
Tumma suklaa 85% on terveellistä, syön 50 kg JOKA PÄIVÄ
172cm/130kg jotain 12 vuotta ollut paino tän verran. Ihan surutta syön levyn päivässä.
172cm/71,6kg
Joka päivä fazerin sinisen syön