Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
58 kg. Pituus 156. Olen nyt laihiksella ja syön pienen levyn sijaan nykyään vain patukan päivässä.
Minä lopetin viikko sitten herkkujen syömisen. Ei tee enää yhtään mieli :). Olen tällä viikolla siis tehnyt perheelle laskiaispullia, töissä oli valtava malja suklaakarkkeja kuten myös eilen äidilläni iso vadillinen karkkia. Hitsin ylpeä olen itsestäni :D
72 kg, pituus 165 cm. Ja syön enemmän kuin pari palaa, ehkä 100-200 g. Hampaissa ei ole koskaan ollut reikiä ja hammaslääkärit kehuu.
174 cm, 63 kg. En nyt välttämättä IHAN joka päivä syö, mutta suunnilleen.
55kg/164cm. Kai syön oikeeta ruokaa liian vähän, kun aina tekee mieli suklaata ym herkkuja... Karkkia en syö niinkään, mutta leivokset ja kakut maistuu...
166 cm, 55 kg
Tosin harrastan paljon liikuntaa, joten herkuttelu ihan sallittua. (Mikä ihana tekosyy :D)
174/54, en harrasta myöskään ollenkaan liikuntaa ja olen tällä hetkellä puolessavälissä raskautta. Mainitsin herkuttelusta kyllä neuvolassa, mutta sanoivat, että ihan inhimillistä että tekee mieli näin talvipimeällä karkkia, ei kannata stressata asiaa, kun olen näin hoikka.
175/55kg. En kyllä syö sit kuin yhden lämpimän aterian päivässä, herkutkin lähinnä kiiressä syöty... Olin viime kesänä herkkulakossa ja laihduin 5kg, pitäs varmaan opetella syömään kunnolla :D
168/56. En lahmaa suuria määriä kuin harvoin mutta lähes joka päivä syön jotain pientä herkkua kuitenkin, yleensä jotain leivoksia, pullaa tms. Muuten syön terveellisesti.
Tänne on vastannut vaan ne jotka on ylpeitä syömisistään eli eivät ole lihonneet. Itse painoin kuukausi sitten 75kg, lopetin herkut ja nyt paino tippunut 72 kiloon.
Raskauskiloja vielä 10kg, täysimetän.
Tällähetkellä 65kg eli olen normaalipainoinen. Tänään olen syönyt 3 jotain kovaa kaatissäkkinamia ja yhden jäätelön. Yleensä mulla on töissä aina salmiakkia tai tummaa suklaata mitä otan muutaman pastillin tai palan. Mutta jäätelö on mun heikkous:) Viikonloppuna sitten vähän enemmän karkkia ja kakkua tms.
56kg. olen 170 cm pitkä. syön noin 100-400g suklaata päivässä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:29"]
Miksi kysyt painoa? Minua itseäni huolettaa karkeissa ja suklaassa enemmän se, mitä ne tekevät hampaille.
[/quote]
Ei kai se ole mikään valtava ongelma, jos syö pienen annoksen aterian päälle, eikä mässyttele pitkin päivää.
[/quote]
Ei sitten vaikuta painoonkaan.
-31-