Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
Mä en ite tykkää olenkaa suklaasta,karkista esim. Tv mix
mut jos saan tikkarin käteen nii heti herkuttelu alkaa;D ja oon ite 11v. Ja painan n.38-39 :/ onko se läski :// :D
89:( mut jotain positiivista, hammaslääkäri kehui kuinka hyvässä kunnossa hampaat:D
Silloin kun vielä söin herkkuja joka päivä paino oli 56kg.Nyt olen ollut pitkään herkkulakossa ja paino yhä 56
Painan 43. Joka päivä syön jotain herkkua, mutta määrät ovat pieniä, esim pari palaa tummaa suklaata. Viikonloppuna tulee herkuteltua enemmän. Olen myös lyhyt joten ei tarvi kauhistella painoa :) ja kun liikkuu niin saa oikeastaan syödä mitä tahtoo.
173cm/n. 57
Muuta en oikeen syökään, ja lisäksi juon tölkin sokerista mehua päivässä.. välillä mietin miten en ole lihava tällä ruokavaliolla :DD
61kg, 160cm mutta painosta on paljon lihasta. Rasvaakin löytyy mutta se ei haittaa, haluan pitää tissini.
Oisit nyt pituuttakin kysynyt. 170 cm ja 63 kg. Odotan kilonkaristusmotivaatiota tulevaksi.
58kg oon painanut varmaan kuutisen vuotta
162 cm, vaihtelevasti 50-52 kg. Joka päivä tuppaa menemään jotain herkkua, suklaata tai karkkia tai keksiä tms.
3 tikkaria ja 2 sipsipussia viikossa:D oon 11v. tyttö ja oon 150cm. painan n. 38-39 oonko ylipainoinen vai onko se normaali painoinen? :)
180/65, 46 v
Syön vastaavasti vähemmän muuta tai liikun.
173 cm, 96 kg, ja aion edelleenkin syödä karkkia ja suklaata päivittäin.
59 kg. Syön tyyliin pari palaa suklaata ja yhden tikkarin per päivä, joskus enemmän.
180/60