Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
Minä 43 kiloisena ja minä 56 kiloisena. Se riippuu enemmänkin siitä muun ruoan määrästä. Laihempana en oikeen ehtinyt syödä ja vesin 200g suklaalevyn tai jotain muura epäterveellistä. Tosin jossain vaiheessa en saanut edes kokonaista juustohampurilaista alas, koska vatsalaukku oli pienentynyt. Nyt painan 53kg ja syön kerran viikossa herkkuja (joskus enemmän) ja muuten terveellisesti. Jos söisin joka päivä karkkia, söisin epäterveellisesti.
Olen 160cm/56kg. Nyt en enää mässää joka päivä, mutta paino on ollut samoissa lukemissa jo monta vuotta. Pitkään söin joka päivä vähintään pari palaa suklaata, usein ainakin yhden suklaapatukan tai enemmänkin. Söin herkkuja lounaan jälkeen kahvilla, sitten iltapäivällä ja vielä illalla, kun lapsi meni nukkumaan.
Muuten ruokavalioni on terveellinen ja syön kasvispainotteista monipuolista ruokaa. Mä uskon tämän olevan se tärkein asia, eli että se varsinainen ruoka on terveellistä.
178cm/70kg
Vähintään pari kertaa viikossa menee suklaalevyä ja keksejä yms
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:44"]
Paljonko painat?
[/quote]
52 kiloa (pituutta 170cm)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:17"]
Suunnilleen 48 kg. Tosin olen vain 159 cm pitkä. Syön päivittäin muutaman palan tummaa suklaata. Muuten ruokavalio on erittäin terveellinen ja harrastan liikuntaa päivittäin.
[/quote]
Laskettiinko tämä nyt joka päivä herkutteluksi jos syö päivittäin MUUTAMAN palan tummaa suklaata? ei se edes ole herkkua vaan aivan kamalaa!
165/61
Syön melkeinpä päivittäin suklaalevyn tai karkkipussin, juon 1,5 l kokista päivässä ja usein menee iltapalaksi vielä pussillinen tortillasipsejä tai popcorneja. Siitä huolimatta en oo mistään kohtaa lihava, voin mätötä ihan niin paljon ku jaksan ja on työn ja tuskan takana saada paino nousemaan vaikka kilolla. Kiitos hyvien geenien :D
56 (165 pitkä). Syön 1-2 palaa/karkkia iltapäivällä kahvin/teen kanssa, noin pieni määrä ei tunnu missään.
54-55 kg, riippuen päivästä. Syön liikaa herkkuja, ei ole enää terveellistä että alkaa korvaamaan aterioita herkuilla. Nykyään olen kyllä vähentänyt herkkujen syömistä, syön vain vähän kerrallaan ja myös oikeaa ruokaa. Olen saanut painoa takaisin ja vatsavaivat ovat lievittyneet hieman.
165/56
Joka päivä menee vähintään pari dominokeksiä. Syön parhaillani Pandan valkosuklaalevyä ja hyvää muuten on.
päivittäin kyllä, mutta vähän. Menee makeanhimo ohi parilla suullisella, joten miksipä kiusaisin itseäni ja koitaisin olla ilman.
165/60.
58. PItuus 165 ja vaatekoko S.
Mä myös kävelen/pyöräilen työmatkoja 8 km päivässä.
155cm ja 40kg
Tosin olen 12 vuotias ja okei, en minä aivan joka päivä syö