mitä itse kokemiasi asioita et toivoisi kenellekään?
En toivoisi kenellekään kokemaani masennusta ja lapsettomuuden kanssa elämistä. kerran masennuksen kokenut muistaa sen olotilan koko lopun elämäänsä. mitä asioita olette itse kokeneet ettekä toivoisi kenellekään muulle kokevan samaa?
Kommentit (88)
Suhde päihdeongelmaisen kanssa. Todella kuluttavaa.
Koulukiusaaminen ja lapsettomuus. Vanhempien syöpäsairaudet.
Aivokalvontulehdusta/borrelioosia en toivo kellekkään.Pääkipu,valon arkuus (häikäisi vaikka silmät kiinni ja kädet silmillä),jäsenien särky,pääkipu,silmät alkoivat katsomaan eri suuntiin,40 asteen kuume,nykiminen,pissa ei tullut (mutta se saattoi johtua lääkkeestä), 3 selkäydin näytettä,2 magneettikuvaa,syödä ei pystynyt kivuilta,laihduin laihtumista,kivuilta ja maakaamiselta en tiennyt onko yö vai päivä.Onneksi paranin ja listasta saattaa uupua oireita,en muista kaikkia,yksi kun tuli,toinen lähti.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:44"]
Aivokalvontulehdusta/borrelioosia en toivo kellekkään.Pääkipu,valon arkuus (häikäisi vaikka silmät kiinni ja kädet silmillä),jäsenien särky,pääkipu,silmät alkoivat katsomaan eri suuntiin,40 asteen kuume,nykiminen,pissa ei tullut (mutta se saattoi johtua lääkkeestä), 3 selkäydin näytettä,2 magneettikuvaa,syödä ei pystynyt kivuilta,laihduin laihtumista,kivuilta ja maakaamiselta en tiennyt onko yö vai päivä.Onneksi paranin ja listasta saattaa uupua oireita,en muista kaikkia,yksi kun tuli,toinen lähti.
[/quote]
Oksensin myös ja puhumaankaan en pystynyt,se sattui päähän.
Vaikeaa masennusta. Vaikka mitä kokenut mutta tuo on ollut pahin.
Seurata koko lapsuus vierestä, kun oma isä juo itseään hengiltä ja saada sitten puhelu, jossa kerrotaan isän kuolleen. En ehtinyt koskaan hyvästelemään isääni. Nyt seuraan vierestä, kun veljeni tekee samaa itselleen :(
lapseni teki itsemurhan ja nykyään entiset läheiset syyllistävät siitä minua
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:38"]Puolison siarastuminen skitsoforeniaan.
[/quote]
Oma tai läheisen ihmisen psyykkinen sairastuminen on varmasti raskasta.