Lue keskustelun säännöt.
Ostin juuri kengät joita
25.06.2026 |
Ilmankin olisin "kengissä pysynyt", mutta koska miettinyt noita tässä värissä jo viimevuonna ja olemassaolevat niin pirun hyvät jalassa niin annoin mieliteolle periksi, 130€ meni sinne.
Olemassaolevat on nudebeigeä mokkanahkaa, nyt tilaamani mustaa nahkaa. Kesäkäyttöön, ihanat, todella hyvät jalassa.
Plaah, ostanut lähiaikoina muutakin, nyt loppuu.
Kommentit (2)
No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan hyviä😄