Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri kengät joita

Vierailija
25.06.2026 |

Ilmankin olisin "kengissä pysynyt", mutta koska miettinyt noita tässä värissä jo viimevuonna ja olemassaolevat niin pirun hyvät jalassa niin annoin mieliteolle periksi, 130€ meni sinne.

Olemassaolevat on nudebeigeä mokkanahkaa, nyt tilaamani mustaa nahkaa. Kesäkäyttöön, ihanat, todella hyvät jalassa. 

Plaah, ostanut lähiaikoina muutakin, nyt loppuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan hyviä😄

Vierailija
2/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä