mitä itse kokemiasi asioita et toivoisi kenellekään?
En toivoisi kenellekään kokemaani masennusta ja lapsettomuuden kanssa elämistä. kerran masennuksen kokenut muistaa sen olotilan koko lopun elämäänsä. mitä asioita olette itse kokeneet ettekä toivoisi kenellekään muulle kokevan samaa?
Kommentit (88)
Hätäsektiota vauvan ja synnyttäjän viime minuuteilla.
Pahantahtoista ihmistä, joka kaikin keinoin yrittää tuhota perheesi. Vuosien ajan. Se kuluttaa. Tosin on pahempaakin, mutta tämä on minulle tuttu juttu.
pseudotumor cerebriä tai masennusta en toivoisi kenellekään...
Vakavaa masennusta, työpaikkakiusaamista ja puolison kuolemaa. Ihme että olen vielä hengissä.
Vakavaa auto-onnettomuutta kaksi viikkoa ennen synnytystä. Tosin synnyttäminen olikin tätä taustaa vasten sitten aika 'helppoa'.
Syyhypunkki on muuten myös inhottava!
T: se jonka läheinen yritti itsemurhaa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:27"]
diabetestä. kamala hiljaa tappava tauti
[/quote]
kyllähän diabeteksen kanssa pystyy elämään, kun sitä hoitaa ja viettää sen mukaista elämää, johon ei viinat ja sokerit kuulu.
Sitä että oma äiti lyö, milloin mistäkin syystä. Isä tiesi mutta ei kai välittänyt tarpeeksi että olisi puuttunut asiaan. Kaikkineen turvaton lapsuus.
Kahta kolmoisdraamaa - teinityttö Candy tulee mieleen
Väärällä identiteetillä esiintyminen avioliiton salassapitämiseksi tai muusta syystä
Aborttia
Sairauksia
Syrjimistä
Sukulaisen itsemurhaa?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:26"]
Läheinen on mieleltään sairas ja tekee itsemurhayrityksiä noin kerran viikossa. Kuukausia jatkuva pelko ja puhelin kädessä nukkuminen ja odottaminen, koska soitetaan, että hän on kuollut. Oma elimistö stressistä sekaisin ja alkaa pelkäämään, että itse on sairas. Tästä olen aloittanut ketjunkin täällä nimellä: masennus.
[/quote]
Ketju on näemmä poistettu jo. Sääli koska aloitin sen jo 2 vuotta sitten. Olisi ollut "mukava" lukea omia kirjoituksia.
Seksuaalista häirintää itselle tai lapselle
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:27"]
diabetestä. kamala hiljaa tappava tauti
[/quote]
Minä en edes muistanut mun ykköstyypin diabetesta. t. Masennus, unettomuus, maksaleikkaus
Raiskaus, petollinen aviopuoliso,(nykyään ex) lapsettomuus, hätäsektio synnytyksessä, synnytyksen jälkeinen masennus, avioero
Läheinen on mieleltään sairas ja tekee itsemurhayrityksiä noin kerran viikossa. Kuukausia jatkuva pelko ja puhelin kädessä nukkuminen ja odottaminen, koska soitetaan, että hän on kuollut. Oma elimistö stressistä sekaisin ja alkaa pelkäämään, että itse on sairas. Tästä olen aloittanut ketjunkin täällä nimellä: masennus.
[/quote]
täytyy olla aivan hirveää!!! pelko ja tuska, joka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... voimia! T: ap
Aviomiehen törkeää pettämistä. Ja tälle toiselle ja kaikille muille kakkosille/pettäjille toivon yhtä kovaa henkistä kärsimystä kuin itse kärsin. Se oli elämäni tähänastisesti rankin kokemus.
Väkivaltaista ja turvatonta lapsuutta, siitä johtuen suurta ulkopuolisuuden tunnetta ja jatkuvia masennuskausia että itsetuhoisuutta, koulukiusaamista, läheisten kuolemaa, syömishäiriötä, läheisen itsemurhayrityksiä ja itsetuhoista käytöstä, toisen läheisen moraalittomuutta ja empatiapuutetta johtuen pahasta riippuvuudesta. Jatkuvaa kamppailua oman jaksamisen kanssa ja ihmiset välttelevät sinua, kun olet jotenkin outo.
[/quote]
Hei, minä elän myös puhelin kädessä elämää ja ymmärrän miltä susta tuntuu, ihan hirveää, en toivo edes minua 10 vuotta hakanneelle tätä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:50"]
[/quote]
Ketju on näemmä poistettu jo. Sääli koska aloitin sen jo 2 vuotta sitten. Olisi ollut "mukava" lukea omia kirjoituksia.
[/quote]
Sama täällä! Jatkuvasti saa pelätä, milloin soitto tulee. Viikoittain tapahtuu jotakin, yritä siinä sitten pitää itsesi kasassa.
[/quote]
Hei, minä elän myös puhelin kädessä elämää ja ymmärrän miltä susta tuntuu, ihan hirveää, en toivo edes minua 10 vuotta hakanneelle tätä.
Syöpää. Sytostaattihoitojen aiheuttamaa oloa. Kuolemanpelkoa.