Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli helppo valinta sen jälkeen kun kävin tutkailemassa firman historiaa. Se että firma toiminut monen vuoden ajan ja sillä on läpinäkyvä toiminta, merkitsee mulle paljon.
Kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle fressukan muovitorvesta 15 asteen pakkasella?
Tässä ketjussa kirjoittelee niin monta fressukkatorvien omistajaa, että voisiko joku vastata kysymykseeni? Eli kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle fressukan muovitorvesta 15 asteen pakkasella?
Vierailija kirjoitti:
Kävivät myös meillä, otettiin laite vastaan ja parin viikon päästä tuli mies pihalle soittamatta. Näytti tulokset nopeasti ja kun yritin selvittää missä huoneissa ja mihin aikoihin arvot olivat korkealla/matalalla mies kertoi vaan että näillä lukemilla ette mitenkään voi nukkua hyvin mutta ei hätää, tälle on helppo ratkaisu ja lähti kiertämään taloa. Kun yritin kertoa mitä meillä on suunnitelmissa mies keskeytti ja totesi että luuletteko oikeasati tämän toimivan ja että hän kyllä tietää koska hän on opiskellut alaa ja minä en sitten ymmärrä ollenkaan. Oli jo ennen tullut sellainen fiilis että minua ei kunnioiteta eikä kuunnella joten kerroin hänelle tässä vaiheessa että tämä vierailu loppu ja että hän saa nyt poistua kodistani. Ja tällöin mies suuttu ja korotti ääntään ja kertoi että hän hän yrittää vain auttaa ja minun on nyt kuunneltava häntä. Kerroin ettemme olla pyydetty apua ja että hän saa nyt lähteä.
Meillä jokseenkin samantyyppinen kokemus: Mukava nuorimies käveli pihaan tarjoamaan mittaria ILMAISEEN SISÄILMAN TUTKIMUKSEEN. Paperissa vielä luki isolla, että SAISIMME TIETÄÄ TULOKSET. Ajattelimme, että mikäpä siinä, kun ilmaiseksi tarjotaan, radon-taso kiinnostikin oikeastaan. Yhteystietojen oton yhteydessä myyjä vain totesi, että meille tulee sitten soitto firmasta.
Mittaria pyöriteltiin meillä huoneesta huoneeseen vähän yliajankin ( - tosin laite näytti noin viikon jälkeen lakanneen toimimasta, kun firmasta oli soitettu ja kysytty, että olimmeko käyttäneet sitä, myös makuuhuoneessa ja luvattu uusi yhteydenotto).
Kun firmasta sitten äänestä päätellen nuori mies taas soitti, tämä alkoi tarjota tulostenläpikäyntisessiota meidän kotona. Tähän emme olleet valmistautuneet. OLIMME LUULLEET, ETTÄ TULOKSET VAIN LÄHETETTÄISIIN MEILLE (ja arvatenkin sen jälkeen tuputettaisiin kauppoja). Kerroin, ettei meillä ollut aikaa eikä halua mihinkään kokouksiin kotonamme. Kaveri ei mitenkään varsinaisesti tylysti tai vihaisesti reagoinut, mutta huokaili ja tuhahteli toistellen jotain mutta kun mutta kun. - vielä senkin jälkeen kerran, kun olimme jo päässeet sopimukseen heidän laitteensa palauttamisesta. Lopulta soittaja alistui ja kysyi, että lähetämmekö sitten varmasti laitteen takaisin. Lähetimmehän me tietenkin. Mutta MEILLE EI KOSKAAN LÄHETETTY TULOKSIA. EIPÄ TIETENKÄÄN.
Jos emme me (tahtomattamme, vastoin parempaa tietoa) toimineet tylysti, niin olisi Freshinkin voinut toimia paremmin ja vaikka sitten suullisesti puhelimessa voinut edes pääpiirteittäin kertoa tulokset. Olisi riittänyt jokin ylimalkainen lause tyyliin, että eipä siellä teillä muuta, hiilidioksidit vähän koholla, radonit ihan ok tms.
Puolustelen yhä omaa temppuamme sillä, että EMME OLLEET PYYTÄNEET KETÄÄN MARSSIMAAN PIHAAMME EMMEKÄ YMMÄRTÄNEET, ETTÄ LAITTEEN VASTAANOTTO TARKOITTAISI PAKKOA VASTAANOTTAA ÄIJIÄ SISÄLLE KOTIIMME PUHUMAAN TULOKSISTA.
Olisi Freshin tehnyt hyvää omalle maineelleen, jos olisivat silti antaneet tulokset. SE OLISI JOPA VOINUT JOHTAA DIILIIN. Nyt jäi ikävä itsekkyyden, jopa huijauksen maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävivät myös meillä, otettiin laite vastaan ja parin viikon päästä tuli mies pihalle soittamatta. Näytti tulokset nopeasti ja kun yritin selvittää missä huoneissa ja mihin aikoihin arvot olivat korkealla/matalalla mies kertoi vaan että näillä lukemilla ette mitenkään voi nukkua hyvin mutta ei hätää, tälle on helppo ratkaisu ja lähti kiertämään taloa. Kun yritin kertoa mitä meillä on suunnitelmissa mies keskeytti ja totesi että luuletteko oikeasati tämän toimivan ja että hän kyllä tietää koska hän on opiskellut alaa ja minä en sitten ymmärrä ollenkaan. Oli jo ennen tullut sellainen fiilis että minua ei kunnioiteta eikä kuunnella joten kerroin hänelle tässä vaiheessa että tämä vierailu loppu ja että hän saa nyt poistua kodistani. Ja tällöin mies suuttu ja korotti ääntään ja kertoi että hän hän yrittää vain auttaa ja minun on nyt kuunneltava häntä. Kerroin ettemme olla pyyde
Sitä se onkin
Olen ollut tyytyväinen käyttäjä jo vuodesta 2021. 4 yksikköä talossa.
Olin aika epäileväinen vaikka tulikin ne mittaustulokset miehen kanssa katsottua ja todettua, että kyllähän se Freshinin juttu auttaisi sisäilman laadussa. Se huomattavin ero, jonka olen nyt sitten huomannut asenustöiden jälkeen on se, että me nukutaan molemmat paremmin.
En joudu enää tökkimään miestäni kaiken aikaa hereille, jotta hän kääntäisi kylkeä, ettei kuorsaisi niin mahdottomasti. Joko hän ei enää kuorsaa niin paljon tai sitten nukun itse sikeämmin niin en enää herää kuorsaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin aika epäileväinen vaikka tulikin ne mittaustulokset miehen kanssa katsottua ja todettua, että kyllähän se Freshinin juttu auttaisi sisäilman laadussa. Se huomattavin ero, jonka olen nyt sitten huomannut asenustöiden jälkeen on se, että me nukutaan molemmat paremmin.
En joudu enää tökkimään miestäni kaiken aikaa hereille, jotta hän kääntäisi kylkeä, ettei kuorsaisi niin mahdottomasti. Joko hän ei enää kuorsaa niin paljon tai sitten nukun itse sikeämmin niin en enää herää kuorsaukseen.
Että sellaista satuilua syntyi tänään fressukkakauppiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle kun on 15 astetta pakkasta?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksoi muovitorvet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle kun on 15 astetta pakkasta?
Yhtä kylmänä mitä se pihallakin on. Lämmityskulut kasvaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon lämmityskustannukset kasvoivat kun neljä "yksikköä" talossa puhaltaa pakkasilmaa sisätiloihin?
Täällä on paljon firman omia mainostajia, tuntee tyylistä.
Ihan täys kusetus firma. Ei mitään hajua ilmanvaihdosta, senku vaan reijät seinään ja vanhuksilta rahat pois!
Vierailija kirjoitti:
Moi
Tehtiin Freshinin kautta remontti n. 2kk sitten ja ollaan kyllä tykätty. Meillä oli aikaisemmin tosi paljon hiilidioksidia asunnossa, nyt kun ollaan etätöissä ja lapsetkin ovat enemmän kotosalla.
Asunnosta on tullut paljon raikkaampi ja lämpö on tasaantunut (ei enää kylmiä lattioita). Lasten makkareissa eron huomaa selkeästi, koska viettävät siellä paljon aikaa. Nuorempi tyttö (16v) sanoi, että tulee nukuttua paljon paremmin nykyään.
Asennus meni hyvin ja katsottiin vielä toimenpiteen jälkeen, että arvot ovat parantuneet huomattavasti.
Voidaan ehdottomasti suositella!
Tämä ja jotkut muut vastaukset kuulostaa kuin olisi joku heidän oma työntekijä siellä kirjoittelemassa feikki-asiakaskokemuksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Tehtiin Freshinin kautta remontti n. 2kk sitten ja ollaan kyllä tykätty. Meillä oli aikaisemmin tosi paljon hiilidioksidia asunnossa, nyt kun ollaan etätöissä ja lapsetkin ovat enemmän kotosalla.
Asunnosta on tullut paljon raikkaampi ja lämpö on tasaantunut (ei enää kylmiä lattioita). Lasten makkareissa eron huomaa selkeästi, koska viettävät siellä paljon aikaa. Nuorempi tyttö (16v) sanoi, että tulee nukuttua paljon paremmin nykyään.
Asennus meni hyvin ja katsottiin vielä toimenpiteen jälkeen, että arvot ovat parantuneet huomattavasti.
Tämä ja jotkut muut vastaukset kuulostaa kuin olisi joku heidän oma työntekijä siellä kirjoittelemassa feikki-asiakaskokemuksia. :D
ihan sama fressukka-marakatti täällä kehuu ylihintaisia muoviputkiaan.
t: muovilapiolla huijaria kaaliin ry.
"Osta homo muoviputki tai lyön sua lapiolla."
Ei ollut kovin hyvä luotto firmaa kohti ennenkään, mutta tämän markkinointiketjun luettuani rapisivat kyllä viimisetkin. Ja onkohan tämä nyt varmasti oikea paikka markkinoinnille? Muistisairaat vanhukset jotka ovat kohderyhmänä tuskin täällä kovin paljoa pyörivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
No eiköhän sen nyt ole juurikin näin, Heidän sivujensakin asiakas kokemusosuus on kuin suoraan Temusta kopioitu, kannattaisi uskottavuuden nimissä nyt edes pari kokemusta kirjoittaa sinne missä asiakas ei täysin tyyväinen olisi joka asiaan.
Niiden laitteet tuli asennettua keväällä. Huoltoyksikön henkilö oli minuun yhteydessä toissa viikolla ja tiedusteli, miten laitteet on toimineet. En oikein osannut sen kummemmin kuvailla, siinähän ne surraa eri huoneissa. Hän neuvoi, että nyt kun talvi lähestyy, niin ne laitteet vois kytkeä vähitellen talvitilaan, niin sitten ne toimii lämpöä talteenottavina. Hän opasti puhelimessa talvitilan käytön. Olihan se opastus tehty jo asennuksen yhteydessä, mutta eipä silloin keväällä ihan jäänyt mieleen tuollaiset talvikytkennät. Nyt on kaikki laitteet sillä talvimoodilla sit.
Olen ollut sen systeemin käyttäjä jo jonkun aikaa, tulipahan ilmanvaihto päivitettyä tähän 70-lukuiseen taloon.
https://ilmanvaihtosaneeraus.fi/
Tuolta saa vastaavat laitteet paljon halvemmalla. Ja saa myös ihan oikean ilmastoinninkin...