Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

Vierailija
881/1265 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sen systeemin käyttäjä jo jonkun aikaa, tulipahan ilmanvaihto päivitettyä tähän 70-lukuiseen taloon.

Että sellaista kirjoitti fressukkakauppias tänään.

Vierailija
882/1265 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sen systeemin käyttäjä jo jonkun aikaa, tulipahan ilmanvaihto päivitettyä tähän 70-lukuiseen taloon.

Kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle kun on 15 astetta pakkasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1265 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lämpimänä ilma tulee sisälle kun on 15 astetta pakkasta?

Tässä ketjussa on jo varmaan yli sata kirjoittajaa kehunut fressukka-muovitorviaan, mutta yksikään ei kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.

Vierailija
884/1265 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa, että astmaatikkona olen kohtuu herkkä huonolle sisäilmalle. Tämän heidän asentaman laitteiston jälkeen olen pystynyt hengittämään sisäilmaa paljon paremmin. Itselleni se on ollut normi elämää helpottava tekijä.

Vierailija
885/1265 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva juttu! Käyttäjänä jo vuodesta 2020   :)

Vierailija
886/1265 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sellaisen asian,  että sen laitteen vaimea käyntiääni on ollut rauhoittava tekijä, enkä enää heräile kesken unien yllättäviin odottamattomiin ääniin, varmaan ne äänet sekoittuvat paremmin siihen taustahurinaan?

Vierailija
887/1265 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun joku on kysellyt talven pakkasilla sisääntulevasta lämpötilasta...

Muistelisin viime talvesta sen verran, että kun se LTO oli kytkettynä talvitilassa, ja ulkona oli suunnilleen 15 astetta pakkasta, niin jos normaali huoneen lämpötila olis ollut jotain 22 astetta, niin palautuva ilma siinä 18 asteen hujakoilla.

Vierailija
888/1265 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta talvitilasta on tainnut joku mainita tässä keskusteluryhmässä, niin olen näiden kuluneiden vuosien aikana kytkenyt sen talvitilan päälle talviaikaan siirtymisen kohdalla. Se on ollut helppo muistisääntö ajankohdalle.

Vierailija
889/1265 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla talvitilan lisäksi käytössä on talvella ihan viikoittain takkatila, jota olen käyttänyt Freshin appin kautta. Se on ollut kätevä käyttää kun tykkään lämmittää takkaa usein.

Vierailija
890/1265 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käytellyt tuota kyseistä ilmanvaihtoa jo useampia kuukausia. Se tuli asennettua viime kevään aikana.

Pahimpaan siitepölyaikaan huomasin, että oli paljon raikkaampaa sisäilmaa hengitettävänä, niin eiköhän nuo laitteet sitä ei-toivottua pölyä sitten ihan hyvin pois blokkaa.

Vierailija
891/1265 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, ei noi pölyjutut kivoja ole, olkoon ne sitten katupölyn, siitepölyn, tai  minkä tahansa muun vastaavan pienpartikkelin muodossa.

Parempi ettei niitä turhaan hengittele.

Vierailija
892/1265 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kanssa nuo torvet seinään, nyt on kotoisa olo kun seinät kuin reikäjuustoa. Rahat meni, mutta pitää vaan painaa reilummin yksityisetsivän hommaa, että saa torvet maksettua. 

Mikki Hiiri

Vierailija
893/1265 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin kanssa nuo torvet seinään, nyt on kotoisa olo kun seinät kuin reikäjuustoa. Rahat meni, mutta pitää vaan painaa reilummin yksityisetsivän hommaa, että saa torvet maksettua. 

Mikki Hiiri

Paljonko torvet maksoi, jos poliisilaitoksen putkaan laitettaisiin. Mustakaapu valittaa, että Karhukopla haisee ja pitäisi saada ilmanvaihtoa tehostettua. 

Simo Sisu

Vierailija
894/1265 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Fresh laitteet on olleet mielestäni hyvin toimivia. Vietettiin iltaa meillä kaveriporukalla n. kuukausi takaperin lauantaina, ja yks kavereistani huomasi nuo boksit seinillä. Hänelle tuttu juttu, koska hänellä sellaiset on olleet hänen talossa jo pitkään. Hän näytti, miten käytän sitä kännykän applikaatiota niin pystyn säätämään niiden laitteiden toimintaa paljon kätevämmin.

Vierailija
895/1265 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itsekin ollut tykännyt niistä   :)

Vierailija
896/1265 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi fresukka torvet on olleet toimivia laitteita. ne on pitäneet ilmaa raikkaana, ja tää ummehtunut ns. mummolan haju on lähtenyt tästä rintamamiestyylisestä talosta kokonaan.

Vierailija
897/1265 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freshin-systeemi rokkaa! Olen huomannut tod. suuren eron varsinkin siinä, että lauantaisin kun tulen saunasta, niin haluan mielelläni astella raikkaaseen huoneeseen. ja just siitä syyst tykkäänkin pitää sitä systeemiä suurimmalla asetuksella saunomisen aikaan. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
898/1265 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freshin-systeemi rokkaa! Olen huomannut tod. suuren eron varsinkin siinä, että lauantaisin kun tulen saunasta, niin haluan mielelläni astella raikkaaseen huoneeseen. ja just siitä syyst tykkäänkin pitää sitä systeemiä suurimmalla asetuksella saunomisen aikaan. Kannattaa kokeilla!

Varma merkki, että tuotteessa ja sen myyjissä on jokin pahasti vialla, kun pitää yrittää mainostaa sitä jossain anonyymipalstalla keksittyjen asiakkaiden kehuilla.

pthyi helvetti.

Vierailija
899/1265 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeiltu on, ja toimii.

Vierailija
900/1265 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne laitteet on olleet mukava käyttää. Ainoa haaste oli saada ne suodattimet vaihdettua niihin laitteisiin, mutta sain vaihtamista varten helpot ja selkeät ohjeet kunnollisten kuvien kera. Toki eka kerta oli vähän hankala, mutta toisella kerralla vaihtaminen sujui jo ulkomuistista. Onnistuu jopa minulta, vaikken mikään penaalin terävin kynä olekaan.