Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

Vierailija
821/1265 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset Blaubergin Vento -laitteet maksavat wifi-ohjattuina 700-1000€/kpl laiteversiosta riippuen. Ei vastaa minun käsitystäni muutamasta satasesta. Sen sijaan 4 laitteen myyntihinta asennuksineen n. 7000 € on em. hankintahintaan nähden kymmenkertainen, mikä jättää asiakkaan maksamalle lisäarvolle hintaa n. 3000 €. Hyvät tilit tekee Freshin: Yrityksen viime tilikautena 12/2023, Freshin Oy teki 8 012 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 638 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 7,96%.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut paljon näitä keskustelupalstoja. Noh, kiinnostus heräsi oikeastaan sen takia että jos kerran jostain ollaan montaa mieltä ja kohistaan netissä paljon, niin onhan siinä kenties jotain perääkin.

Siinä on ainakin perää, että fressukoiden muovitorvet maksaa tuhansia ja samanlaiset saa rautakaupasta muutamalla satasella.

Vierailija
822/1265 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa mollaamiseen! Oikeampi vertailuhinta on vastaavan, alkuperäisen Blauberg-tuotemerkin laitteella. https://www.taloon.com/ilmanvaihtokone-blauberg-vento-expert-a50-1-wifi…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1265 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meille ei moista palvelua tarjottu vaan surkeaa asiakaspalvelua. Soittivat joitain viikkoja sitten, mutta linja sattui olemaan huono ja puhelu katkesi itsekseen alle minuutin. Ei tainnut olla oikeaa asiaa kun eivät vaivautuneet uuteen puhelinsoittoon.

Vierailija
824/1265 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa mollaamiseen! Oikeampi vertailuhinta on vastaavan, alkuperäisen Blauberg-tuotemerkin laitteella. https://www.taloon.com/ilmanvaihtokone-blauberg-vento-expert-a50-1-wifi…

Eli tuollaiset kannattaa siis mielestäsi ostaa jos jotain ilmatorvia ostaa?

Vierailija
825/1265 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli fressukkatorvi on tuosta halpa kopio, josta pyydetään suurempaa hintaa mitä alkuperäisestä Blauberg-torvesta?

Vierailija
826/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tämän firman asentama laitteisto jo kolmisen vuotta.

En tajua mitä ihmettä ihmiset purnaa, sillä laitteet on toimineet kuin kello, enkä löydä valittamista.

Vierailija
827/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin pari vuotta sitten tuli asennettua freshin laitteet. olkkarissa, työhuoneessa, makkarissa ja keittiössä.  olin suunnitellut jo jonkun aikaa jotakin ilmanvaihtomenetelmää, jotta sisäilmaa sais parannettua, työkaverin suosituksesta pyysin heiltä mittausta. asennuksen jälkeen opettivat käyttämään sitä järjestelmää, niin oli helppo myöskin omaksua uusi järjestelmä kotiin.

Vierailija
828/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotakin pari vuotta sitten tuli asennettua freshin laitteet. olkkarissa, työhuoneessa, makkarissa ja keittiössä.  olin suunnitellut jo jonkun aikaa jotakin ilmanvaihtomenetelmää, jotta sisäilmaa sais parannettua, työkaverin suosituksesta pyysin heiltä mittausta. asennuksen jälkeen opettivat käyttämään sitä järjestelmää, niin oli helppo myöskin omaksua uusi järjestelmä kotiin.

Kylläpä olet tosi säälittävä, fressukkakauppias. Ylihintaisia paskatorviasi taas kehumassa. Taidat pitää ihmisiä aika tyhminä?

Vierailija
829/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotakin pari vuotta sitten tuli asennettua freshin laitteet. olkkarissa, työhuoneessa, makkarissa ja keittiössä. 

Paljonko maksoi?

Vierailija
830/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotakin pari vuotta sitten tuli asennettua freshin laitteet. olkkarissa, työhuoneessa, makkarissa ja keittiössä. 

Mitä tuli torville hintaa?

Vierailija
831/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 000e kotivähennyksillä 9800e 

Vierailija
832/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuo kiertelee kun rintamamiestalon hormit ei vedä näillä keleillä

Vierailija
833/1265 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 000e kotivähennyksillä 9800e 

Ihan hyvä lypsy halvoilla muoviputkilla. Veronmaksavat maksavat ylihintaisista ilmatorvista siis suuren osan.

Vierailija
834/1265 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmavaihdon juttu on ollut asennettuna jo muutamia kuukausia.

Meille soitti sen fresh yrityksen edustaja ja kyseli kuulumisia, mielipidettä, käyttökokemuksia.

Ikuisena valittajana keksin sanoa, että on omituinen juttu tämä teidän järjestelmä kun en havaitse mitään siitä.

No hän siihen sitten, että eikös se ilma ole silloin just sellainen kuin pitääkin jollei sitä koko ajan ihmettele. No joo, eihän tuota tullut ajatelleeksi. Mutta kun vertasin aikaan ennen noita asennustöitä, niin olin koko ajan silloin ollut huolissani, että miten ilma tuntuu siltä, että jotakin täytyy olla pielessä. Nyt ei enää tule ajateltua sellaisia.

Vierailija
835/1265 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen käyttäjä vuodesta 2021.

836/1265 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…

9800e 199e torvista! Kyllä on älykkyys huipussaan... Ohho, hinta onkin noussut yli 200e euroon!

Vierailija
837/1265 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille myös tuli asennettua suosituksesta, tosin meille suositteli pariskunta, jonka kanssa ruvettiin rupattelemaan ruotsinlaivalla.

Vierailija
838/1265 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt siitä järjestelmästä. Lapsena kun tuli oltua homekoulussa, niin jäi niiltä ajoilta sitten astma muistoksi.

Kun meille tuli asennutettua se järjestelmä, niin astmalääkkeiden käyttö on mulla vähentynyt selkeästi. se on ihan hyvä asia, koska ei niitä lääkkeitä viittis määräänsä enempää käyttää.

Vierailija
839/1265 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt siitä järjestelmästä. Lapsena kun tuli oltua homekoulussa, niin jäi niiltä ajoilta sitten astma muistoksi.

Kun meille tuli asennutettua se järjestelmä, niin astmalääkkeiden käyttö on mulla vähentynyt selkeästi. se on ihan hyvä asia, koska ei niitä lääkkeitä viittis määräänsä enempää käyttää.

fressukkakauppias taas kehumassa ylihintaisia muovitorviaan.

selvästi pidät ihmisiä aika tyhminä.

Vierailija
840/1265 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiteissa ei ole ehkä mitään vikaa, mutta asennushinta vähän suolainen. Työn hinta lähes 4000€ alle päivän kestävästä työstä. Tuntiveloitus kohdallaan.