Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Vauva vatsassa eikä kaikki olekaan ihanaa.

Vierailija
04.02.2014 |

Täällä sen voin tunnustaa. Mieheni elämä jatkuu ennallaan, mulla on tämä uusi roolini ja sen vastuut. Vanhemmilleni olen nykyään lähinnä lapsenlapsen tuottava tytär - rakas toki, mutta kaikki on nykyään vain vauvaa, ei minua itseäni. Uusi työpaikkakin stressaa. Olen uusi siellä ja mun pitää todistaa osaamiseni. 

Kuuluuko tyytymättömyys asiaan vai pitäisikö minun olla koko ajan onneni kukkuloilla? Kaikki pelottaa. Äitiys, vaimous, sosiaalisen elämän muutokset...

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä nyt uusia käänteitä!

Vierailija
102/161 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihanan hassuja :) Vai sillä tavalla elämä menee. Yksi arvaus oikein: olen pyytänyt jo kummiksi parasta ystävääni. Se nyt on selvä. Mies taas aikoo pyytää bestmaniansa. Kummitätejä vailla ollaan vielä. Mulla olisi sisko, mutta enpä tiedä. Me ei olla kovin läheisiä, koska hän kantaa ikuista kaunaa teinivuosien tapahtumista. Ja muutenkin olemme erilaisia. 

Tänään ei ahdista niin paljon tämä raskaus. Kävin vähän lastenvaatteita katselemassa, mikä teki asiasta todellisempaa. Ja jos napero mahtuu niihin pikkutilkkuihin, ei se kovin vaarallinen voi olla. 

Mulla oli terapeuttinen jutteluhetki faijan kanssa. Kerroin peloistani ja hän kertoi, että äidillä oli ollut vaikeaa mun syntymäni jälkeen. Kuulemma ekana vuonna äiti ei ollut hoitanut mua juuri lainkaan. Se oli uutta tietoa mutta rohkaisevaa. Kaikesta selviää loppujen lopuksi. Ja jos ei selviä, niin ainahan voin kysyä täältä neuvoja. 

Täällähän se totuus tiedetään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sen voi antaa pois. Tosin taitaa ne lastenhoitajat hoitaa vauvaa niin paljon muutenkin, ettet sitä juuri näe.

Vierailija
104/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:04"]

Ketä se muka yllättää että vastuun vierität muille kuin itsellesi?

Mua ällöttää miten sun vanhemmat on puolustellut sun lutkamaista käytöstä.

Ja vielä ihmettelet ja pidät siskoasi huonompana ihmisenä siksi koska ei anna sulle anteeksi..

SÄ OLET SEN SISKO ja sä sekoilit sen kihlatun kanssa. Verisukulainen, perhettä johon pitäisi voida luottaa.

Se kertoo jotain ihmisen empatiakyvystä jos pystyy pettämään siskonsa miehen kanssa ja vielä vuosienkin jälkeen ajattelee että se on normaalia, koska olit teini.

Newsflash, se ei ole normaalia minkäänikäiselle.

Psykologit yrittävät korjata suhteita, jossa siskokset ovat olleet jopa 20 vuotta puhumatta tuollaisen asian takia, ja psykologien kantakin on se, että täydellä empatiavarastlla toimiva ihminen ei tee tuota perheelleen..

Enkä yhtään ihmettele, mä en haluaisi nähdä silmissäni siskoa tuollaisen tempun jälkeen. 

Kannattaa myös miettiä miksi kaikki sun elämän konfliktitilanteet liittyy seksiin. 

[/quote]

Ensinnäkin mun siskoni on antanut mulle anteeksi, vaikka meidän suhde vähän muuttuikin. Toiseksi, minä en vietellyt aikuista miestä vaan pikemminkin hän minut. Oikeastaan se oli liian pitkälle vietyä pelleilemistä kamalassa humalassa. Enkä edes muista, miten pitkälle se meni. Jotain nuoleskelua ainakin. Sisko herätti mut aamulla sängystä ja mun bikinit oli terassilla. Siitä se sai raivarit. Meidän vanhemmat syyttivät siskon kihlattua hyväksikäytöstä ja heittivät hänet pihalle. Siitä on kymmenen vuotta!

ap

[/quote]

Minkä nuoleskelua? Ei varmaan suutelua?

Vierailija
105/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:04"]

Ketä se muka yllättää että vastuun vierität muille kuin itsellesi?

Mua ällöttää miten sun vanhemmat on puolustellut sun lutkamaista käytöstä.

Ja vielä ihmettelet ja pidät siskoasi huonompana ihmisenä siksi koska ei anna sulle anteeksi..

SÄ OLET SEN SISKO ja sä sekoilit sen kihlatun kanssa. Verisukulainen, perhettä johon pitäisi voida luottaa.

Se kertoo jotain ihmisen empatiakyvystä jos pystyy pettämään siskonsa miehen kanssa ja vielä vuosienkin jälkeen ajattelee että se on normaalia, koska olit teini.

Newsflash, se ei ole normaalia minkäänikäiselle.

Psykologit yrittävät korjata suhteita, jossa siskokset ovat olleet jopa 20 vuotta puhumatta tuollaisen asian takia, ja psykologien kantakin on se, että täydellä empatiavarastlla toimiva ihminen ei tee tuota perheelleen..

Enkä yhtään ihmettele, mä en haluaisi nähdä silmissäni siskoa tuollaisen tempun jälkeen. 

Kannattaa myös miettiä miksi kaikki sun elämän konfliktitilanteet liittyy seksiin. 

[/quote]

Ensinnäkin mun siskoni on antanut mulle anteeksi, vaikka meidän suhde vähän muuttuikin. Toiseksi, minä en vietellyt aikuista miestä vaan pikemminkin hän minut. Oikeastaan se oli liian pitkälle vietyä pelleilemistä kamalassa humalassa. Enkä edes muista, miten pitkälle se meni. Jotain nuoleskelua ainakin. Sisko herätti mut aamulla sängystä ja mun bikinit oli terassilla. Siitä se sai raivarit. Meidän vanhemmat syyttivät siskon kihlattua hyväksikäytöstä ja heittivät hänet pihalle. Siitä on kymmenen vuotta!

ap

[/quote]

Jätät vastaamatta paljoon. 

Minkä ikäinen tällöin olit edes? 

Vierailija
106/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensinnäkin mun siskoni on antanut mulle anteeksi, vaikka meidän suhde vähän muuttuikin. Toiseksi, minä en vietellyt aikuista miestä vaan pikemminkin hän minut. Oikeastaan se oli liian pitkälle vietyä pelleilemistä kamalassa humalassa. Enkä edes muista, miten pitkälle se meni. Jotain nuoleskelua ainakin. Sisko herätti mut aamulla sängystä ja mun bikinit oli terassilla. Siitä se sai raivarit. Meidän vanhemmat syyttivät siskon kihlattua hyväksikäytöstä ja heittivät hänet pihalle. Siitä on kymmenen vuotta!"

Mitä ihmeen pelleilemistä, se oli silti siskosi mies.. 

Ja kai nyt idioottikin osaa sanoa ei, vaikka mies tulee viettelemään. Miten se voikaan olla sulle niiin vaikeeta? 

Humala ei ole mikään hyvä syy.

Vierailija
107/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 16 tai 17. Humala on hyvä syy, kun on teini-ikäinen ja se humala on tosi syvä humala ja ohjailemassa on aikuinen mies. Aikuisena se onkin eri juttu. 

ap

Vierailija
108/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:58"]Mä olin 16 tai 17. Humala on hyvä syy, kun on teini-ikäinen ja se humala on tosi syvä humala ja ohjailemassa on aikuinen mies. Aikuisena se onkin eri juttu. 

ap

[/quote]

Ei se ole sulla aikuisenakaan toiminut, tuo kieltäytyminen.

Vierailija
109/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:58"]Mä olin 16 tai 17. Humala on hyvä syy, kun on teini-ikäinen ja se humala on tosi syvä humala ja ohjailemassa on aikuinen mies. Aikuisena se onkin eri juttu. 

ap

[/quote]

[/quote]

Voi, arvaa vain kuinka monta kertaa.

ap

Vierailija
110/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:08"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ja tuonko pitäisi kuulostaa hyvältä?

Vierailija
111/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:08"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote] Mutta ei aina.

Vierailija
112/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:08"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ja tuonko pitäisi kuulostaa hyvältä?

[/quote]

Kieltäytymisen? Koitas nyt päättää :)

ap

Vierailija
113/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ymmärtää että tilaisuuksia olisi tuontuosta. Onko se positiivista aikuiselle, varatulle naiselle? Pistää miettimään pukeutumisesi, käyttäytymisesi ja seura missä liikut.

Vierailija
114/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:17"]

Annat ymmärtää että tilaisuuksia olisi tuontuosta. Onko se positiivista aikuiselle, varatulle naiselle? Pistää miettimään pukeutumisesi, käyttäytymisesi ja seura missä liikut.

[/quote] Muruhan on vastustamaton, aina. Näyttääkin Unelmien poikamiehestä tutulta Gialta. (On itse sanonut että voisi olla kaksoisolentonsa)

Vierailija
115/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä pukeudun hillitysti mutta tyylikkäästi, olen seurallinen flirttailija mutta en tyrkky. Seura... no, hyvin itsetietoista varmaan. 

ap

Vierailija
116/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Muruhan on vain olemassa, ja miehille tulee vastustamaton halu suudella ja paneskella. Rumimmat muru työntää pois, mutta aina hän ei jaksa/pyst, joten sattuu vahinkoja. Mutta muruhan on kuin lapsi joka elää hetkessä, ja koska totuutta ei tarvitse kertoa kaikesta (vaikeneminen ei ole yhtä kuin valehtelminen) niin asiat eivät ole tapahtuneet jos niistä ei puhuta. 
Oli vain niin harmillista että miehen bestman ei tiennyt että kaikkea ei tarvitse kertoa, niin meni sitten kertomaan että suuteli murua. 

Vierailija
117/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:20"]

[/quote] Muruhan on vastustamaton, aina. Näyttääkin Unelmien poikamiehestä tutulta Gialta. (On itse sanonut että voisi olla kaksoisolentonsa)

[/quote]

Ei, vaan se oli toisen henkilön mielipide. 

ap

Vierailija
118/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Mä pukeudun hillitysti mutta tyylikkäästi, olen seurallinen flirttailija mutta en tyrkky. Seura... no, hyvin itsetietoista varmaan. 

ap

[/quote] Et ole tyrkky, mutta hihittelet vain kun vieras mies suutelee rintojasi? Kun mies on samassa juhlissa mutta yläkerrassa. 

Vierailija
119/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ok jos miehesi flirttailee niin kuin itse teet?

Vierailija
120/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:20"]

[/quote]

Ei, vaan se oli toisen henkilön mielipide. 

ap

[/quote] Josta sun oli pakko tehdä aloitus tänne. Eli olet itse täällä kertonut että olet (toisen mielestä) GIan näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan