Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Vauva vatsassa eikä kaikki olekaan ihanaa.

Vierailija
04.02.2014 |

Täällä sen voin tunnustaa. Mieheni elämä jatkuu ennallaan, mulla on tämä uusi roolini ja sen vastuut. Vanhemmilleni olen nykyään lähinnä lapsenlapsen tuottava tytär - rakas toki, mutta kaikki on nykyään vain vauvaa, ei minua itseäni. Uusi työpaikkakin stressaa. Olen uusi siellä ja mun pitää todistaa osaamiseni. 

Kuuluuko tyytymättömyys asiaan vai pitäisikö minun olla koko ajan onneni kukkuloilla? Kaikki pelottaa. Äitiys, vaimous, sosiaalisen elämän muutokset...

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:17"]

Annat ymmärtää että tilaisuuksia olisi tuontuosta. Onko se positiivista aikuiselle, varatulle naiselle? Pistää miettimään pukeutumisesi, käyttäytymisesi ja seura missä liikut.

[/quote]

Hei, tähän vielä. En mä aina ole varattu ollut. Tarkoitin myös sinkkuaikojani. Luin huonosti.

ap

Vierailija
122/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:21"]

Annat ymmärtää että tilaisuuksia olisi tuontuosta. Onko se positiivista aikuiselle, varatulle naiselle? Pistää miettimään pukeutumisesi, käyttäytymisesi ja seura missä liikut.

[/quote]

Mä pukeudun hillitysti mutta tyylikkäästi, olen seurallinen flirttailija mutta en tyrkky. Seura... no, hyvin itsetietoista varmaan. 

ap

[/quote] Et ole tyrkky, mutta hihittelet vain kun vieras mies suutelee rintojasi? Kun mies on samassa juhlissa mutta yläkerrassa. 

[/quote]

Ei mun aloitteeni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Mä pukeudun hillitysti mutta tyylikkäästi, olen seurallinen flirttailija mutta en tyrkky. Seura... no, hyvin itsetietoista varmaan. 

ap

[/quote] Et ole tyrkky, mutta hihittelet vain kun vieras mies suutelee rintojasi? Kun mies on samassa juhlissa mutta yläkerrassa. 

[/quote]

Ei mun aloitteeni.

ap

[/quote]

Mitä väliä sillä on? Sinä annoit sen tapahtua!

Vierailija
124/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei mun aloitteeni.

ap

[/quote]

[/quote]

Ei vaan lopetin. Me naurettiin jotain juttua ja mies siinä innostui liikaa.

ap

Vierailija
125/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulle on ookoo että muut klääppii sinua?

Vierailija
126/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:37"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei mun aloitteeni.

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Kyse on siitä miten tuollaista pääsee tapahtumaan? Ei normaalille varatulle naiselle tuota tapahdu. Se estetään ennen kuin se on lähelläkään.

Vierailija
127/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:37"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei mun aloitteeni.

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Kyse on siitä miten tuollaista pääsee tapahtumaan? Ei normaalille varatulle naiselle tuota tapahdu. Se estetään ennen kuin se on lähelläkään.

[/quote] me "normaalit" emme vaan ole niin kauniita ja haluttavia kuin muru, jos olisimme niin ymmärtäisimme mikä kirous kauneus on =/

Vierailija
128/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuntemilla äärettömän kauniilla naisillakin on kykyä sanoa ei heti alkuun. Yllättävää kyllä mutta he saavat olla aika rauhassa juhliessa.

Vierailija
129/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:49"]

Kyllä mun tuntemilla äärettömän kauniilla naisillakin on kykyä sanoa ei heti alkuun. Yllättävää kyllä mutta he saavat olla aika rauhassa juhliessa.

[/quote]

Juu, niin minäkin. Tähän ikään mennessä kaikenlaisia kokemuksia vain on ehtinyt kertyä. 

ap

Vierailija
130/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Juu, niin minäkin. Tähän ikään mennessä kaikenlaisia kokemuksia vain on ehtinyt kertyä. 

[/quote]

Se on vaan surullista että kaikki liittyy sulla seksiin.

Vierailija
131/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:17"]

Täällä sen voin tunnustaa. Mieheni elämä jatkuu ennallaan, mulla on tämä uusi roolini ja sen vastuut. Vanhemmilleni olen nykyään lähinnä lapsenlapsen tuottava tytär - rakas toki, mutta kaikki on nykyään vain vauvaa, ei minua itseäni. Uusi työpaikkakin stressaa. Olen uusi siellä ja mun pitää todistaa osaamiseni. 

Kuuluuko tyytymättömyys asiaan vai pitäisikö minun olla koko ajan onneni kukkuloilla? Kaikki pelottaa. Äitiys, vaimous, sosiaalisen elämän muutokset...

[/quote]

En ymmärrä miten äitiys tähän liittyy, mutta syököön jokainen mitä syö. Minulla on vatsassa puolikas pizza, arvelisin äkkiseltään paremmaksi kuin vauva.

Vierailija
132/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:49"]

[/quote]

ap

[/quote] Kokemuksia = kaluja?

Vierailija
133/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä muru selvästi antaa miesten ymmärtää että antaisi.

Vierailija
134/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:12"]

Juu kyllä muru selvästi antaa miesten ymmärtää että antaisi.

[/quote] Ja aina joskus ymmärtää myös antaa. 

Vierailija
135/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:33"]

Voi Muru. Eiköhän täällä varoiteltu sinua. Mutta nyt on aika sopeuttaa tunteet tosiasioihin.

[/quote]

MURU. Ja sanotaan vielä kerran M U R U. Noin.

Vierailija
136/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää että tämä murun aloitus kerää plussapisteitä ihan törkeästi, kun sehän vain toistelee kaikkea mitä sille sanottiin siinä ketjussa kun ensin mietti mitä ehkäisyä käyttää ja yhtäkkiä päättääkin miehen halusta lisääntyä. Ja silloin vain sanoi kaikiööe että näin ei tulis iknä hänelle käymään! Ja nyt kerää symppispisteitä... feikki ämmä :(

Vierailija
137/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että oon oikeesti seurannut tätä huttua jo kohta kaksi vuotta. :D

Vierailija
138/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:26"]En voi uskoa, että oon oikeesti seurannut tätä huttua jo kohta kaksi vuotta. :D

[/quote] samoin...

Vierailija
139/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rouvat ja neidit ja ms:t nyt, hellittäkää hetkeksi tuo olettaminen ja tuomitseinen ja paheksuminen. Ihan oikeasti minunkin lähipiirissäni on eräs aivan käsittämättömän ihastuttava nainen, ei pelkästään ulkoisesti vaan myös sisäisesti, henkisesti ja kaikelta olemukseltaan; lämmin, hauska, kuunteleva, ymmärtävä, kekseliäs ja auttavainen. Ja erittäinkin "yksiavioinen" ja moraalinen, mutta tämä hänen ihanuutensa (sori, tyhmä sana, mutta kuvaa tätä tyyppiä hyvin) sai, ja saanee varmaan edelleen, monet haluamaan jotain enemmän, kuvittelemaan jotain enemmän ja yrittämään, toimimaan, tekemään törkeäksikin tulkittavia lähestyisiä.

Tämä "ihanuus" oli sitten vaan niin empaattinen ja hyvin käyttäytyvä, ettei pystynyt ilkeästi tyrmäämään näitä tyyppejä. Olisi toki pitänyt, mutta eipä vaan ole kaikkien käyttäytyisssäännöstössä tämmönen tyyli.

Hän joutui sitten kaikenlaisiin hankaluuksiin, aivan kuten aapeemme tässä.

Mutta: aivan kuten ap, hänkin perusti perheen kivan kaverin kanssa, ja, alkuvaiheen syvällisten ja jopa ahdistuneiden "teinkö virheen" -pohdintojen jälkeen (aivan, ap, kyllä ne muutkin esikoisen äidit ahistelee) on todella tasapainoinen kahden pojan äiti, rakastunut puoliso, hauska ja lämmin ystävä ja aivan yhtä häkellyttävän ihana tyyppi kuin ennenkin, jollei itseasiassa vielä aika lailla ihanampikin (kokemus kokemus, kypsyttää ihmistä ja toisen ihmisen ymmärrystä...).

Menen taas viikonloppuna heille syömään hyvin, saunomaan The Winnerin kanssa ja leikkimään tosi pöhköjen pikkujätkien legomaailmoilla.

HK

Vierailija
140/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:37"]Hei rouvat ja neidit ja ms:t nyt, hellittäkää hetkeksi tuo olettaminen ja tuomitseinen ja paheksuminen. Ihan oikeasti minunkin lähipiirissäni on eräs aivan käsittämättömän ihastuttava nainen, ei pelkästään ulkoisesti vaan myös sisäisesti, henkisesti ja kaikelta olemukseltaan; lämmin, hauska, kuunteleva, ymmärtävä, kekseliäs ja auttavainen. Ja erittäinkin "yksiavioinen" ja moraalinen, mutta tämä hänen ihanuutensa (sori, tyhmä sana, mutta kuvaa tätä tyyppiä hyvin) sai, ja saanee varmaan edelleen, monet haluamaan jotain enemmän, kuvittelemaan jotain enemmän ja yrittämään, toimimaan, tekemään törkeäksikin tulkittavia lähestyisiä.

Tämä "ihanuus" oli sitten vaan niin empaattinen ja hyvin käyttäytyvä, ettei pystynyt ilkeästi tyrmäämään näitä tyyppejä. Olisi toki pitänyt, mutta eipä vaan ole kaikkien käyttäytyisssäännöstössä tämmönen tyyli.

Hän joutui sitten kaikenlaisiin hankaluuksiin, aivan kuten aapeemme tässä.

Mutta: aivan kuten ap, hänkin perusti perheen kivan kaverin kanssa, ja, alkuvaiheen syvällisten ja jopa ahdistuneiden "teinkö virheen" -pohdintojen jälkeen (aivan, ap, kyllä ne muutkin esikoisen äidit ahistelee) on todella tasapainoinen kahden pojan äiti, rakastunut puoliso, hauska ja lämmin ystävä ja aivan yhtä häkellyttävän ihana tyyppi kuin ennenkin, jollei itseasiassa vielä aika lailla ihanampikin (kokemus kokemus, kypsyttää ihmistä ja toisen ihmisen ymmärrystä...).

Menen taas viikonloppuna heille syömään hyvin, saunomaan The Winnerin kanssa ja leikkimään tosi pöhköjen pikkujätkien legomaailmoilla.

HK

[/quote] muru ei vaan vaikuta lämpimältä ja mukavalta. Tyhjäpää tuuliviiri enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi